Bewust moeder worden voor je 25ste

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jollie, 31 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah die werkt ook hoor.. dus dat gaat allemaal wel lukken.. ;)

2. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    daarom komt vast allemaal wel goed hihi..en heb je al namen in je hoofd hihi

3. schatje1

uhmm jah voor meisje wel maar voor jongetje vind ik nog moeilijk... ik wil iets aparts als naam haha niet zo standaard jij dan?

4. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    ahaha ja dat heb ik ook ik wil ook geen naam die je overal tegen komt..
    als het een jongetje word staat het vast want dan heet het net zoals zijn pappa en anders waarschijnlik hetzelfde als mijn man moeder.. maar dat weet ik nog neit zeker hihi... was jij nou getrouwd? x

5. schatje1

neej niet getrouwd.. :) jij?

6. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    ja wij net in november hihi om het officieel te maken,we hebben het xpress gedaan voor het kindje.. anders moet je het erkennen x

7. schatje1

wij willen trouwen als onze (kindjes) iets ouder zijn .. dan kunnen ze er mooi voor lopen ;)

8. Niet meer actief

tuurlijk kan dat, heeft mijn moeder ook gedaan en doe ik straks ook (ben nu met marketing opleiding bezig) mijn moeder deed het wanneer wij sliepen :)

Het heeft meer te maken met je algemene ontwikkeling op peil houden hoeft niet altijd perse met een opleiding maar in het algemeen houd je zo je hersens een beetje actief, ik heb twee vriendinnen die jong (voor hun 20e) kids hebben gekregen en ik merk gewoon aan hun dat hun "afstompen" (niet lelijk bedoeld) ze kunnen echt nergens over mee praten, volgens het nieuws niet, weten amper hoe ze moeten internetten en zijn heel hun basisschool opleiding zowat vergeten.

Ik denk dat je zelf fijner in je vel zit als je naast je kinderen nog meer interesses en kennis heb, kan ook een hobby zijn, vaak onder de mensen komen dat soort dingen.

9. schatje1

dat kan ;) snap nu beetje wat je bedoelt hoor.. xx

10. Niet meer actief

Is leuk ik heb eens gezien dat ze dan met zijn 3-en zijn getrouwd was zo schattig!

Ik weet nog niet wat ik doe, trouwen of kind erkennen en later trouwen...is moeilijk!

11. schatje1

ik wilde eerst trouwen maar mijn vriend wil trouwen als de kids wat groter zijn.. en dat vind ik op zich ook wel heel leuk;) haha dus hebben we daar voor gekozen

12. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    ja dat kan natuurlijk ook maar mijn man is 34 dus we hebben het nu gedaan dan staan we nog knap op de fotos whaahaha

13. schatje1

14. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    maar mijn man heeft al een dochter van 12 dus die was er ook bij.. en ons nichtje was ons bruidsmeisje

15. schatje1

wel leuk jah..:)

16. schatje1

nou ik ga er weer vandoor.. ben dood moe. ik spreek jullie misschien morgen nog.. kussiej slaap lekker alvast allemaal!

17. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    oke truste doeg..

18. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik ben het niet helemaal met je eens ponyville.
    ik heb dan wel geen vervolg opleiding gedaan om andere reden(gezondheid) maar dat wil niet zeggen dat ik dan ben afgestompt.
    ik volg ook gewoon het nieuws en ik denk dat emotionel waarden en mensen kennis veel handiger zijn in het opvoeden als vertellen aan je kinderen wat er in het nieuws gebeurt.
    ik ben altijd thuis geweest voor mijn kinderen en ik heb soms van weinig geld moeten leven maar ze zijn niets te kort gekomen.

het belangrijkste wat je een kind mee kan geven is liefde.

en laat mij dan maar aso zijn met mijn string en heup broeken maar ik geniet tenminste van mijn leven.
    ouderwetse kleding of degelijke kleding kan ik altijd nog aan trekken als ik 60 ben.
    en zie hier, ik kan ook gewoon internetten.
    ik heb door mijn hele leven tot nu toe een hoop mensen kennis opgebouwd, en ik kan van een hoop hoog opgeleide mensen zeggen dat die dat niet hebben.

19. schatje1

een hele goeie morgen allemaal! heb heel slecht geslapen kon maar niet in slaap komen en wanneer ik dan eindelijk sliep werd ik wakker van me gedraai.. :(:( kussiej

20. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Helemaal mee eens!Mijn vriend heeft hbo gevolgd,we hebben in onze vriendengroep jongens en meiden die aan de universiteit zijn aan het studeren,en ik...ik heb geeneens m'n mavo af..Haha.En om nou te zeggen dat ik minder slim ben of minder mensenkennis heb..Ik interreseer me meer voor het nieuws dan zij :) Iedereen is gewoon anders en dat maakt deze wereld nou net niet saai..Al heb ik wel al héél wat commentaar gekregen over het feit dat ik mijn mavo niet af heb en nu toch al aan kinderen denk..Ik kan echt wel meer leren,maar ik wil het niet,gewoonweg omdat ik kinderen wil!Ik kan me niks anders voorstellen dat ik liever doe dan voor mijn gezin zorgen..En ik vind deze site geweldig leuk dus kunnen we misschien ophouden over wel of geen opleiding maar meer met wel of geen baby deze maand ;) (en nee ben niet boos)

@ bull terrier ja werk in de thuiszorg en ik vind het super leuk!jij?

Deel Deze Pagina