Ahhh arm jochie! Hopelijk trekt hij gauw bij! Hier de planning ook iets anders dan verwacht want wilde gaan zwemmen maar uiteindelijk binnen gebleven het is toch prutweer want morgen gaan we naar Ouwehands dierenpark en moest F weer een hele dag in de kinderwagen slapen dus maar even lekker een dagje thuis (de hele was is wel weer gewassen maar.... Nu het opvouwen en opruimen!! Arghh!!! En het blijft maar regenen dus het bestraten gaat ook niet door vanavond
Zwemles is iets wat mij hier ook erg tegenzat ! mijn dochter is net een 2tal weken 7 geworden maar ze heeft ook adhd dus regulier zwemles ging niet goed helaas .......nu krijgt ze zwemles van school met diploma als ze zo ver is en dit gaat super goed ! mede ook omdat haar mede klasgenoten ook op zwemles zitten .......dus het is een hele geruststelling voor me dat ze het nu wel oppikt hoop dat we binnenkort kunnen kijken bij afzwemmen
Hier is hij zo gek op zwemmen dat als je na 3 a 4 uur zwemmen zegt kom we gaan naar huis hij ontzettend boos word en ik dus met een gillend kind de kleedkamer in moet, naar de auto moet lopen met hem over mijn schouder en daarna de auto in moet krijgen Ik werd dus serieus al moe bij de gedachte alleen al
Welkom meiden! Natascha gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan Bolkje aaaah wat zielig beterschap met de kleine man! Wachtend wat een rotweer he!? Ik moest er helaas wel uit voor de boodschappen blehhh kwam zeiknat weer thuis Ladytwister komt vast wel goed. Zal voor jullie duimen Nutts hopelijk niets ernstigs met je sv? Beterschap! @zwemmen: zwemmen kan dl nog niet maar idd erg gek op water en in het zwemvad spelen. Ookal is ze doodmoe, gaat ze er gillend uit... Vind het heel leuk & vermoeiend tegelijkertijd haha @hier ik zit eindelijk en geniet van een heerlijk kopje thee en RUST! Lekker genieten nu. Morgen weer een boel te doen...
Liggen allebei je kinderen nog heerlijk te slapen! Je denkt ohhh tijd voor koffie en een sigaret voordat je weer non-stop aan de bak mag..... En dan komt er met veel lawaai een grasmaaier langs!!! Beide kinderen klaarwakker!!! Dag koffie! Dag sigaret!!
Oh neee bah zeg Hier plannen ook anders gaat slecht met mijn schoonvader. Hij is helaas opgegeven en heeft nu ook nog een longontsteking
Ohhh meis wat heftig! En er zal ook wel een behoorlijk heftige tijd aankomen Ik wil jullie als gezin veel sterkte wensen! Hier zo naar de dierentuin terwijl ondertussen onze tuin verder word gedaan. Als alles goed gaat hebben we morgenavond onze tuin klaar! Kan G heerlijk fietsen door de tuin!
Nutts wat erg @zwemles...breek me de bek niet open😣 Wij hebben eigenlijk peutergym vanochtend maar zijn beiden zo snotterig en benauwd dat we even overslaan. Zoontje kijkt nu tv en fietsen straks even naar de speelgoedwinkel. Hij kan daar heerlijk kijken en rondlopen. En nog 2 aanvullende cadeautjes voor grote zus haar verjaardag kopen.
Nutts, sterkte! Wachtend, heerlijk, veel plezier straks. Ook eindelijk weer een lekker weertje Tuc, Beterschap voor jullie! Ik ga vandaag eindelijk maar eens verder met mijn hobby (vilt freubelen). Ik zou al heel lang iets maken voor iemand, maar vanwege misselijkheid ed is het er even niet van gekomen. Nu mezelf maar even een schop onder de kont geven 😂
Nutts wat vervelend! Heel veel sterkte en dikke digi knuf voor jullie! Tuc he bah! Beterschap Wachtend veel plezier Anzza veel maakplezier @hier: vandaag een hele drukke dag voor de boeg! Schoonmaken, opruimen, stofzuigen, was ruimen, was draaien, sporten, winkelen & koken. Shoot me! Fijne dag meiden
Nutss, sterkte. Wachtend, fijne dag. Lekker genieten. Morgen is je tuintje klaar! Anzza, jij ff lekker freubelen, heerlijk! Tuc, toch een fijne dag ondanks je niet fit zijn. ImAmommy, sterkte vandaag met je todolijst. Hier gisteren een rubberen bezem gekocht. Wist niet dat die bestonden. Ff getest gisteravond en net na het ontbijt en werkt prima. Swiffer leek me ook fijn, maar die doekjes die de afvalberg nog meer vergroten stonden me wat tegen, we maken het al bont met al die luiers. Plus; ik zou ze vergeten te kopen. Vandaag dagje werken. Kindje slaapt s ochtends en s middags, net als mijn dochter. Dus dat is eigenlijk wel rustig, dan kan ik gewoon opruimen terwijl zij slapen en er volop voor ze zijn als ze wakker zijn, zonder dat ik denk; de wasmachine, de afwas e.d. Fijne dag mama's!
o ben benieuwd naar zo'n rubber bezem...of het goed werkt? De oudste heeft een vriendinnetje te spelen en zoontje op bed. Straks weer zwemles
Een rubberen bezem, nog nooit gezien! Ben ook benieuwd of het wat is. ImaMommy, kom je dag een beetje Door? Succes Tuc, zwemles lijkt me echt niet leuk zeg... Ooh jij bent ook een knutselaar zie ik, even spieken op je blog! Ik ben daadwerkelijk begonnen aan mijn zolang vooruit geschoven projectje, voelt best lekker weer
@ Rubber bezem Nou, het is gewoon een bezem net haartjes van rubber. En dat wordt soort statisch en dan blijven haren en stof er makkelijk aan plakken, dus handig voor je vloerkleed. Maar ok vind t vooral hygienisch, want je kunt hem onder de kraan ff afspoelen en schoonmaken met een sopje. Je kunt er ook gewoon dingen mee vegen die niet blijven plakken hoor. Maar zoals net na de lunch zaten er op een paar plekken vieze stukken brood in de 'haren' van de bezem. Dus lekker even afgespoeld onder de kraan en hij is weer fris! Wij hebben net even lekker gewandeld. Zijn hier hele nieuwsgierige koetjes die gelijk naar het hek komen als wij er aan komen lopen. Zo leuk. Wat ga je maken, Anzza? Tuc, succes op de zwemles. Lijkt mij ook niet leuk. Kost vast veel tijd met aan en uitkleden en heen en weer rijden. En dan zelf ook nog eens toekijken.
Klinkt wel ontzettend handig zeg! Ach wat leuk dat je de koeien in de buurt hebt. Vind de kleine het ook helemaal leuk? Ik ben flamingo hangertjes aan het maken
Heerlijke dag gehad! Wat een leuke dierentuin is Ouwehands dierenpark! Heel de dag heeft G rondgerend en nu nog niet willen slapen he! Pfff wat heeft dat jochie een energie!!! Vandaag konden ze helaas niet verder met de tuin maar morgen om 06:45 uur staan ze hier al arghhh word een heel heel heel kort nachtje!
Wij zijn vandaag naar Toverland geweest. Was echt super!! Overigens Tobias is echt razendsnel opgeknapt :O Zo snel als dat ie opeens snotterig en hangerig werd, zo snel was het ook weer over. Heel apart