Wow mymiracle zoveel haar al op die leeftijd! Ik vind het superleuk, maar lijkt me inderdaad een hoop werk, en je zegt dat je t niet vaak kan wassen, kan je t wel uitspoelen? Ik zie namelijk wel meermaals per week een dringende reden om bijna-peuterhaar te wassen, zeker met dit weer
@mymiracle. Wat een prachtig koppie krulletjes heeft je meisje Ja ik ga me er niet druk om maken. Maar goed als je een kind hebt moet je het gewoon goed verzorgen. En als je een kindje met kroeshaar hebt dan kan je het lang houden en goed verzorgen of het jezelf wat makkelijke maken en heel kort knippen. Staat overigens vaak super cute bij die donkere kindjes
Je kan het haar wel uitspoelen, maar dat doe ik ook niet dagelijks. Met dit weer doe ik allemaal staartjes waarvan ik de haren van de staartjes vlecht. Zo is het lekker luchtig. Wassen met shampoo doe ik echt maar 1x in de 2/3 weken. Met speciale crème spoeling vaker. Het scheelt dat ze door haar extreem droge huid sowieso altijd in water met olie zit Edit: is haar haar echt vies, door zand, eten of noem maar op....dan was ik het natuurlijk wel vaker.
Onze jongste dochter heeft ook een grote bos met kroeskrullen. En ik kan jullie vertellen dat de verzorging best moeilijk is. Al heb ik er veel werk mee toch zorg ik ervoor dat het verzorgd eruit ziet. Ik doe in bad als ze haar haartjes gewassen heeft de haren uitkamen. En ik heb bij de kapper heel duur spul gekocht, haar haartjes zien er altijd verzorgd uit. Dat haar van Bleu Ivy ziet er niet echt goed uit.
Ik zal zo is fotos van ons meisje toevoegen. Ook een echt halfbloedje met kroes kroes echte kroes. wij hebben het nu voor de 2de x behandeld met een hair softening system voor kinderen omdat haar haren net zoals van blue yvi zo snel droog waren rechtop stonden en meteen in de knoop zat. nu vallen ze mooi naar beneden met de juiste producten. bijna 3 en een super volle bos
Uhmm bij de kruidvat heb je van kokosnoot een serie. Shampoo conditioner en een tube hair serum. Dam was ik haar haar met de shampoo en conditioner. Dan goed kammen de hair serum per pluk erin. bantu knots maken en een nachtje laten zitten. Volgende morgen eruit halen en dan krijg je dat zo
Valt wel mee. Is vooral leuk om te doen. en op internet steeds nieuwe modellen zoeken haha. deze nl mama kan goed vlechten inmiddels
Oh balen, ik heb zo'n hekel aan die kokosnootgeur,.. Ik kan er niet tegen! Hebben ze ook andere geuren toevallig? Ik zoek nog wat voor zoonlief zn haar. De jongste heeft echt ongelofelijk lang haar. Zo'n 15 a 20cm al. Het krult helemaal op, en is binnen no time in de klit. Oudste heeft t momenteel kort, dus dat is makkelijk. Ik gebruik nu van Andrelon, kroescontrol. Dat werkt ook wel heel lekker.
Oh, ik zal eens kijken. Ja ik had een tijd geleden die ene pot met kokoslucht.. Dat soort van vaseline waar sommige helemaal fan van zijn.. Wat een lucht komt er vanaf.... brrr
Ik weet eigenlijk niet hoe het hier is, maar ik weet wel dat het in America wel echt belangrijk gevonden wordt dat kroeskoppies goed verzorgd worden. Ik moet zeggen, ik ken iemand, een blank iemand zonder moeilijk haar en haar kind haar haren worden vaak dagenlang niet gekamd, (of haar mond afgepoetst). Terwijl ze zelf dan wel haar make-upje op heeft, dat valt me toch ook steeds op. Als je voor jezelf vind dat het belangrijk om er verzorgd bij te lopen, waarom is dat dan niet zo voor je kind.
Deze producten kunnen goed helpen, zowel online als in de meeste toko's te koop. Dit is pink die babyhope noemde.