We kunnen ons wel druk gaan maken om die ponyville.. Ze zegt dat ze het allemaal zo goed weet (terwijl ze net zwanger is van de 1ste)... Dus daarom wens ik haar veel suc6 met dr eigendunk en dr zwangerschap.
schatje1 en al getest?/ he wendiej ja ik heb het ook heel goed naar mijn zin bij de thuiszorg alleen er zitten soms wel zeur konijnen bij hahah
dat snap ik dan niet bull terrier...Meestal zijn de mensen die aan het zeuren zijn de mensen die het niet aan kunnen en stik jaloers zijn over hoe jij het doet...rare wereld!
Hei meiden, Ben een beetje door deze topic gescrold. Ben zelf 25 en herken de verhalen heel goed. Ben zelf wel benieuwd hoe ze tzt op m'n werk gaan reageren. Ik krijg wel eens van die opmerkingen van...... jij kan nog lang lekker genieten Het frustreerde mij zo dat ik laatst tegen mijn bazin heb laten vallen dat ik niet aan de pil ben. We hadden het toevallig over vrouwenkwaaltjes enzo. Ze was volgens mij wel even shocked haha maar deed net of ze niets liet merken. Ik dacht eerst bij mijzelf, is het niet stom dat ik dat gezegd heb? Maar later had ik voor mezelf zoiets van mooi dan weet ze dat ik er heel anders tegen aan kijk. Zelf is ze namelijk bewust pas op haar 35e zwanger geworden.
heej meiden Wij kiezen ook bewust om jong ouders te worden! ik ben 23 en mijn vriend is 27! Ik vind het juist heel erg fijn om een jonge moeder te worden(als het allemaal lukt) Ik denk dat het voor een kind ook erg prettig is om een jonge moeder en vader te hebben..mijn ouders waren nog jonger als mij...echt super hoor! xxx sanne
heeey linda, je kan tog gewoon zeggen dat je gestopt ben met de pil...als ze vragen gaat stellen en je wil er niets over kwijt kan je altijd nog zeggen dat je een ander voorbehoedsmiddel heb (spiraal,condoom etc) kan ze jou niet op de kast jagen en jij bent van de vraag bij je zelf af (Ik dacht eerst bij mijzelf, is het niet stom dat ik dat gezegd heb?)
Heeey sanne, Ik ben het helemaal met je eens...ik heb nog lievre dat ze tegen me zeggen: zo gezellig met je zus op stap als dat ze zeggen zo lekker met je oma op stap haha greets
dank u. dacht al dat ik echt helemaal verkeerd bezig was. ook al ben ik 35 ik mag toch gewoon lekker jong blijven met alles? mijn dochter van 15 vind het ook helemaal geweldig dat ze zo'n jonge moeder heeft en de meerderheid van haar vriendinnen zeggen ook regelmatig dat ze een toffe moeder heeft. das toch gewoon kei leuk. groetjes peggy
ik vindt t ook zeker leuk ja een jonge moeder vandaar dat ik dat ook wil worden , ik en mn moeder schelen 21 jaar in t begin wel veel strubbelingen hor toen ik aan t pubere was haha maar nu ik ouder ben enzo is t echt super zo weinig leeftijds verschil en inderdaad zeggen ze wel eens tegen ons ja he jullie lijken veel op elkaar zeker zussen haha nou geloof me dan is mn moeder natuurlijk hartstikke trots
ja hahhahahah dat gevoel ken ik wel. ik ben ook altijd kei trots als ze dat denken. ik ben zelf nu 35 en mijn vriend is 27 en als wij samen weg zijn zonder de kids dan schatten ze mij altijd 28/29 en hem ouder hahahahaah
dat is ok de reden waarom ik zo reageerde op ponyville. ik zie mezelf al lopen in degelijke kleding ens. het wil toch niet zeggen dat ik dan minder opvoedkundig bezig ben. ze krijgt van mij net zo goed op haar donder als ze iets doet wat niet kan en ik zet haar echt wel aan haar huiswerk als ze dat verzuimd. ook is het zo dat omdat ik zelf niet veredr heb kunnen leren dat ik bijhaar dat juist erin peper dat ze dat moet doen als ze een leuk beroep wil. dus het is maar net hoe je er mee omgaat. ik ben ook een vriendin van haar maar ook een strenge moeder op zijn tijd.
heey meissies neej nog niet getest.. sinds vandaag moet ik heel veel plassen niet normaal gewoon maar jah.. even afwachten ik ga nog niet testen kussiej
Nou die ponyville heb totaal geen gelijk! Je mag er tog gewoon modern uitzien tjonge tjonge. Of je nou 30+ ben of 20 jaar ik denk dat je tog al je kind(je) op zijn/haar donder geeft als iets niet mag. Kijk ik geloof best dat er moeders zijn van een jaar of 20 die het niet zo goed kunnen allemaal maar die zijn er ook van 30 jaar ofzow.