Beyoncé verzorgt kroeshaar van dochter niet goed'

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bosi333, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    'Beyoncé verzorgt kroeshaar van dochter niet goed'

Duizenden mensen hebben een online petitie ondertekend waarin staat dat het kroeshaar van Blue Ivy, de dochter van Beyoncé en Jay Z, beter verzorgd moet worden.

[​IMG] Foto: Wenn
    Het kroeshaar van 2-jarige Blue Ivy heeft voor opschudding gezorgd. De Amerikaanse Jasmine Toliver uit Brooklyn was zo verbijsterd over Ivy’s lokken, dat ze een online petitie is gestart om het sterrenkoppel te overtuigen het haar van hun dochter beter te verzorgen.
    Inmiddels hebben ruim 4500 mensen de Change.org petitie ondertekend, zo meldt Daily Mail.
    ''Ik begrijp het belang van goede haarverzorging maar al te goed en vind het heel verontrustend om een kind te zien bij wie het haar zo droog en slechtverzorgd is'', aldus Toliver in haar petitie. ''Beyoncé en Jay Z falen ontzettend op dit gebied. Blue Ivy gaat met vreemde dreads en pluisjesballen op haar hoofd de deur uit.''

Kritiek

Over de petitie wordt flink gediscussieerd op het web. ''Dit is het domste dat ik ooit in mijn leven heb gezien. Je hebt helemaal geen recht om te praten in het belang van iemand anders haar. Dit is Beyonce’s kind, niet dat van jou’’, zo schrijft een vrouw.
    Anderen beamen het standpunt van Toliver juist. ''Ik haat het als een moeder miljoenen aan haar uiterlijk besteedt, maar haar kind er zo bij laat lopen. Geen enkele moeder wil toch dat haar kind eruit ziet als een schaap?'' zo zegt een ander.

Grap

Toliver heeft inmiddels via Facebook laten weten dat de petitie als grap bedoeld was. ''Ik had nooit verwacht dat mijn mening ineens zo zwaar zou gaan wegen. Ik bied mijn excuses aan aan iedereen die ik heb beledigd.''
    Toch wil de Amerikaanse nog wel haar adviezen meegeven. ''Ik raad Beyoncé aan om het haar van haar dochter te ontwarren met water en kokosolie en daarna een organische conditioner te gebruiken.''

2. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wauw serieus, dat mensen een leven zoeken pff. Waar je je wel niet druk om kan maken :p

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Pfff mijn god. Dit kan alleen in Amerika. ;)

Waarschijnlijk gooien Beyonce en Jay-z miljoenen er tegen aan. Dat meisje komt niks te kort.

4. agossie, wat een poppetje. Snap niet waar mensen zich druk over maken, je gaat een kindje van 2 jaar toch nog niet lastigvallen met al die schoonheids-eisen?!

5. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Is dit serieus? ;)

Liefs,

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.789
    18.971
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    * gaaap *

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hoe kansloos is dit..

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zucht...

9. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Schakel jeugdzorg in! :D

10. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Euh heb dus geen verstand van kroeshaar, maar het ziet er toch niet zo dramatisch uit?

11. mumija

mumija Niet meer actief

*bleueuhh*

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hoe durft ze!

Wat een onzin weer ;)

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Kansloos.

Mijn dochter heeft van achter vaak pluizig haar wat ik er ook mee doet het woord niet beter. Het is haar haar type het groeit ook niet zo snel. Ach ja was haar elke dag niet elke dag met shampoo en nu ik soms mijn shampoo geef Andrelon met olie er in begint het beter te woorden.

14. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben mensen niks anders te doen??
    Ik vind het gebemoei van de bovenste plank!:x

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier ook...komt door het zwemmen...

16. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ja best wel eigenlijk, het is echt héél erg onverzorgd.
    Maar ik kan me er niet druk om maken;)

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Een peuter met een beetje rommelig haar, vre-se-lijk! Kindermishandeling van de ergste soort... ;)

18. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verklaar?;)

19. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Dusssss

20. Linana

Linana Niet meer actief

Eerlijk? Voor mensen met miljoenen en voor een vrouw die zelf duizenden dollars per maand aan haar uiterlijk uitgeeft, mag het haar van haar dochtertje wel wat verzorgder ogen ;)

Want ja, het ziet er 9 vd 10 keer echt niet uit. Maar om een petitie ervoor aan te maken gaat echt veel te ver...

Deel Deze Pagina