Ik ben op zoek (het liefst via internet, gewoon geen tijd om de stad in te gaan) naar leuke babylaarsjes voor m'n dochtertje voor aankomende herfst/winter. Ben al aan het Googlen maar kan nog weinig leuks vinden. Wie kent er een leuke site met leuke laarsjes?
Leren babyslofjes | Babyschoenen A@pies. Deze site heeft hele leuke laarsjes en schoentjes/slofjes. En super kwaliteit. Leren babyslofjes | Babyschoenen Deze had mijn dochter vorig jaar.
Leuke site! Hier nog geen schoentjes voor de kleine die blijven zitten. En ik vind het langzamerhand toch al wel koud worden. Dus voor de winter wil ik zowiezo lekkere warme schoentjes/slofjes ofzo.
Oh idd, wat een leuke site. Heb al wat leuke modellen gezien . Ze heeft nou deze, staan erg schattig! Maar aangezien het weer nu en het feit dat ze bijna te klein zijn wil ik graag leuke laarsjes voor haar. View attachment 181694
Leuk!!! Maar ja voor de koude dagen niet meer warm genoeg. Dus een goede reden om er wat bij te kopen!
Vorig jaar had BabyPaws het model Venus. (Ze zijn volgens mij nog wel te koop). Lekker gevoerd van binnen, dus geen koude voetjes. Maar toch heeft mijn dochter ze niet heel veel aan gehad, omdat ze vaker de voetenzak in ging.