Kritiek op koningspaar in Sotsji van vrouw uit Wijhe maakt de tongen los Ik vind het juist geweldig dat we zo'n leuke koning en koningin hebben!Wat een gezeik, mevrouw Dekker kan beter in der nette pakje thuis op de bank gaan zitten en "hoepla" roepen als NL weer eens wint, dan gaan wij wel los, mét de koning en koningin!
ik sluit me helemaal bij jou aan, wat een zeur die vrouw zeg toch juist fantastisch hoe ze meeleven?!
Ik vind het ook super zo'n Koning en Koningin die ook echt meeleven. Niet alleen maar stijfjes op de tribune zitten en braaf in de handen klappen, maar echt meeleven, oprechte blijdschap en gewoon rete-enthousiast zijn: geweldig!
Toch niet te geloven.. vanmorgen zei mijn cliënt 'ze mogen wel naar huis, het heeft lang genoeg geduurd en alles kost geld'. Ik vind het juist leuk dat ze zo meedoen! Een koning en koningen van de mensen.. dat zijn ze.
achja overal heb je zuurpruimen, kan ze waarschijnlijk niets aan doen, stukje aandacht te kort, en dat zo vragen.
Ik heb het filmpje met een grote glimlach bekeken, heerlijk zo enthousiast of ze zijn, prachtig een koningspaar dat zo aanwezig is bij zoiets moois.
Super toch, laat ze ook gewoon lekker genieten van een '' normaal '' leven. Dat mens zeikt maar een eind ver weg. Het zijn ook maar '' gewoon '' mensen. Ik vind het juist super dat ze op die manier de Nederlandse deelnemers zo toejuichen.
Vind het ook geweldig en nu ze dus koning en koningin zijn moeten ze maar stijfjes gaan zitten terwijl ze altijd al zo deden. Respect voor die 2 eindelijk een spontaan koningspaar die mee doen
Whahahaha, nou, na haar foto te hebben gezien weet ik het zeker; ze heeft zelf een dodelijk saai leven dus gaat daarom maar het leven van anderen afkraken. Die zou zichzelf prompt eens even moeten laten doen op de keukentafel ofzo Ze mist haar corpsballentijd!
Wat een sneu mens. Ik vind het prachtig om te zien hoe enthousiast het koningspaar is. Juist omdat het zo oprecht is. Geen gemaaktheid, maar echte spontaniteit en passie.
Ik vind het ook super hoe 'lekker los' Willem en Maxima zijn. Sowieso over het algemeen al. Die mevrouw uit wijhe krijgt en zal nog wel heel veel over haar heen krijgen. Zag dat haar foto al rond circuleert.. Hoop voor haar dat de kritiek geen ernstige vormen gaat aannemen.
Jammer zo'n zeur. Ik heb niemand, behalve Roelien (moet meteen aan gooische vrouwen denken. Die naam vind ik echt bij zo'n type passen haha), iets negatiefs horen zeggen over koningspaar daar. Ik vind het zelf ook geweldig hoe ze daar zitten aan te moedigen. Heerlijk toch. En met die telefoon. Ja ik begrijp dat wel. Even een appje naar de kids toe ofzo. Het zijn niet hele tijd interessante wedstrijden. Leuk juist dat ze zo modern zijn!