ik heb een tijdje terug een leuk hoezje gezien voor de s3 maar de website niet op geslagen nu ben ik aan het zoeken en zie alleen maar saaie in een effen kleur ik zoek juist met een leuke opdruk erop. voor de samsung s3 weet iemand een site met veel keuze?
Ja hoor, heb er al een aantal keer besteld. Kan wel even duren voordat het binnen is, moet namelijk uit China komen. Bestel ook niet voor meer dan 25 euro anders heb je kans dat je invoerrechten moet betalen en dat kan weleens oplopen.
Ik bestel ook meestal bij miniinthebox. De kwaliteit is niet super en je moet er even op wachten, maar het is dan ook erg goedkoop
smartphonehoesjes. Daar heb ik het hoesje voor mijn note 3 gekocht. Had het de volgende dag al in huis.
Ik heb van de week onderstaand hoesje besteld. Goede service, snelle levering en een prachtig hoesje. Ik ben blij !! Ik heb trouwens de mini maar ze hebben ze ook in de gewone S3 uitvoering en nog veel meer leuke. https://www.knaldeals.com/producten/hoesjes-en-cases/qmust-wallet-case-met-stand-samsung-galaxy-s3-mini-butterfly-1031599