schatje1 heel veel succes met testen en hoop dat je zwanger bent. ik ga dit topic weer verlaten, hoor hier niet thuis hahahhahahah. heeeell veeel kletsplezier en met zwanger worden... groetjes peggy x
ik had dat gister wel.. maar nu niet meer.. moet sinds vandaag meer plassen .. maar wil gewoon nog even wachte
want ik heb nu zoiets als het dan zo is dan test ik dan wel posi.. en anders is het elke keer zo zonde dus ik wacht wel even
ow oke snap hem.. ik koop ze altijd op www.matcare.nl en dan heb je ze voor 3 halen 2 betalen super goedkoop
ha meiden, ik moet nog even wachten met testen nog 10 dagen..... ik heb de afgelopen maanden steeds van die rare kwaaltjes gehad en dacht echt dat ik zwanger was (niet dus!) die teleurstelling is telkens zo groot. nu deze maand heb ik nergens last van ik ga er dus ook maar van uit dat het weer niet zo is ik wist niet dat zwanger worden zo moeilijk kon zijn. hoelang zijn jullie al bezig Groetjes tamara
he tamara jij hebt precies hetzelfde als ik.. wij dachten ook dat het zo gepiept was hihi niet dus. Ik ben vanaf maart gestopt met de pil maar sereuis een half jaar bezig en jij
ow we hebben meer dezelfe dingetjes samen,we zijn even oud,zelfde beroep,even lang bezig hihi.. owja en onze cylcles loopt bijna gelijk
schatje1 suc6 met wachten dan maar he haha ik had allang getest geloof ik Maar ja wie ben ik he ieder zijn eigen keus en ik hoop dat de duivels weg blijven Tamara85 en bull terrier nog even en jullie zijn in dezelfde maand zwanger Tamara85 ik ben net bezig
nou wendiej vind het knap van schatje1 dat ze het vol kan houden ik had denk al 100000 x getest hoor!
haha dan kan je beter een catheter nemen of een pampertje aan doen hihi... hoeveel testen heb je thuis liggen x
Ik las even met jullie mee. Klinkt wel verdacht dat je steeds moet plassen. Ik leek ook wel lek toen ik zwanger was.