haai meisjes ik had beloofd om nog even te komen en hier ben ik dan eindelijk nog steeds niks hier hoor haha kussiej
hoop echt dat het raak is............. de hoeveelste ronde is dit voor jullie? en heb je wel sympthomen?
Dan kan het ook nog ontpillen zijn. Wil niet negatief doen. Maar als je eerst cyclus al 53 dagen was. Dan heb je ook heel laat een eisprong gehad.
jah.. ach jah het heeft geen haast hoor hoop alleen dat het snel raak is haha maar dat hoopt iedereen dus jah we wachten eventjes af aan deze kant
ik had even een vraag wat waren/zijn jullie 1e symptomen geweest? ik had vrijdag en zaterdag een positieve ovu test. ik zou zondag mijn eisprong gehad moeten hebben (cyclus van 31 dagen) en zaterdag en zondag steken in de onderbuik/lies en sinds gister heb ik een heel raar gevoel in mijn onderbuik......drukkende pijn....niet echt misselijk maar aanwezige buikpijn! en hoofdpijn al 3 dagen achtereen. weet een van jullie hoe en wat? alvast bedankt xxxxx
Haaaj meiden.. met mij gaat het goed hoor vandaag alleeen last van hoofdpijn Met jullie ook alles goed :
nog steeds niet getest hhaha..ik heb ook wit vocht bleeeeh.. meer mensen erge last van.. is wat melk achtig
ha schatje 1 echt spannend volgens mij ben je zwanger hoor al 3dagen overtijd en nog geen ongi tekenen ik hoop het zo voor je knuf tamara