Dat probleem ken ik wel aangezien mijn man ook geen vast salaris heeft pfff, hij laat gewoon alles stop staan en kijkt in Januari 2015 of hij in 2014 ergens recht op had en laat dat dan uitbetalen en zorgt dat hij niet maandelijks weer een bedrag krijgt want dat wordt vaak automatisch opgestart maar moet je direct stop zetten! Zo gewoon elk jaar in Januari kijken of je het jaar ervoor ergens recht op had, ik krijg niet graag elke maand geld als ik het toch terug moet betalen, daar wordt toch niemand vrolijker van!
Wij vragen het ook aan het eind van het jaar pas aan, omdat ik als ZZPer ook nooit weet hoeveel er precies binnenkomt. Vind zo'n groot bedrag in één keer ook wel érg lekker
Je kan het dan nu al aanpassen lijkt mij. Met de geboorte van de baby worden jullie namelijk automatisch toeslagpartners en gaat de belastingdienst zelf dingen zitten berekenen aan de hand van de info wat ze op dat moment hebben. Jullie wonen al samen en het hangt verder af of het kindje door je partner is erkend. Neem aan van wel....
Wij hebben het stopgezet omdat we flink terug moesten betalen. Had het al omhoog gegooid naar modaal inkomen maar zoals het er nu uit ziet gaan We daar ook overheen dus heb het helemaal stop gezet.
denk alleen wel met inkomen omhoog gooien dat als je een eigen woning hebt dat dit ook effect heeft op je hypotheekrente aftrek en als je die wel per maand krijgt heb je dus een probleem want dan mag je die weer terug gaan betalen.