Ik zit net even op je site te kijken, heftig zeg! Jij bent vast blij met de wetenschap of niet? Brengt een zwangerschap veel extra riscico's oid met zich mee? Misschien een beetje een persoonlijke vraag hoor, dus als je d'r niet over wilt hebben....
ow dat geeft niks hoor, je mag alles vragen Echte gevaarlijke risico's niet. Ik moest wel met al mijn medicatie stoppen voordat we echt gingen klussen. Ik heb er prednison voor in de plaats gekregen, dat zou niet schadelijk zijn voor het zwanger worden en kindje Ik mis mijn medicijnen wel heel erg, want ik heb de afgelopen maanden weer behoorlijke ontstekingen gehad en veel pijn. We gaan binnenkort ook naar de HA omdat we nu een jaar bezig zijn en ik geen jaar lichamelijk meer vol houd. Dadelijk als ik zwanger ben dan is het 9 van de 10 keer het geval dat je geen last van de reuma hebt, das een lekker vooruit blik. Als het kindje er is, zal ik begeleiding ed moeten hebben omdat ik niet te veel en te zwaar mag tillen met mijn protheses. En ik weet niet precies wat er dan nog meer bij komt kijken. Dat ga ik dan allemaal leren Maar als je toch dadelijk zo'n klein hummeltje in je armen mag hebben is alles de moeite dubbel waard
ja ik hahaha jij bent de 1ste die ik zie die ook 19 is schatje1! Wel gezellie... ik ben nu dan ook gestopt met de pil! Heb nu al een beetje last van de ontpillings fase geloof ik maar ja en jij schatje1 wil jij kindjes?
k ben nu 20 en we zijn aan het proberen dus bij mij zal het er hopelijk wel voor die tijd van komen. ook al zijn we pas kort bij elkaar maar we weten allebij dat we jong kinderen willen dus dat was in mijn relatie moooi mee genomen! daarbij komt mijn moeder was 20 toen ze mij krijg en mijn schoonmoeder 28 toen ze mijn vriend kreeg dus toch wel bang voor de reacties die gaan komen........ook al blijft het onze keuze! mijn vriend en ik kennen elkaar 3 jaar en hebben afgelopen jaar in juni iets gekregen. ik woonde toen al op mezelf. mijn ouders verhuisde in oktober naar Noorwegen en deed ons de gelegenheid om in de koopwoning van mijn ouders gehuurd te gaan zitten. dus vanaf toen woonde we ook samen (4 maanden bij elkaar) en vanaf toen ook echt bewust aan het proberen om zwanger te worden maar was al in augutus gestopt. we zijn kort bij elkaar maar we hebben een grote woning (2 slaapkamers zolder garage tuin enzenz) ik ga nog naar school maar in september begin ik aan een nieuwe opleiding (als ik tegen die tijd nog geen baan heb dan)heb al 1 opleiding afgerond (spw 4 onderwijsassistent doe nu activiteitenbegeleiding maar bevalt me niet) mijn vriend is 22 en ik 20 we hebben een pup van 8,5 weken (nala: labrador/beagle) vissen en 2 konijnen) nog vragen? stel ze maar! _________________
Zo hee, dat is voor jou dus wel extra spannend allemaal! Ik hoop dat het snel raak mag zijn bij jullie! Heb echt respect voor je! Een buurvrouw van mijn ouders heeft ook reuma en heeft ook een zoontje gekregen. Heb inderdaad wel eerder gehoord dat je daar tijdens de zwangerschap geen last van hebt... bijzonder is dat he, zullen 9 bijzondere maanden voor je zijn! Hopelijk wordt het kleintje dan niet te vroeg geboren
ik heb net een bericht hier willen plaatsen dacht ik ! maar die staat nu tussen de onderwerpen oepsie foutje dus als jullie t willen lezen moet je t even daar doen ! liefs Tamara
hey hey ik ben 23 jaar net geworde! en we gaan er helemaal voor en ik wilde graag jong moedertje worden alleen je heb t niet voor t zeggen he ben benieuwd dus !
yep kimmie was al 10 toen ze voor het eerst ongesteld werd. zat in groep 7. ik had er ook erg veel last van. was dan vaak ook echt ziek. maar ben niet meteen aan een zware begonnen, ik geloof eerst harmonette of zoiets.
nou ik heb zere borsten en rare krampjes in me onderbuik. kan aan het otnpillen liggen. verder niet veel. jij?
Hoi lieve allemaal, Ik wil toch even iets kwijt, de titel van dit topic "bewust zwanger worden voor je 25ste" gaat natuurlijk niet altijd op..... Soms heb je het niet in de hand en gaat het veel langer duren... Ik bedoel hier niets mee hoor, wil het gewoon even kwijt...... Dikke kus, An
nee niet altijd, ik was 16 en kreeg een zoon na een onbewuste zwangerschap. De keuze om voor een 2de te gaan was toen ik 25 was. Maar als je bewust er voor kiest heb je er heel goed over nagedacht en dan zegt leeftijd niet altijd wat.
hoi meiden, ik ben 21 jaar en we willen ook heel graag ons eerste kindje. Ik dacht eerst altijd een baby is zo gemaakt maar dat valt tegen zitten nu in de 5de ronde......
Weet je waar ik zo'n moeite mee heb... Mijn vriend en ik willen heel graag een kindje maar ik heb het idee dat me vriend denkt dat het klaar is als ik eenmaal zwanger ben. Maar dan begint het allemaal pas... Ik heb het boekje "Help ik heb me vrouw zwanger gemaakt"van kluun voor hem gekocht en hij vond het een leuk boekje. Hij zegt je kan duidelijk merken dat het door een man is geschreven die zeggen gewoon waar het op staat! Ik geloof heus wel dat wij vrouwen wat gecompliceerd zijn maar waarom denken mannen nou zo makkelijk? of zie ik het nou verkeerd!?