Hoi meiden! Sorry dat ik even niks van me had laten horen.... Beetje druk gehad de afgelopen dagen.... Wel allemaal leuke dingen gelukkig Alleen ehmz... misschien mag ik hier binenkort sowieso niet meer meeschrijven Ik ben afgelopen donderdag uitgenodigd voor een sollicitatie-gesprek. 3 maanden geleden zag ik het namelijk helemaal niet meer zo zitten financieel en heb toen gesolliciteerd. En nu ben ik dus 3 maanden later alsnog uitgenodigd voor een gesprek Inmiddels is alles allang weer verandert. Ik heb inmiddels weer wat nieuwe bezuinigingen doorgevoerd enzo. Maar toch wil ik de kans om ergens 16 uur te gaan werken wel aangrijpen, denk ik. Gewoon om de spaarrekening weer aan te vullen en even wat sneller sommige dingen voor elkaar te krijgen... In plaats van een jaar sparen voor een nieuwe bank gewoon binnen 2 maanden bij elkaar verdienen De rek is er gewoon een beetje uit bij ons, qua financiën. Dus vandaar.... Mag ik dan nog wel hier meeschrijven of liever niet?
Ach bolkje wat mij betreft blijf je lekker meekletsen hoor Extra inkomen is altijd mooi meegenomen Je bent nu misschien - 16 uur tbm, maar maakt je niet minder gezellig
Morninggg Hoe is het met iedereen? Wat zijn de plannen voor vandaag? Hier is ml jarig dus een drukke dag met boodschappen, koken, huis fatsoenlijk maken & als ik tijd heb eventueel sporten En natuurlijk vanavond feesten & genieten samen Wens jullie een fijne maandag!
Ja, ik zag je vraag inderdaad Het is heel gek.... Ik ben echt wel bewust thuisblijfmoeder En zo voel ik me ook nog steeds ondanks dat ik 16 uur ga werken Ik voel me nog steeds meer thuisblijfmoeder dan werkende moeder Haha, hoor mij nou Eerst maar eens aangenomen worden trouwens
gefeliciteerd Iamamommy! bolkje, ach met 16 uur ben je ook meer thuis dan aan het werk. Ik voel mij ook een thuisblijfmoeder en ik werk ongeveer 32 uur Hier een heerlijk rustig dagje. Vanochtend met zoontje wat herfstdingen geknutseld. Thema begint volgende week pas, maar zo hebben we aan het begin van het thema vast wat hangen Ons nichtje van 4 maanden is er ook om op te passen en die heeft de hele ochtend liggen slapen. Wasje opgehangen en dochter weer van school gehaald. Daarnet dochter terug gebracht en zoon ook, die is naar de psz...nichtje slaapt weer en ik kijk mn favo serie op Netflix en heb een heerlijk mok hot choco staan met verse slagroom
Nou, ik ben aangenomen hoor 2 daagjes per week.... Tobias gaat 2 halve dagen naar het KDV en 2 halve naar mijn ouders (indien nodig, want ik ga ook avonden en weekenden werken). Was nog even sprake van dat we mijn ouders moesten betalen maar dat bleek een misverstand
Gefeliciteerd Bolkje! Wat leuk en fijn voor je/jullie. Blijf maar lekker meekletsen trouwens. En ook fijn dat je je ouders niet hoeft te betalen, dan hou je er toch meer aan over. Imamommy, gefeliciteerd met ml! Hier rustig dagje gehad. Zaterdag had ik gastkindje en s avonds haasten om op tijd weg te komen. Kindje bleef tot 18.15 en eigen oppas was er 19.15 en in dat uurtje moest alles gedaan worden. Wel hele leuke avond gehad. Net boodschappen gedaan en zat weer onder budget, voelt fijn.
Dankje meiden was een geslaagde verjaardag hoef voorlopig geen taart of chocola meer te zien... Bolkje gefeliciteerd Rozebadeend lekker bezig geweest heerlijk om onder de budget boodschappen te doen. Ik heb dat de laatste tijd niet meer bijgehouden, maar wil dat weer eens oppaken. Tuc oohh netflix heb ik al zo lang meer gekeken... Ik lijkt wel onder een steen te leven. Volg helemaal niks mr op tv wil daar wr tijd voor maken, want ben echt gek op sitcoms! Wil how I met your mother eens helemaal afkijken, maar kan daar nooit tijd voor vrij maken wat is jouw favo serie als ik vragen mag? @hier een rustig dagje. Straks wasje draaien en misschien dweilen als ik zin heb, sporten en chillen met dl
drop dead diva Ik heb 1 kindje hier vandaag, dus heerlijk rustig. Ben wat sint ideetjes voor zoon aan het op doen online en uit de boeken. Zo ff goed stofzuigen en een wasje hangen.
Drop dead diva is inderdaad echt superleuk Alleen zo jammer dat het zo lang duurt voor ze er weer eens een seizoen opzetten En ik vind RuPauls dragrace heel leuk... Een soort America´s next topmodel, alleen dan met travestieten Erg leuk
@Imamommy nog gefeliciteerd met je man!! @Bolkje Gefeliciteerd met je baan!! Vandaag heerlijk chill dagje gehouden. (die hou ik eigenlijk elke dinsdag) En vrijdag is ML jarig, dus ik doe alles meer op het laatste moment. We gaan heerlijk uit eten met ons gezinnetje 's avonds. Drie gangen menu en helemaal gratis!! (hebben nog een bon liggen) Zo, nu ff gauw eten klaar maken!
Ik had vandaag juist een redelijk druk dagje.... Vanmorgen alles geregeld qua opvang. Is dat ook weer achter de rug En toen kwam ik dus ook nog eens erachter dat mijn paspoort was verlopen, dus moest ik gaan regelen, want anders kan ik niet aan de slag. Daarnaast nog wat dingen in het huishouden gedaan. En vanavond eten we lekker boerenkool Hmmmmm
Hoi dames, Leuk Madeliefje, gratis uit eten. Bolkje, irritant hè, die regeldingen. Hier had ik vandaag kindje, dus alleen wat kleine klusjes gedaan en verder genoten van hoe die moppies samen spelen en beginnen te communiceren. Lekker gewandeld ook, was heerlijk weer. Zoals altijd is het huis weer een bende, moet vanavond echt wat aan doen. Lukt me gewoon niet het netjes te houden. Hoe doen jullie dat?
Ook niet,..... Tobias gaat als het goed is volgende week twee keer "wennen" bij het KDV en ik ben van plan om dan even flink te gaan knallen qua opruimen. Hopelijk kan ik het dan wat beter bijhouden. Ken je Flylady? Dit is elke dag een opdracht en dan hou je alles een beetje bij qua huishouden
ik probeer alles meteen op te ruimen als ik het gebruikt heb. Zo leer ik het de kindjes als ze ergens mee gespeeld hebben en dat probeer ik zelf ook. Sowieso mijn spullen. Qua schoonmaken hou ik het ook heel erg bij. Ik poets niet 1x in de week alles maar doe elke dag wat.
Bolkje, ooh, dat moet heerlijk zijn, ff flink doorpakken! Ik wil ml er ook wat vaker op uit sturen met dl, zodat ik echt handen vrij heb, maar komt er vaak niet van omdat hij dan ook wat wil doen. Ik ken die app wel. Op zich wel heel handig. Ik heb voor mezelf ook wel dingen op een rijtje, dagelijkse dingen, wekelijkse en maandelijkse dingen. Maar komt er nu gewoon niet van. Misschien die schema's pontificaal ophangen. Tuc, dat gelijk opruimen is wel een goede. Dat scheelt zo veel. En het is zo heerlijk netjes dan. Moet mezelf en ml (!) flinke schop onder kont geven.