Bewust moeder worden voor je 25ste

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jollie, 31 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    ja dan kunnen we gelijk testen lachuh..
    Ow ben nu al zenuwachtig.. maar dat moeten we niet zijn want spanning stelt de ongi uit..
    Owe wat moet dat een lekkerrr gevoel zijn als je 2 streepjes ziet he tamara?

2. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    ow schatje1... vind het echt super knap.. maar hoe voel je je.. denk jezelf dat het raak is of? x

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik weet het niet.. vorige keer had ik heel veel last van ontpillings klachten haha dus ik durf het niet te zegge.. ik hoop het natuurlijk wel :D

4. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    ja op een gegeven moment weet je niet meer war je voelt he.. je gaat er ook super op letten hihi

5. schatje1

ja daarom.. maar als ik dan zie wat andere meisjes/vrouwen voor een dingen hebben als ze zwanger zijn denk ik van nee.. maar aan de andere kant weer wel.. kussiej

6. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    lijkt me echt een heerlijk gevoel ja bull............
    schatje1 heb jij ook avn die vage steekjes in je onderbuik gehad?

7. schatje1

uhm.. meer een drukkend gevoel

8. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    bull en ik hebben allebij van die rare steekjes kei vaag haha

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Je lichaam is zo iets vreemds en kan je zo enorm voor de gek houden...
    Ik heb wel maanden gehad dat ik er echt van overtuigd was dat het raak zou zijn maar helaas gefopt door mijn lichaam. Ik hoop echt van niet voor je maar hou er rekening mee.

Schatje1 je 1ste ronde duurde heel lang toch? Dan hoop ik voor je dat het niet weer zo'n lange cyclus is maar gewoon een zwangerschap....Maar het zou dus kunnen dat je nu ook een langere cyclus hebt.......

Voor de rest van de meiden hoop ik dat het gauw raak is! En dat jullie niet elke maand de teleurstelling en frustratie hoeven meemaken als het weer niet gelukt is.......

Voor geïnteresseerden.Vandaag naar de gynaecoloog geweest....Hier de update.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... c&start=15

10. schatje1

hoi hannah jh klopt daarom test ik ook niet meteen ;)

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    k had even een vraag wat waren/zijn jullie 1e symptomen geweest? ik had vrijdag en zaterdag een positieve ovu test. ik zou zondag mijn eisprong gehad moeten hebben (cyclus van 31 dagen) en zaterdag en zondag steken in de onderbuik/lies en sinds gister heb ik een heel raar gevoel in mijn onderbuik......drukkende pijn....niet echt misselijk maar aanwezige buikpijn!
    en hoofdpijn al 3 dagen achtereen.

weet een van jullie hoe en wat?

alvast bedankt xxxxx

12. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    ja het is gewoon een zenuwslopende tijd hoor meiden..
    maar denk als ik nu zwanger ben denk ik dat ik het pas vertrouw als ik het kindje in handen hebt. ik had een miskraam maar dat was gelukkig al bij 6 weken

13. schatje1

balen bull kussiej

14. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    hanah lees net je tekst.. das ook niet leuk.. x hoop dat de tijd vliegt voor je

15. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    wat erg voor je bull dat wist ik niet :(

16. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    ja maar ik had een voorgevoel dat het niet goed ging.. ik wist het gewoon stom he... maarja komt vast wel goed.. En het is da zo klein het is nog bijna niks.. en verloskundige zei dat je daarna ook veel eerder zwanger kon zijn omdat je baarmoeder mooi schoon was.... we gaan gewoon lekker verder klussen (ook niet erg hoor haha)

17. schatje1

dat is niet erg nee maar toch is niet leuk hoor..

18. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    ja dat klopt want dan heb je nog zwangerschapshormonen in je lichaam zitten he ..
    maar het is even goed klote...
    hoelang is het nu geleden dan als ik vragen mag.....?

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dani86: klinkt als after egg symptomen. Ik heb dat meestal ook rond de eisprong en een paar dagen erna. Sowieso is elke maand weer anders helaas, er valt geen peil op te trekken.

Voor andere dingen is het nog te vroeg... Je hebt pas 2 dagen geleden je eisprong gehad dus kan niet van bevruchting komen ofzo....
    Succes!

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    k had even een vraag wat waren/zijn jullie 1e symptomen geweest? ik had vrijdag en zaterdag een positieve ovu test. ik zou zondag mijn eisprong gehad moeten hebben (cyclus van 31 dagen) en zaterdag en zondag steken in de onderbuik/lies en sinds gister heb ik een heel raar gevoel in mijn onderbuik......drukkende pijn....niet echt misselijk maar aanwezige buikpijn!
    en hoofdpijn al 3 dagen achtereen.

weet een van jullie hoe en wat?

alvast bedankt xxxxx

Deel Deze Pagina