probleem met een webwinkel... help ??

Discussie in 'De lounge' gestart door nikkie83, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    Ik heb 29-7 iets gekocht bij een webwinkel , betaald via paypal .
    Ik wist van te voren dat er 10 dagen levertijd was maar na 7 dagen kreeg ik al een mail dat het verstuurd werd
    kreeg ook een track-trace code maar deze deed het steeds niet .
    toen bleek dat het nog helemaal niet verstuurd was
    enkele malen gemaild aar kreeg geen reactie .
    toen een bericht in het gastenboek geschreven maar deze werd niet geplaatst maar andere berichten na mijn reactie wel (op datum )

uiteindelijk kwam het pakket afgelopen woendag bij me aan
    en bleek dat het artikel kapot was er viel een strik vanaf bij het openmaken van de verpakking.

Ik heb toen gelijk weer gemaild maar nog steeds geen reactie
    kan ik nu via paypal iets doen ? of geld die zogenaade bescherming alleen voor marktplaats en ebay ?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Is het een winkel die is aangesloten bij een keurmerk?

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Paypal heeft volgens mij koper's bescherming. Moet je even op hun website kijken. Is het een Nederlandse webwinkel?

4. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb via paypall een geschil kunnen openen , nu hopen dat ze er wel op reageert .

zojammer want ze heeft echt leuke spullen in der webwinkel die ik ergens anders nog niet gevonden had :(

5. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh dat is vervelend zeg.. maar via paypal kun je idd eerst een geschil openen en wanneer de verkoper het dan niet met je oplost naar tevreden heid kun je er een claim van maken (als ik het me goed herinner) let wel even op de datum voor wanneer je dat moet doen, kun je terugvinden bij paypal. zou jammer zijn als je te laat bent daarmee ;) hopelijk word het opgelost...

6. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ja ze heeft tot 7 september om te reageren , krijg van te voren nog een mail .
    heb nu ook op de facebook pagina n bericht geschreven ,
    wel gewoon netjes gebleven maar van binnen kook ik :(
    heb zelf ook een webwinkel en controleer elke dag mijn mail, reageer ook gewoon op alle mails , en bij problemen los ik die op ok al is het dan in mijn "nadeel", los ik het later wel op met de groothandel .
    dus ik vind dit echt geen stijl

Deel Deze Pagina