Bewuste thuisblijfmoeders kletsgroep

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door PotjeGoud, 31 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Ooohhh klinkt alsof je daar heerlijk gaat vertoeven komende zomer :D! Gaaf ook met een verhoogde border , vind dat altijd zo mooi staan! Lekker hoor! Lijkt mij zo leuk om op die manier te doen , ben ook benieuwd of als het klaar is , het nog beter is dan je ooit gedacht had bij het zien van de tekening.

    Benieuwd of je vandaag al een start gemaakt hebt , en of het een beetje te doen was :)
     
  2. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ja vandaag is alle bestrating eruit gegaan en afgevoerd.
    Morgen gaan we de bloembakken en potten naar de voorkant verhuizen en de rest naar de al overvolle schuur verhuizen:roflmao:
     
    Katelynn vindt dit leuk.
  3. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Ja ging allemaal super snel haha. Maar helemaal niet erg hoor :roflmao:! Wij zitten nu in een huurwoning , de buurt is echt wat ik een ‘flodderwijk’ noem :o: dus hoe eerder we hier weg kunnen hoe beter!

    Ooohhh jeetje! Ik weet ook niet hoe ik daar in zou staan hoor als dat zo zou zijn :roflmao:! Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk dat ze niet onaangekondigd kunnen langskomen , maar aan de andere kant zien ze wel onze dochter maar heel weinig :$ nu 2 keer in 11 maanden. Gelukkig kunnen we ze straks wel zelf accommoderen , en dan zal het wat vaker worden:thumup:!

    Voor de kindjes is het absoluut super leuk en handig dat ze dichtbij komen wonen , gaat misschien wel even wennen zijn voor jullie dat ze zo dichtbij wonen dan. Hopelijk zijn het niet van zulke mensen die elke dag ‘even’ onaangekondigd langskomen haha (tenzij je dat wel leuk vind natuurlijk , maar dat betwijfel ik na je text :|). Nu ben ik wel nieuwsgierig hoevaak je ze nu ziet.
     
  4. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Haha ja dan heb je opeens ruimte te kort hè :roflmao:! Wel fijn dat je zo op hebt kunnen schieten zeg , maar je bent er bijna! Zo een fijn vooruitzicht! Het was misschien iets aan de warme kant voor zo een klus , maar beter als regen :thumup:
     
  5. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Oh nee, zo'n kakwijk bedoel je? :roflmao:
    Wow 2x in 11 maanden is wel weinig. Wonen ze zo ver weg?
     
    Katelynn vindt dit leuk.
  6. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Haha nee ik bedoelde dus precies het tegen overgestelde haha , echt allemaal van die ‘aso’s’ :roflmao:. Voel me er ook echt niet thuis , maar toch wel altijd met plezier in dit huis gewoond hoor :thumup:

    Zij wonen in Engeland , dus qua afstand valt het wel mee , maar het is altijd wel een hoop geregel voor hun en ons. Wij hadden een vakantie met hun gepland van afgelopen Vrijdag tot komende Vrijdag , maar door Corona hebben we dat (helaas) een jaar moeten verschuiven. En zij hebben het afgelopen jaar druk gehad met hun huis verkopen en een nieuw huis zoeken in een ander deel van het land. Normaal zien wij hun tussen 4-8 per jaar dus dat is nog wel te doen :)
     
  7. Miss M

    Miss M Fanatiek lid

    19 mrt 2012
    2.387
    596
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Je hebt een punt :roflmao:
    Met drie werkte ik 24 uur, dat ging op zich prima. Maar achteraf dacht ik wel; hoe dan?
    Je zit erin dus je doet het, maar relaxt is anders :cool:
     
  8. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Daar heb ik echt bewondering voor :thumup:! Maar kan mij zo goed voorstellen dat het zo veel rennen vliegen haasten is :|.
     
    Miss M vindt dit leuk.
  9. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Oh ja dan is het logisch dat je elkaar niet zo vaak ziet. Hahahaha ja ik wist het dus niet zeker. Of je nou kakkers bedoelde of tokkies :roflmao:
    Snap het helemaal dat je je daar niet thuis voelt. Dat zou ik ook wel hebben:D ik heb altijd het gevoel dat die mensen mij een kakker vinden :roflmao:
    Ben ik niet hoor.. Maar het contrast is dan best groot :rolleyes::roflmao:
     
    Katelynn vindt dit leuk.
  10. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Ja soms mag t wel vaker , maar aan de andere kant vind ik het ook erg prettig dat ze niet zomaar ongevraagd altijd kunnen binnenvallen hoor :|!

    Haha nee vind het echt tokkies , het is huur en koop door elkaar , en waar er de laatste paar jaar huurders in zijn gekomen is voornamelijk door ‘bemiddeling’ via de woningbouw , niks ten nadele van hun hoor maar de 10 jaar dat ik nu hier woon is het wel echt hard achteruit gegaan.

    Haha oooo zo erg hè , ik voel me dus precies zoals jij dat omschrijft , en ik ben ook echt geen kakker maar ook absoluut geen tokkie :roflmao:. Heb ook wel eens het gevoel dat mensen (in de buurt dan hè , niet zomaar op straat hoor :o:) je dan een beetje gekkig aankijken ofzo. Kan dat niet goed omschrijven :D
     
  11. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Hahaha ja ik snap het. Zoals ik probeerde uit te leggen.. je voelt je dan een kakker of je denkt in ieder geval dat zij dat vinden van je :roflmao:
    Ik weet gewoon precies wat je voelt denk ik, maar ik kan het ook niet goed uitleggen :D
     
  12. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Hoe is het met iedereen?

    @tuc hoe is het met de tuin? Is het al klaar?
     
  13. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    O druk druk hier:D
    De tuin is ver af. In de border moeten nog kratjes ingegraven worden voor de afvoer van regenwater en de overkapping moet nog geplaatst worden. Dat is ook de reden dat het nog niet af is, de leverancier heeft die niet verstuurd afgelopen week:rolleyes: dus die wordt volgende week vrijdag geplaatst en dan wordt alles afgemaakt.
    De pergola, bestrating en gras is helemaal af.
    DSC_1668.JPG
     
    Nougat en Fristi2012 vinden dit leuk.
  14. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.972
    7.902
    113
    Vrouw
    Ziet er strak uit :)
     
    tuc vindt dit leuk.
  15. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ja een strakke basis ben ik heel blij mee. Het opfleuren en aankleden komt straks als het helemaal klaar is.
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  16. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.972
    7.902
    113
    Vrouw
    Ik bedoelde het positief hoor :) Bij mij strand het zodra ik het op wil fleuren. Het scheelt dat we nu veel kinderspeelgoed hebben staan. Dat is al gekleurd genoeg van zichzelf.
     
  17. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    O dat begreep ik hoor:) was meer een beetje extra uitleg haha.
    Aan de pergola zitten nu haken waar de schommels e.d. aan kunnen. Kunnen s avonds weg zodat we dan een opgeruimde tuin hebben:D
     
    Fristi2012 en Zonnestralen vinden dit leuk.
  18. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Ziet er netjes uit!!
     
    tuc vindt dit leuk.
  19. Nougat

    Nougat Fanatiek lid

    27 mei 2018
    2.658
    1.188
    113
    tuc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina