Nee maar komt wel weer goed.. hoor.. Vind het wel erg voor die meiden waarbij het al echt een wezentje is.. Dani86:iedereen heeft andere klachtjes.. Er is ook een topic over eerste sympthonen en daar staan dames die allemaal zwanger zijn er vertellen hun kwaaltjes.. er makkelijk!
hey bull had je niet toevallig bij de vorige zwangerschap ook van die vage krampjes na de innesteling..........? heel misschien
heeey meiden! @ schatje 1 nou nog steeds niet getest.. pfoei je houdt het wel vol hoor (vind het knap van je) @ Bull ik wist niet dat je een MK heb gehad Balen zeg! Ik hoop voor je dat het de volgende keer helemaal toppiej gaat! @ hanan Je bent tog bewust moeder geworden voor je 25sye ennuh 26 is niet TE oud hoor @ dai86 ik denk dat het ook met je eisprong of wat dan ook te maken heb je kan idd maar beter even naar de foum gaan zwangerschapsyptomen Hier gaat alles goed verder...beetje steekjes in de onderbuik en jeukende tepels :S haha maar ja en hoe is het bij jullie?
Haaaj meiden Hoe gaat het met jullie vandaag? Met mij goed hoor Nog steeds niet zo veel last van het ontpillen (gelukkig) @ schatje1 wat goed van je dat je zo lang kan w8ten met testen ik zou gek worden haha.. hopen dat het raak is Succes meiden
Wat is het hier rustig vanavond... Normaal krijg ik om de 5 minuten een mailtje dat er weer een nieuw berichtje geplaatst is... haha. Weinig te lezen vanavond dus! groetjes Lima
niemand hier....... wat rustig zeg ....... iedereen een drukke dag gehad zeker kom dadelijk nog eens kijken knuf tamara
nou heb nog geen groot nieuws meiden.. ben nu inmiddels 4 dagen overtijd.. en ga toch nog even wachten met testen..