Nee nog geen kwaaltjes. Alleen een zeurbuik haha. Ben nu pas echt bang voor de reacties, en zelf maak ik me ook weer druk om de kamers, auto enz.. dus ik zit nog even niet op de roze wolk maar op de paniek wolk 😊
Haha Alva, dat is precies hoe ik ook zou reageren! Eerst maar eens zwanger worden denk ik dan. Dan komt alles goed. En dan ben je het 'ineens' echt! En dat slaat de paniek toe hahaha. Maar dat komt vast goed. Je hebt nog 8 maanden om te wennen Ik zie dat je nu 2 dagen voor je nod zit? Ben je niet bang dat je menstruatie alsnog gaat komen?
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Wij gaan voor de 5e. Het is onze keuze, en wij zouden erg blij zijn wanneer het zover was. Hoe gaat het nu met de paniek?
Lekker doen wat jullie willen. En als dat nog een kindje is, dan moet je daar zeker voor gaan. Wie zijn die mensen dan, die jullie ontvrienden omdat jullie nog een kindje willen. Dat zijn dan geen echte vrienden
Ik heb het nog aan niemand durven vertellen.. de eerste reactie was van een vriend van ml (was ik niet bij gelukkig). Kort vertaald was het; wtf!? Ben je niet goed wijs!? Goed begin dus.. vrijdag of zaterdag zijn mijn ouders aan de beurt hoe zal ik het brengen?
Wij hebben dus de stap genomen om het maar tegen vrienden en kenissen te vertellen.....de meesten reageerden echt heel leuk maar er waren er ook idd een paar bij die zeiden ben je gek of zo je heb er al 3 ! ......en en paar die zeiden uhhh nou leuk hoor geen feli of wat dan ook ..... maar wij staan achter ons besluit voor 100 procent dus heb dat ook gezegt tegen degene die negatief waren .....en gelijk even gezegt wat jullie ermee doe moet jezelf weten maar weet dat wij hier voor gaan mocht ons een kleintje gegund zijn weer ....dus ben benieuwd wat ze gaan doen !
Jullie maken zelf beslissingen over je leven. Jullie zullen er vast over nagedacht hebben, dus is het jullie wens om een vierde kind te krijgen.... dan zou ik zeggen: ga ervoor! Anderen hebben hier niks over te zeggen... en ik zou mensen die mij dit niet gunnen liever kwijt, dan rijk zijn.
2 vriendinnen weten hier ook van de wens. 1 vond het superleuk en de ander wat minder, die zei dat is zo onpraktisch, kijk maar naar vakantiehuisjes.. Toen zei ik; ja die heb je of voor 4 pers of voor 6, nooit voor 5 😝
Hahaha wat geweldig zeg! Ik had hem nog niet gezien! Dit is eigenlijk precies hoe het zou moeten, gewoon je eigen leven leiden. En als jullie klaar zijn voor een 4de dan is dat jullie besluit. Daar hoeft niemand iets over te zeggen. Je moet ze toch zelf opvoeden
Haha daar heb je helemaal gelijk in! Nu je dat zo zegt..... dan gaan wij wel een probleem hebben Met 5 kids telt ons gezin straks 7 pers. Daar krijgt je nooit een huisje voor hahaha. Maar goed de eerste 2 jaar kun je een baby nog wel meenemen. Dan nemen we gewoon een campingbedje mee Die praktische dingen die zullen er wel meer komen. We hebben een 7 persoons auto. Groot genoeg. Maar gezien dat de stoelen in de bodem van de kofferbak zitten hebben we geen ruimte om spullen mee te nemen. Laat staan een wandelwagen... Dus als we een weekend weg gaan moeten we de grote skibox uit de garage halen hahaha. Maar goed als dat alles is Voor alles os een oplossing ! Heb je het je ouders al verteld Alva? Ben zo benieuwd hoe hun reactie was!!!!! En hebben jullie het al tegen meer vrienden gezegd?