'Beyoncé met kerst uitgerekend'

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Aszz, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

2. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou kan me wel voorstellen dat ze een andere maand heeft gezegd, nu is ze haar leven niet meer zeker in de maand december voor al die paparazi die hopen een foto te scoren van haar als ze moet bevallen,

3. Noi

Noi Actief lid

2 jan 2011
    147
    6
    18
    Noord-Brabant
    Ik vind het ook heel onduidelijk allemaal. Maar aan de andere kant.... Waar gaat het over? :) Laat dat stel lekker hun kindje krijgen wanneer/hoe dan ook! Ben alleen heel benieuwd naar de naam. Voor de rest merken we het vanzelf allemaal wel!

4. me83

me83 Niet meer actief

begrijp het ook wel.. miss heeft ze andere maand opgenoemd.. maar lijkt me handiger dat je dit later doet dan eerder..nu word ze helemaal achtervolgd overal heen..

je hebt nooit veel privacy als je dat vak uitoefend..gelukkig wist ze dit van te voren;)

5. Tennes

Tennes Niet meer actief

Tjonge, vaaag! Ook niet eerlijk tegenover het kind in je buik. Net of ze het ontkend ofzo.....

6. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou, dat vind ik een beetje overdreven, het bovenstaande....:(

7. Tennes

Tennes Niet meer actief

Tsjah... Dat kan. Ik niet! :D

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    andere maand ach ja oke lekker zelf weten, maar je best doen om je buikje te verbergen...mens je bent zwanger, laat het zien!
    maargoed verder kan ik het ergens wel begrijpen maarja ze komen toch overal achter..

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Is ze nu wel echt zwanger? als we het moesten geloven had ze nu al wel 10 kinderen. Nu is het wel echt dus!

Deel Deze Pagina