heey meisjes.. nog steeds geen nieuws hier voor de rest alleen dat ik nog steeds heel veel moet plassen :S kussiej
ha meiden ben eergisteren ongi geworden dus kan weer door voor de volgende ronde........... echt baluh hoop dat het deze keer wel raak is maar dat hoop ik al 5 maanden haha niet te veel hopen dus maar dan valt het altijd mee. knuf tamara
Ik ben ook weer ongi geworden vandaag! Na 46 dagen ben ik blij duidelijkheid te hebben... kunnen we met frisse moed de volgende ronde ingaan!
heey meiden dat jullie ongi zij n geworden ik nog niet maar heb negatief getest.. en zoveel pijn vandaag.. heb ontsteking
ik heb nog geen tekens van de ben benieuwd...Miss was de bloeding wel een innesteling?I hope sow! [-o<
yvetje: hopelijk test je over 2 dagen positief......duim voor je. schatje 1: wat vervelend die ontsteking hoe zit dta nou met dat overtijd zou dat van de ontsteking kunnen komen lijkt me erg pijnlijk....auw
Voor ons is het ook een zeer bewuste keuze. Ik ben 21 en mijn man 29 en we zijn nu 9 weken zwanger, heerlijk!
Ik heb gister getest maar was negatief...En het was met een kruidvat test dus ik denk niet dat ik zwanger ben..
Hoi ik ben 23 en wil ook erg graag nu kinderen ben getsopt met de pil en ik kan 14 feb testen. Ik ben bijna ziek van de zenuwen, echt erg zeg, ik weet dat de kans klein is dat ik meteen aan tel maar toch.! Iedereen succes met klussen
Je kan soms beter een paar dagen na je NOD testen omdat soms op je NOD of er voor niet genoeg hormonen in je urine zitten. Dus geeft ie negatief aan. Dus er is nog hoop voor je!