he fem Ik zie onderaan bij je banner staan dat je op 20 juli gaat trouwen mag ik vragen is dat een speciale datum of heb je die gewoon uitgekozen Ik ben zelf namelijk op 20 juli 1998 verkering gekregen 20 juli 1999 verloofd 20 juli 2005 getrouwd ik heb alles bewust op 20 juli staan dus ik vond het wel erg grappig Een hele mooie dag gewenst en een vreugbaar 2007 ook voor iedreen groetjes christina
he meiden, ik wou ook onwijs graag kinderen voor mijn 25ste, maar het mocht voor mij helaas niet gelden! Op mijn 22ste zijn we gaan klussen en toen ik 25 werd zijn we in het ziekenhuis beland. Nu ben ik 26 en ben ik als de kleine geboren wordt net 27! Maar het geeft allemaal niks meer ben gewoon blij dat ik mama mag worden! Dames heeeeeeeeel erg veel suc6 allemaal! liefs mandy
hoi iedereen over jonge moeders gesproken... ik ben er 1 ik ben pas 20 jaar en mijn vriend is 22 ik zal net een maand 21 zijn als ik moet bevallen dus ja mijn vriend en ik wouden ook vroeg kinderen omdat het idd zijn voordelen heeft ook kwa gezondheid enzo later en voor een kind is het ook leuk een jonge moeder te hebben mijn vriend zijn moeder is ook heel jong nog en dat is echt wel leuk.... en ik loop al een tijd met de wens een kind te nemen maar ja er zijn er twee voor nodig he maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht ik was 2 maanden van de pil en werd zwanger dus ja en ben nu alweer 5 weekjes.... ik wens je super veel suc6 meid
@Stina, wat een toeval he! Nee, wij wilden eerst voor 7-7-7 gaan maar dat hebben we niet gedaan omdat dit op een zaterdag is, daarom 20-07-2007, mooie datum en makkelijk te onthouden! Liefs, Fem
hallo allemaal, ik heb ook altijd voor mijn 25e moeder willen worden maar helaas is dat niet zo gegaan. mijn mannetje begon een eigen bedrijf dus dan is het financieel allemaal onzeker het eerste jaar en aangezien ik wel alles op orde wil hebben zowel financieel als op andere manieren. ben vorig jaar januari gestopt met de pil was toen 26 en nu jaar verder nog geen kindje onderweg dus wil zeggen je hebt het niet voor het uitlkiezen als het lukt is het goed maar kan ook wel 1 a 2 jaar duren voordat je zwanger bent mischien wel langer dat is altijd maar weer de vraag. zelf vind ik leeftijd niet belangrijk als je alles maar goed in orde hebt en een stabiele relatie hebt dat is het beste voor je kindje. meiden allemaal heel veel sucses en hoop dat het allemaal lloopt zoals jullie willen. ik klus gewoon nog lekker door en heb gezegd dat dit mijn jaar wordt hoop ik dan . want ja je weet nooit of je wel kids kan krijgen ja of nee. sucses meiden liefs mopsje
ik (22) wist ook al dat ik jong moeder wilde worden! maar als ik al die berichten lees zijn er ook moeders die jong zijn, en toch niet zo gemakkelijk zwanger raken. ik vind het wel belangrijk dat je financieel voor het kindje kan zorgen, en er ruimte voor hebt. erg leuk dat er meerdere jonge moeder zijn! rachel
jah vind ik ook heel belangrijk hoor als ik me kindje niks te bieden zou hebben zou ik er ook niet voor kiezen om proberen om zwanger te raken..
ik ben 22. mijn schat 28. we kennen elkaar al sinds 4-ever. samen opgegroeid dus echt al 15 jaar als het niet meer is. we wonen al bijna 2 jaar samen in een koophuisje in eindhoven. goede baan. financiele zekerheid en verwachten nu ons eerste kindje. en ZEER bewust zwanger geworden. was na 5 rondes zwanger na 10 jaar de pil te hebben geslikt. mag mezelf erg gelukkig prijzen
Ik was ook 12 toen ik met de pil begon, was 11 toen ik voor het eerst ongi werd en sukkelde er erg mee vandaar. En indd is erg vroeg maar ja jessica
jah dat had ik dus ook was een ramp haha ik was ook 11 toen ik voor het eerst ong. werd en het was zo onregelmatig elke keer enzo ..
Als je zo vroeg ongi wordt en je hebt er last van,, maakt t toch niks uit dat je dan aan de pil gaat... betekent toch niet dat je dan al zou sekse Ik had ook heeel onregelmatig en vandaar dat ik aan de pil moest zelfs van me moeder hihi.. kwas gewoon ziek van mijn ongi.. ik was 14
Ik ben ook op m'n twaalfde met de pil begonnen. Inderdaad ook vanwege m'n menstruatie waar ik heel erg veel last van had.
Ik wou op mijn 23e beginnen, ook vanwege mijn ziekte. Ik ben uiteindelijk op mijn 24 begonnen. Ben nu 25, helaas niet gelukt voor de 25e