bewust thuis blijf mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door nutts, 14 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Het is me gelukt! Ik zit :D heb zelfs de badkamer flinkt aangepakt :D ben wel erg moe zeg, maar kan iig lkkr genieten van een weekend met weinig huishoudelijke taken :) net maskertje opgedaan, pyjama en nachthemdje aan, kaarsen aan, lekker onder de deken genieten van een heerlijk kopje thee :)

@anzza wat leuk! Wou dat ik zo creatief was...

@bolkje beter toch!? Heeft ie lekker kunnen genieten van zn dagje naar toverland :)

@wachtend haha wat een boefje heb je toch :p hopelijk is de tuin morgen eindelijk af! Zometeen vroeg naar bed dan?

@rozebadeend waar heb je de bezem gekocht? Heb er ook nog nooit van gehoord!

@tuc zwemles klinkt idd niet leuk. Nog geen ervaring mee, maar moet er ooit wel aan geloven ben ik bang ;)

2. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Lekker dat je de meeste huishoudelijke taken af hebt?

3. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Jaaa voelt echt goed :D

4. wachtend

wachtend Niet meer actief

Lekkere dag gehad allemaal! Nouja oké behalve de zwemles dan he ;)

Hier zo mijn bed in want om 06:30 uur gaat mijn wekker weer (mist de huilende emoticon) ik vertik het ook gewoon om de wekker op 06:15 uur te zetten! Dat klinkt helemaal zo vroeg!
    Hopelijk morgen onze tuin af alles bestraat (1 we hebben absoluut geen groene vingers en 2 G kan dan heerlijk ravotten in de tuin!)
    We vullen het op met bloembakken en potten hebben we toch wat groen nog in de tuin!

Morgen dus de hele dag thuis blijven en dan ga ik maar als ik tijd heb wassen, bedden verschonen en wellicht als het lukt even de bovenverdieping stofzuigen.
    Jullie nog leuke plannen?

5. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    ImaMommy, lekker voldaan op de bank dus!

Ooh wat vroeg wachtend! Maar wel fijn als de tuin eindelijk af is :)

Ik ga morgen een bezoekje brengen aan een creatieve beurs. Wordt de eerste keer, dus ben benieuwd!

6. tuc

tuc Niet meer actief

6.30 op zaterdag!!!

Annza, veel plezier...heb je mijn blog bekeken? Anders soort knutsels dan jij voor ogen had zeker😂😆

7. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Hahaha nou ik heb hele leuke dingen gezien! Op die manier knutselen vind ik ook erg leuk met mn meisje, en nu weer leuke herfst inspiratie opgedaan :D

8. rozebadeend

rozebadeend Niet meer actief

Wachtend, succes morgen. Hoop dat je wat kan doen, als je dan toch zo vroeg op moet...

Anzza, veel plezier morgen! :)

ImAmommy, geniet van dat gevoel dat alles lekker schoon is, heerlijk!

Hier fijn avondje gehad met wat vriendinnetjes. Meestal zijn we s avonds in de weer met dl die niet de makkelijkste slaper is, maar ze heeft de hele tijd geslapen, met 1 onderbreking!

Morgen ff wat dingen fiksen in de tuin. Tuinset naar schoonmaken en naar binnen. Veeeeel onkruid wieden. Schuur beetje opruimen. Verder wat kleine dingen in huis. S avonds bbq. Lekkerrrr.

Trusten mommy's!

9. wachtend

Nou meiden ik ben wakker, nouja wakker mijn ogen zijn half open en ik heb mijn eerste koffie en sigaret. Maar nog geen werklui te zien. Ik mag hopen dat het niet zo gaat als vorige week toen was het best balen! (Bleek een feest gehad te hebben en was in slaap geflikkerd hebben de hele dag op hem zitten wachten toen)

10. wachtend

Ze zijn er!!! En nu hopen dat de hele tuin vandaag klaar komt! Best leuk hoor in je vakantie een tuin opknappen alleen duurt het soms iets langer haha.
    Teveel regen gevallen de laatste dagen dus helaas konden ze niet verder. Maar vandaag gaat het dan eindelijk beginnen!

11. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Jaaaa gelukkig zijn ze er! Ik duim voor je voor een mooie tuin die af is vanavond :)

Fijn dat de kleine lekker meewerkte rozebadeend. Oooh en zo herkenbaar. Hier gingen de avonden vanaf dat ze een jaar was veel beter, dus heb hoop! :D

12. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Top wachtend! Hopelijk is het vandaag ook meteen klaar :) ik lig nog in bed, want dl heeft besloten door te slapen hihi heeeerlijk :D ben wel klaar wakker, maar blijf er nog ff lekker liggen :)

Hier vandaag een rustig dagje. Moet alleen nog een wasje draaien (standaard) & nog ff dweilen. Als ik zin heb sporten en verder een leuk dagje van maken met dl. Weekenden hebben wij cheatdagen (met eten), dus hoef ook niet te koken, want we eten pizza vandaag *yuummm* :p

Geniet van jullie weekend meiden!

13. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    @rozebadeend wat fijn dat ze doorsliep! Lijkt mij ook erg vermoeiend.. Hopelijk slaapt ze de nachten vanaf nu beter door :) Hier slaapt ze de nachten normaalgesproken goed door, maar heeft nu last van een doorkomende kies en wordt de afgelopen nachten nogal overstuur wakker..

14. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Nou ben al weer ff een tijdje wakker meiden hadden maar besloten dat half 6 wel een mooie tijd was om er uit te gaan :x......
    dus gelijk maar begonnen met het huishouden ....kan maar weer klaar zijn he ;).......straks lekker ff met de meiden naar het bos als het droog blijft en vanmiddag gaan we gezellig knutselen en kliederen met verf :D

15. Wow, wat waren jullie allemaal vroeg vanmorgen :( Tobias heeft ons vandaag uit laten slapen tot half 8. Ik denk dat hij zelf ook moe was van Toverland!! ;)

Vandaag een drukke dag: we willen bij de Ikea kijken, de muur afverven, poffertjes bakken en boodschappen doen.... ;) druk druk druk dus :p

16. wachtend

Gloeiende,gloeiende er komt weer regen aan! Ohhh als dat zo doorgaat komt die tuin nooit af! Heb hier een gefrustreerd jochie en 3 katten die niet naar buiten kunnen!

17. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    #137 Joiedevivre, 19 sep 2015
    Laatst bewerkt: 19 sep 2015
    Oh, oh, hopelijk komt de tuin gauw af wachtend! Hier begon de dag om 6.30. Ik had de vroege ochtendshift dus huptweeling voeden, lekker laten spelen en om 8 uur weer met z'n allen naar bed. Manlief had de shift daarna dus heb i nog heerlijk twee uurtjes kunnen slapen! In het weekend doen we in de ochtend altijd shifts zodat we beiden toekomen aan wat rust ;)

Nu opmaken voor een drukke familie middag. Veel zin in, komt familie bij elkaar die we lang niet meer gezien hebben.

Fijne dag dames!

18. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    @wachtend ooooh balen zeg! Hopelijk komt het toch snel af... Dikke knuf!

@joidevivre gezellig! Veel plezier vandaag :) zo doen wij dat ook met onze dochter in de weekenden.

@hier mijn dochter is vandaag opeens van een engel in een bengel verandert! Ik hang de was op, zij haalt alles er weer af! Verschuift alles in huis en haalt bloempotten leeg :$ en als ik de troep wil stofzuigen, komt ze de stofzuiger op klimmen *zucht*. Nu blijft ze overal weer gelukkig van af nadat ik het haar duidelijk had gemaakt, maar zo had ik mn ochtend toch niet voorgesteld haha ;)

19. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Hoi,

Ik ben ook een thuisblijf mama. Ik heb een zoon van 1 en ben zwanger van de tweede . Omdat mijn baarmoedermond aan de korte kant is, en ik bij de vorige zwangerschap om deze reden 5 weken in het ziekenhuis lag, probeer ik het nu echt heel rustig aan te doen. Ik ben getrouwd, en we zijn net 3 weken verhuisd naar een beetje groter huis met grote kinderkamer. We zijn nog niet klaar met uitpakken, want ik mag zo goed als niets doen. Voor de nieuwe baby is wel alles klaar.:) thuisblijf mama is best leuk. En straks al de nieuwe baby er is al helemaal!

20. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Deze mama heeft een baaldag ! net bij de bank geweest om te pinnen ....gaat dus niet ik gebeld mijn rekening is bevroren tot nader order omdat er waarschijnlijk een poging werd gedaan om die te hacken conclusie ik kan geen geld opnemen tot dinsdag dan geven ze hem weer vrij .....dus ik kan niets ! denk dat ik ook maar even een rekening gaat open bij een andere bank .......gelukkig heb ik eten en dergelijke in huis maar ff iets leuks gaan doen met de meiden zit er dit weekend niet in .....grrrrr

Deel Deze Pagina