Ik zit nu een paar dagen na mijn eisprong en heb hele gevoelige borsten en voor mijn gevoel zijn ze ook groter en gespannen.. Ik probeer er allemaal niet veel mee bezig te zijn en soms denk ik dat sommige dingen tussen je oren zitten.. Wie had dit ook ? En wat kan het betekenen paar dagen na je eisprong ?
Tja ik dacht op een gegeven moment bij elk pijntje en dingetje dat ik zwanger was. Er zijn ook zo veel symptomen dat je het op een gegeven moment ook niet meer weet. Ik heb een app gedownload waarin je alle symptomen die je hebt kunt bijhouden. Zo kon ik in elke nieuwe cyclus kijken wat ik de vorige cyclus allemaal voor klachten had en kon ik ook echt een patroon ontdekken van dingen die ik elke keer aan het begin, in het midden en eind vd cyclus had. Gaf mij heel veel rust! P Tracker heet die app. Natuurlijk hoop ik voor jou dat het raak is!!! Het zou natuurlijk zomaar kunnen
Het kan een zwangerschap zijn, maar ook onderdeel van je cyclus. De ene keer had ik wel klachten en de andere keer niet voordat ik ongi werd. Bij iedere zwangerschap was het ook anders. Helaas kan ik je dus geen antwoord geven, maar moet je gewoon afwachten.
Zo vlak na je eisprong kan dat allemaal en hoeft het niets te zeggen. De meeste vrouwen voelen pas zwangerschapssymptomen na de innesteling. Een enkeling al eerder.
Ik zit nu op dag22 en heb altijd een cyclus tussen de 29 en 31 dagen .. Nu had ik vandaag weer ineens heel veel "vruchtbaar" slijm maar echt super doorzichtig (sorry voor de details) kan je ook nu weer een eisprong hebben ?
Volgens mij komt dat vaker voor in het midden van je luteale fase vanwege hoogtepunt oestrogeen. Betekent dus niets Heb zelf afgelopen maanden echt al van alles gevoeld en meegemaakt (branderig gevoel in borsten, opgezwollen borsten, misselijk, hele sterke reuk, hele tijd minikrampjes in buik noem het maar op ), dat ik zeker weet dat je het nooit zeker weet Er zit maar één ding op: wachten (of als een gek gaan testen natuurlijk vanaf 6DPO zoals enkelen onder ons..maar vanaf 10DPO denk ik dat we allemaal hier dingen voelen die je ook voelt als je zwanger bent, zelfs niets voelen wordt hoopvol aan een zwangerschap geweten )