Bewust moeder worden voor je 25ste

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jollie, 31 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stina

stina Lid

30 mei 2006
    51
    0
    0
    Taxichauffeuse
    hei en boeicop
    he fem

Ik zie onderaan bij je banner staan dat je op 20 juli gaat trouwen mag ik vragen is dat een speciale datum of heb je die gewoon uitgekozen

Ik ben zelf namelijk op 20 juli 1998 verkering gekregen
    20 juli 1999 verloofd
    20 juli 2005 getrouwd

ik heb alles bewust op 20 juli staan dus ik vond het wel erg grappig

Een hele mooie dag gewenst en een vreugbaar 2007 ook voor iedreen

groetjes christina

2. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    he meiden,
    ik wou ook onwijs graag kinderen voor mijn 25ste, maar het mocht voor mij helaas niet gelden! Op mijn 22ste zijn we gaan klussen en toen ik 25 werd zijn we in het ziekenhuis beland. Nu ben ik 26 en ben ik als de kleine geboren wordt net 27! Maar het geeft allemaal niks meer ben gewoon blij dat ik mama mag worden! Dames heeeeeeeeel erg veel suc6 allemaal!
    liefs mandy

3. wouzy

wouzy Lid

11 jan 2007
    10
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Barneveld
    hoi iedereen over jonge moeders gesproken... ik ben er 1 ik ben pas 20 jaar en mijn vriend is 22 ik zal net een maand 21 zijn als ik moet bevallen dus ja mijn vriend en ik wouden ook vroeg kinderen omdat het idd zijn voordelen heeft ook kwa gezondheid enzo later en voor een kind is het ook leuk een jonge moeder te hebben mijn vriend zijn moeder is ook heel jong nog en dat is echt wel leuk....:D en ik loop al een tijd met de wens een kind te nemen maar ja er zijn er twee voor nodig he maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht ik was 2 maanden van de pil en werd zwanger dus ja en ben nu alweer 5 weekjes....:D
    ik wens je super veel suc6 meid

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Stina, wat een toeval he! Nee, wij wilden eerst voor 7-7-7 gaan maar dat hebben we niet gedaan omdat dit op een zaterdag is, daarom 20-07-2007, mooie datum en makkelijk te onthouden!

Liefs,

Fem

5. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hallo allemaal,

ik heb ook altijd voor mijn 25e moeder willen worden maar helaas is dat niet zo gegaan.
    mijn mannetje begon een eigen bedrijf dus dan is het financieel allemaal onzeker het eerste jaar en aangezien ik wel alles op orde wil hebben zowel financieel als op andere manieren.
    ben vorig jaar januari gestopt met de pil was toen 26 en nu jaar verder nog geen kindje onderweg dus wil zeggen je hebt het niet voor het uitlkiezen als het lukt is het goed maar kan ook wel 1 a 2 jaar duren voordat je zwanger bent mischien wel langer dat is altijd maar weer de vraag.
    zelf vind ik leeftijd niet belangrijk als je alles maar goed in orde hebt en een stabiele relatie hebt dat is het beste voor je kindje.
    meiden allemaal heel veel sucses en hoop dat het allemaal lloopt zoals jullie willen.
    ik klus gewoon nog lekker door en heb gezegd dat dit mijn jaar wordt hoop ik dan :oops: .
    want ja je weet nooit of je wel kids kan krijgen ja of nee.
    sucses meiden liefs mopsje

6. ik (22) wist ook al dat ik jong moeder wilde worden! maar als ik al die berichten lees zijn er ook moeders die jong zijn, en toch niet zo gemakkelijk zwanger raken. ik vind het wel belangrijk dat je financieel voor het kindje kan zorgen, en er ruimte voor hebt. erg leuk dat er meerdere jonge moeder zijn! rachel

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah vind ik ook heel belangrijk hoor als ik me kindje niks te bieden zou hebben zou ik er ook niet voor kiezen om proberen om zwanger te raken.. :)

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik ben 22. mijn schat 28. we kennen elkaar al sinds 4-ever. samen opgegroeid dus echt al 15 jaar als het niet meer is.

we wonen al bijna 2 jaar samen in een koophuisje in eindhoven. goede baan. financiele zekerheid en verwachten nu ons eerste kindje.

en ZEER bewust zwanger geworden. was na 5 rondes zwanger na 10 jaar de pil te hebben geslikt. mag mezelf erg gelukkig prijzen ;)

9. schatje1

kimkivits je mag je zeker gelukkig prijzen hoor ;) hopen dat het bij ons ook zo snel lukt:)

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Slikte jij de pil al vanaf je 12e dan Kimkivits? Dat is vroeg!

11. schatje1

ik ook vanaf me twaalfde :)

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Jeetje, ik dacht dat ik vroeg was met mn 15e, maar 12 is echt jong!

13. schatje1

is ook erg jong hoor maar jah.. :$

14. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ik was ook 12 toen ik met de pil begon, was 11 toen ik voor het eerst ongi werd en sukkelde er erg mee vandaar.
    En indd is erg vroeg maar ja ;)

jessica

15. schatje1

jah dat had ik dus ook was een ramp haha ik was ook 11 toen ik voor het eerst ong. werd en het was zo onregelmatig elke keer enzo ..:)

16. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Als je zo vroeg ongi wordt en je hebt er last van,, maakt t toch niks uit dat je dan aan de pil gaat... betekent toch niet dat je dan al zou sekse

Ik had ook heeel onregelmatig en vandaar dat ik aan de pil moest zelfs van me moeder hihi.. kwas gewoon ziek van mijn ongi.. ik was 14

17. schatje1

nee maakt niks uit hoor het is dan voor je eigen best wil haha

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh het maakt mij ook helemaal niks uit hoor! Het viel me gewoon even op.

19. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Ik ben ook op m'n twaalfde met de pil begonnen. Inderdaad ook vanwege m'n menstruatie waar ik heel erg veel last van had.

20. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik wou op mijn 23e beginnen, ook vanwege mijn ziekte.
    Ik ben uiteindelijk op mijn 24 begonnen. Ben nu 25, helaas niet gelukt voor de 25e ;)

Deel Deze Pagina