Zou het raak zijn deze maand ? Al in de 4e ronde ? Het zou mooi zijn, maar ik "mag" nog niet testen...... Zoals mijn banner aangeeft, ben ik inmiddels een paar dagen over tijd. Mijn cycli waren 35-31-29 dagen, dus het werd steeds korter. Het kan nu natuurlijk plotseling weer langer zijn, maar toch..... Heb er een goed gevoel bij. Missschien heb ik namelijk de innesteling gevoeld. Rond die tijd had ik namelijk wel lichte ongi-gevoelens in mijn buik. Nu zijn er helemaal geen aanwijzingen voor aankomende . Spannend, dus. Maar mijn vriendje wil pas rond 14 februari of zo testen. Volgens hem moet ik niet zo hard van stapel lopen. Misschien heb ik mij wel een week in de datum vergist of zo.... (duhhhh ?). Maar goed, dus wacht ik nog even. Moeilijk, hoor. Moet het daarom hier toch even kwijt: mijn goede hoop voor deze maand. Groeten, Kenja
Ik zou het heel erg knap vinden als je tot de 14e zou kunnen wachten. Ik zou het niet kunnen.Heel veel succes het ziet er goed uit. Ga hard voor je duimen. Groetjes essiee
Jeempie....spannend hoor. Dan gaat de pendel misschien dus wel kloppen Ik duim heeeeeel hard voor je mee! Liefs, Elisabeth
Ja, vind het zelf natuurlijk ook heel spannend en ik hoop dat ik inderdaad nog "even" kan wachten met testen. Natuurlijk is 14 februari (Valentijnsdag) een hele leuke datum voor een positieve test, maar we zijn nu een compromis overeengekomen. Hi, hi, wat klinkt dat officieel. We wachten nog een week en testen dan in het weekend. Dat is natuurlijk leuker, dan wanneer je na de test meteen allebei het huis uit moet om te gaan werken. Ik heb ook even overwogen om stiekem zelf toch eerder te testen en dan daarna nog een keer samen. Maar zo wil ik het niet. Ik wil graag het moment van de waarheid echt samen beleven. Dus moet ik nog even wachten. En hopen dat ook komende week ging komen opdagen. Ondertussen droom en fantaseer ik nog even lekker verder de komende week
Ik kan mij voorstellen hoe spannend dit moet zijn. Zelf zou ik de test ook eigenlijk el samen willen doen. Hoe wel ik er ook wel eens over nagedacht heb,om als het ooit zover is de positieve test in te pakken als een kadootje... Ach we zullen wel zien als het eenmaal zover is als ik zo'n mooier banner heb staan Kruis mijn vingers... Toi toi toi....