Hij gaat 2 ochtendjas per week van half 9 tot 11:15 uur in die tijd moet ik F ook 1 fruithap geven en een fles geven en daarna heb ik nog net tijd om te stofzuigen, de keuken te doen en de wc. Want om 11:00 uur moet ik weer gaan rijden. Het is best lastig ja maar goed nog 1 jaar en dan mag hij eindelijk naar school! Daar heeft hij het zelf nu al over gek kind haha hij wil dolgraag naar school!
Hallo hier ook een tbm.. Inderdaad waar ik vaak tegen aan loop is ohh lekker hoor de hele dag niks doen... terwijl ik toch echt meer dan genoeg te doen heb.. -sommige dagen mis ik wel gewoon volwassen gesprekken.. Over een maandje gaat mijn jongste naar de psz dus dan even mn handen vrij Maar verder vind ik het heerlijk!
Whahaha nou echt he! Dan word mijn huis brandschoon haha. Nu zijn we 6 maanden geleden verhuisd en onze dochter is 5.5 maand oud dus boven staan nog wat dozen. Ach het is even doorgaan meer kunnen we niet doen toch
Qua kritiek heb ik niet echt veel over me heen gekregen, maar wel mensen die denken dat je alle tijd van de wereld hebt, altijd uitslaapt en minstens een uur in de keuken staat en uitgebreid kookt, want je hebt toch de tijd? Op de dagen dat oppaskindje hier is, ben ik aan t goochelen met 2 ritmes, de kindjes aandacht geven, dingen opruimen en wat schoonmaken. Ze kunnen zich samen wel heel goed vermaken, dl kan dan heel lang spelen zonder om mij te jengelen. Op de dagen dat dl en ik samen zijn, ben ik vooral bezig met haar. Ze speelt dan slecht alleen, ik probeer dan juist de grotere klussen te doen, maar die lukken niet. Ze slaapt ook nooit langer dan 3 kwartier achtereen overdag, dat maakt het ook lastig.
Ja we kunnen naar 4 dagdelen als we dat willen alleen krijg ik dan nog steeds niet meer gedaan. We hebben 3 katten dus elke dag stofzuigen, keuken doen en wc sowieso. De rest probeer ik als man thuis is zodat hij op de kinderen let en ik even door het huis kan maar vaak is het gewoon te druk met afspraken. Ach we gaan er wel weer komen hoor alleen ons jochie wil het liefst de hele dag razen en vieren en rennen. Ons meisje is weer heel anders echt de rust zelve (zal wel veranderen want ze heeft een goede leerschool haar grote broer) maar die kan je makkelijk even ergens neerleggen en ondertussen de was doen etc. Ach nog 1 jaar en dan kan onze zoon eindelijk naar zijn schooltje toe haha hopelijk word hij dan ook moe na een halve dag peuterschool, en daarna naar de dierentuin vermoei je hem nov niet haha
Ohhh trouwens wel gehoord van mijn nieuwe buurvrouw dat ik maar een simpele huisvrouw ben en mijn man zo goed is doordat hij een goede baan heeft en ook nog eens een universitaire studie erbij doet. Dat dat alleen mogelijk is omdat ik juist thuis blijf voor de kinderen tja dat is bijzaak
Ja echt zo'n omhooggevallen typje die alleen praat over echt belangrijke zaken zoals het nieuws etc. Geen gewone gespreksonderwerpen. Lachen joh als we in de tuin zitten hebben ze hele discussies en monologen over serieus de meest belangrijke zaken in de wereld maar nooit eens uitbundig lachen of flauwe geintjes. Geen probleem mee hoor maar hier word wel gelachen en soms gewoon schaterlachen om alles.
Heerlijk van de zomer mijn man en zoon natmaken en bekogelen met emmers water dat soort dingen. Was heel sneu want zij had haar kleinkinderen (zelfde leeftijd als G) maar mochten dus ook niet meedoen van haar. Geen badje in de tuin en moesten binnen spelen want het was te warm.
Ach wat zielig zeg. Loop hier een beetje met mijn ziel onder mijn arm. Moet mijn draai nog vinden. Kleine werd ook pas om 10 uur wakker😲 Die vind de rust heerlijk
Ja die draai vinden dat gaat niet zomaar! Ik heb hem na 3 jaar nog niet gevonden En wat heerlijk zeg zo'n uitslaper! Hier waren ze om 07:00 uur beide wakker toen was ik er al wel een halfuur zelf uit
hier een aardig ritme opgebouwd, Maar goed zit ook al 5 jaar thuis Wat een uitslaper zeg! Hier is het doordeweeks echt maximaal kwart voor 7.. en in het weekend maximaal half 8..
Oh wat leuk zo'n clubje Hier ook een TBM! Al sinds de zwangerschap van onze dochter. Het valt financieel soms wat zwaar tegen, maar geen haar aan mn lijf die eraan denkt om onze dochter naar het kdv te brengen! Zo denkt ml er ook over. Een kennis van ons heeft gewerkt in een kdv & ben een paar keer met haar meegegaan als vrijwilliger omdat het me leuk leek, maar wat viel dat tegen zeg! Nee, mijn kind blijft lekker thuis en krijgt alle liefde en aandacht die ze nodig heeft Ik wil wel weer gaan werken als ze naar school gaat, maar dat zien we dan wel weer Gelukkig begrijpt ml hoe het is om tbm te zijn en geeft ook vaak aan veel respect voor me te hebben de omgeving daarintegen kan mn rug op met hun vooroordelen
Hier sowieso een duidelijk ritme ivm school van de oudste. Dag begint gewoon elke dag om 7 uur en vaste tijden halen brengen.
@nutts wat een heerlijke uitslapertje zeg hier slaapt ze door de weeks tot 7 & weekenden soms tot 8... @draai vinden: ach telkens als ik denk die gevonden te hebben, besluit dl er een nieuwe draai aan te geven ik heb me er bij neergelegd en pas me aan op haar ritme
Leuk, nog meer tbm's! Ik ben sinds de geboorte van mijn oudste zoon tbm. Het eerste jaar van zijn leven moest ik eigenlijk afstuderen, maar daar had ik echt geen zin in Uiteindelijk toch mijn scriptie geschreven, met hem aan de borst of in de draagdoek Daarna een paar weken gewerkt, maar het viel tegen. Ik vond gewoon geen enkele baan leuk genoeg om ervoor weg te gaan bij mijn zoon. Het was het niet waard. In die tijd veel ingeleverd financieel, omdat mijn man net begonnen was aan zijn studie. Dat was wel even sappelen. Maar inmiddels is mijn man afgestudeerd en verdient goed, dus we hebben niks te klagen. Wel merk ik dat ik steeds meer toe ben aan een echte uitdaging, iets waar ik echt energie uit kan halen, een passie, een hobby en daar mijn werk van maken. Dus samen met mijn man besloten om een eigen bedrijf (apps, websites, tekstschrijven etc) op te zetten, maar dat duurt nog wel een paar maanden voor dat op poten is. En dat ga ik ook vanuit huis doen, terwijl de kinderen op school/psz zijn. Mijn man blijft gewoon bij zijn huidige werkgever en zal 's avonds en in het weekend zijn deel doen. Als het eenmaal opgezet is, is het voor hem een kwestie van de site en de apps bij houden en ik doe de rest qua marketing en klantcontact. Heb er zin in! Qua ritme, daar word je vanzelf in gedwongen wanneer je kinderen naar school gaan Wij slapen allemaal het liefst uit, maar nu moeten we er om 7 uur uit en zijn de kinderen daar zo aan gewend, dat ze veel vroeger wakker worden dan nodig is. Beetje jammer Wat ik wel echt jammer vind, is dat we vaak alleen in de speeltuin zitten. Alle kindjes op de creche of bso en dan heeft mijn jongste niemand om mee te spelen. Gelukkig zit de speeltuin 's middags wel vol en ze hebben vaak vriendjes te spelen hier, maar overdag kan het best saai zijn.
Ja ze is echt een slaapkop gisterenavond om half 10 naar bed en vanmorgen om 10 uur op. Gelukkig heb ik wel een drukke hobby ik heb een eigen paard. Maar wat verder te doen? Geen idee nog. Zit nu te puzzelen met het boodschappenlijstje en budget wat ik wil uitgeven