Ze kan het hebben hoor! Haar gezicht blijft vrouwelijk. Ik zie weer een trend aankomen van kort haar....
Ik vind het haar goed staan. Maar zo zonde van haar mooie lange haren. Alleen dat blonde is wat minder. Als zij er maar blij mee is
Lang staat haar veel mooier, ze lijkt idd ouder en mannelijker. Vind het ondanks haar knappe gezicht niet mooi staan
Ik vind het ook niet mooi , maar het misstaat niet. Maar ach ze heb geld zat als ze het zat is laat ze een weave zetten en hoppa weer lang
Hm, moet eraan wennen. Het is net als dat een bekende opeens een kort kapsel heeft, of die paar keer dat ik zelf met een kort kapsel de kapper verliet.
het is echt zon mama nu! en voordat iemand beledigd is; het is hier in de omgeving een trend om je haren af te knippen zodra je mama wordt! pffff vreselijk vind dit dus ook echt niet mooi!
Hahaha ladies jullie denken toch echt niet serieus dat dat lange haar van haarzelf is? Dat is namelijk weave net zoals rihanna. Heeft dat word er in genaaid kan je vervangen zovaak je wilt. Wassen kammen en hup weer er in. Dit is gewoon een foto van een moment dat ze een andere erin ging zetten. Dat blonde moet ze natuurlijk doen want dat lang haar heeft ze ook altijd licht en als ze dus niet zou verven is dat geen gezicht. Leuk haha
Hahaha ja ook ik vind het niet mooi, maar ik denk idd dat het even een snapshot was voor haar nieuwe weave erin ging. Kan me niet voorstellen dat ze dit zelf wel heel mooi vindt
Zonde.... Dat blonde staat haar echt voor geen meter! En t maakt haar oud... Ze zal die weaves er wel weer snel inzetten.
Haha ik dacht ook al...ze heeft al jaaarenhaar haren zo kort. Alleen normaal zie je dat niet omdat ze altijd weave heeft.
Ik vind het haar trouwens prachtig staan. Beter dan die enorme bos vlechten die ze onlangs had. Kort haar doet ze wel vaker als haar concerttour voorbij is. Tijdens concerten heeft ze lang haar nodig