Schatje1, je zou toch dit weekend gaan testen? Tis hier trouwens nog steeds erg rustig...mmm, zit iedereen ergens anders ofzo?
hihi weekend duurt nog anderhalve dag maar knap dat je dat zo volhoud hoor! petje af... Ik is vaak al veel ongeduldiger hihihi Hopelijk erg goed nieuws voor je meid! De duimpies draaien over uurtjes hier hihi
halloooo heb heel dit ytpoic niet gesjiennn maar ben bewust moeder op mijn 22...ben 23 als de kleine spruit er is en ben heel trots op ons kleintje.. alleen is de papa een ouwe bok hihi nee hoor hij is 30 dus hij kan er mee door 8) maar ik hou dit topic in de gaten heel leuk! @ schatje hopen maar dat je een posi test heb groet nachtvliinder
haha nou meid, hier hubbie lief ook 6,5 jaar ouder hoor... word over paar weekjes 29 hihi Dus snap wat je bedoeld hihihi maar euhm... op een oude fiets moet je het leren is mij altijd verteld
ja ik zal maar even wat zwangerschaps hormoontjes nar jullie toeblazen meiden * BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSS* ow ik hooop dat jullie nog wel zitten
haha ja ik heb ze opgevangen hoor hihihihi en nu maar hopen dat ze d'r werk gedaan hebben / doen hihi we weten het over een dag of 4 hihihi thanks lieverd
heeey meiden, Nou ik weet niet wat er met me lijf aan de hand is... Soms hele erge steken in me borsten hartstikke moe omdat ik vannacht alleen maar aan het woelen was... Me tepels jeuken ook wel eens... maar ja over een weekje kan ik testen misschien houd me lijf me voor de gek we zulllen zien... easy going
Ja meid helaas kunnen we alleen maar afwachten elke keer... het vrouwelijk lichaam is een raar iets... suc6 met wachten meis...
@ wendiej hey meid heel veel succes, vervelend he al die symptoontjes je lichaam kan je erg voor de gek houden of niet ppfff wat moet je daaar nou mee? ow ga duimen voor je hoor die 7 daagjes.... maar ga weer ff verder verfen!
hoi ik ben 23 jaar en wil ook bewust zwanger worden. ik krijg daarop ook soms vervelende dingen naar mn hoofd, zo van je bent nog zo jong en wacht daar nou mee geniet eerst van t leven. maar ik zou zo enorm genieten van een wondertje in mn buik en later in mijn armen, helaas snappen sommige mensen dit nou eenmaal niet. maar goed ene oor in andere oor uit! gewoon doen waar je jezelf lekker bij voelt of je nou 20 bent of 30, je kan een kind dan evenveel liefde geven lijkt mij! liefs marieke
haaj meiden. hier is het ook al zo rustig vanaaf waar is iedereen : Alles goed met jullie? @ wendiej ,, wat rot voor je dat je z`n last heb van kwaaltjes.. laten we het hopen dat het zo ver is meid duim voorje _______________________ Flink aan de klus hihi
Haaj meid,, ik ben zelf net 19.. Ik heb een MK gehad,, (ongepland) was ik zwanger. op mijn 17 e en heb samen met mijn vriend besproken dat zodra ik mijn opleiding klaar zou hebben dat wij er voor zouden gaan.. Ben nu officeel gestopt met de pil,, ik krijg ook wel is rare reacties van ja je bent nog een kind.. een kind kan geen kind opvoeden blablabla,, ben ik het opzich soms wel mee eens.. Mijn vriend en ik hebben een goed inkomen samen,., en we kunnen een kindje onderhouden.. en een dak bo ven het hoofd bieden.. en Ik zou het zo geweldig vinden om een kindje in me te hebben en het zelf te kunnen opvoeden.. En er van te genieten.. en trek met nu niet meer zo veel aan van die mensen.. Bedoel het is toch je eigen keus Succes ! kusssss lindy
Hallo, Hoe gaat het met iedereen? Vraagje; sommige van jullie vertellen rare reacties te krijgen dat ze 'zo' jong moeder willen worden, maar vertellen jullie iedereen dan al dat jullie daarmee bezig zijn? Mijn moeder en zusje weten het alleen namelijk... volgens mij krijg je ook vaak vragen als veel mensen het weten of niet? Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen...
Hoi hoi Ik ben 23 en me vriend is 21 en we willen allebei een beebje Wij willen ook vroeg kinderen En verder wil ik iedereen suc6 wensen met het zwanger worden Voor mij is het spannend nog 1 DAG maar ik verwacht er niet veel van Liefs Tijgertje23
bedankt meiden... Bij het afvegen zag ik dat ik wat bruin verloor maar dat is nu weer weg en heb ongi krampjes dus ik denk dat we volgende maand gewoon weer lekker moeten gaan klussen (dat vind ik eg niet erg ) Groetjes
Hey visjes... Hier gaat ie lekker hoor... Hier weten ook verschillende mensen het zoals de familie (ouders, broer en zus) en vrienden... ze reageren allemaal vrij positief dus dat is wel fijn hoor... Scheelt denk ik ook wel dat mijn man al ietsjes ouder is (bijna 29) en we ook in de vriendenclub de leeftijd hebben van +/- 28 jaar... ik ben de jongste daar hihi
haaaj,, Ik heb nog niemand verteld dat we er mee bezig zijn.. Alleen mijn mannetje en ik weten het Houd het ook nog fftjes zo hihi Ben der morgen pas weer.. fijn weekend !