Ik woon al 6 jaar op mezelf,heb afgelopen jaar een huis gekocht met mijn vriend.Waar ik ook al 6en een half jaar verkering mee heb en woon nu bijna 3 jaar samen.We willen ook komend jaar trouwen..Jullie?
aan de ene kant denk ik ... zou het dan toch raak zijn? maar aan de andere kant denk ik .... neeeeeeee kan niet heb voor de rest nergens last van.. kussiej
Dat ik niet zwanger kan worden zonder geholpen te worden m'n eierstokken werken niet zoals het moet. Ben in september wel zwanger geweest van een 2ling maar is een miskraam geworden.
Ik ben nog niet echt toe aan trouwen... Ik heb een relatie van bijna 5 jaar.. daarvan wonen we er bijna 3 samen en zijn we dol gelukkig.. We zijn dol gelukkig saampjes en hebben daarom besloten een kindje te nemen...me vriend is tevens 10 jaar ouder dus 29.
jeeeetje! Pfff wat balen zeg! Hoe kwam je er zo achter dan dat je niet zwanger kon worden zonder geholpen te worden?
Mijn man is 28. Denk dat als je met een man van meer je eigen leeftijd had het ook heel anders zou zijn kwa de keuze van kinderen. Die zijn er vaak nog niet aan toe.
ik dacht al dat je dat zou vragen! hahaha Trouwen is iets waar je echt achter moet staan en ik sta zowiezo niet achter de term trouwen ik zou alleen trouwen als het voor de papieren makkelijker zou zijn en daarbij komt dat het een hoop geld kost als je er een feestje aan toe past en dat geld wil ik liever spenderen aan ons kindje (kinderkamer,kleertjes,wandelwagen etc etc)
@ wendie Ik werd na stoppen van de pil nooit meer ongesteld. Dacht eerst zwanger maar dat was het niet. Kreeg ik iets om ongesteld te worden en dan zou het wel opgang komen volgens de gyn maar daarna kwam het weer niet. Was voor de pil ook al om de 3maanden ongesteld. Nu bleek dat m'n eierstokken erg lui zijn en bijna niks doen.
maar dan moet je het kindje erkennen,je kan ook gratis trouwen en als het kindje dan ouder is een feestje houden
ik weet wel zeker dat dat mee speelt bij de meeste! Als je tegen iemand zegt ik ben gestopt met de pil..oke maar je bent pas 19 hoe oud is je vriend dan? ja 29 oooo dan is het wat anders :S aan de ene kant wel logisch dat ze zo denken maar wat nou als ie ook 20 was geweest ofzo? Je kan vreemde reacties krijgen dat weet ik wel.