Hoi,.. Ik ben 1,52 groot (of eerder klein zou je kunnen zeggen). . Nu zijn we ontzettend verloofd alleen ik heb toch wel een groot probleem wat dagelijks door me hoofd spookt.. De trouwjurk. Ik zie mezelf simpelweg gewoon niet in een trouwjurk puur door mijn lengte . Word er diep ongelukkig van en durf geen trouwdatum vast te zetten omdat ik gewoon bang ben dat ik niet voor een jurk slaag. Ik heb een zandloper *eerder een peertje* figuur niet extreem, gewoon maatje 36... Wat voor jurk past bij kleine dames? En wat voor jurk raden jullie af ?
Gefeliciteerd met jullie trouwplannen!! Ik kan me de spanning goed voorstellen of je een mooie jurk vind. Ik had dat zelf ook, alleen dan vanwege dat ik juist veel langer dan gemiddeld ben. Wat ik heb gedaan is gewoon ruim van tevoren gebeld met zo'n winkel en gevraagd of ik ter geruststelling alvast een keer kon komen passen (anderhalf jaar voor de grote dag). Uiteindelijk die keer al de droomjurk gevonden
Een te bolle rok zou ik niet doen. Ik dacht ook dat geen jurk me zou staan maar ga naar een goede zaak waar ze er Verstand van hebben en dan komt het goed. Je zult er prachtig uitzien!
Gefeliciteerd! Ik zou idd ook gewoon een afspraak maken om te passen.. Er zijn vast wel meer klein vrouwen, dus ook vast wel hele mooie jurken voor jou ( denk dat dat 1 van de eerste dingen is die ik sws wil doen als ik verloofd ben, haha gelijk jurken gaan passen )
Gefeliciteerd! ik ben 1.58 en ben gewoon naar een bruidszaak geweest daar kijken ze naar je figuur en kunnen ze je goed adviseren. Lekker jurken passen en niet druk maken hoor! Als klein bruidje kan je er net zo goed schitterend uitzien en de jurk wordt gewoon op maat gemaakt.. Lekker genieten hoor! (en gewoon een afspraak maken met een bruidszaak! )
Hier ook een kleintje Bij mij werd een A lijn geadviseerd maar heb dan ook best een grote voorgevel.. Ik had een schuine lijn vanaf een hoge taille, dit maakt langer! Heb even twee fotos toegevoegd, misschien heb je er iets aan
Ik ben 1,54 en had ook een a lijn trouwjurk en leek er zelfs langer in :-D Had schoenen aan met een hakje van 3 cm. Maar je angst is echt geen reden om je trouwdatum niet vast te zetten. Want ook als je klein bent is het heeeeel erg leuk om trouwjurken te passen. Ik had trouwens een jurk van Ladybird
Naar een bruidszaak gaan en passen! Ze adviseren je erg goed hoor! Zelf ben ik ook niet groot en had een strakke jurk met een losse sleep die vanaf half voorkant taille naar achteren ging. Vond 't helemaal super! En leek dus echt niet klein.. dus er zijn mogelijkheden genoeg hoor!!
Ik ben ook 1.52 en iedereen vond me mooi op onze trouwdag, zelfs ik, en had hetzelfde verwacht als jij! Er is echt wel iets wat bij je past, weet zeker dat je je heel mooi zal voelen! Zo'n poofy princessjurk zou ik in ieder geval afraden. Ik had flink wat lagen in mijn rok, maar hij viel niet heel breed. Ik denk dat je anders heel snel een propje wordt als kleine vrouw.
meid ik ben 150 en ben ook in een jurk getrouwd dacht ook dat wordt niks ik voelde me die dag toch een prinsesje!!
Dit is mijn trouwjurk was de 1e keer dat ik hem aanhad toen nog wel te lang en te groot bij de de buste. Als je de foto wil zien pb dan even kan ik je het zo sturen
Ik ben 1,62 dus ook niet heel groot. Mijn jurk zat tussen een A-lijn en fishtail in. En ik had deze schoenen . Bekijk bijlage 324614
Ben 1,63 en heb een jurk gevonden die me naast slanker ook langer laat lijken.. Een goede winkel weet wel wat past bij iemand.. Dus ook voor jou zit er vast wat geschikts tussen..
@ukkie wow mooi hoor.. je ziet er prachtig uit precies wat 2jees zegt een hoop spanning valt weg, normaal zie ik alleen die mooie moddelen in de boekjes waarin ik mijzelf totaal niet kan plaatsen. @rums mooi hoor thx voor de foto heb je er ook een als hij op maat is en je hem aanhebt? . @TempusFugit daar heb ik zeker wat aan, prive kreeg ik ook de tip vooral geen hoepel of een andere tip ; een jurk op maat laten maken. @hakken, ik kan er op lopen en ga ze ook zeker aan doen onder mijn jurk. @wendy mooi hoor.. Ik ben super blij dat ik toch mijn berichtje heb geplaatst, soms lijkt het wel of ik de enige ben die zo klein is..
Oh ja da's een goede tip! Mijn jurk was ook op maat, als je "standaard" maten aanhoudt kan de jurk weleens uit proportie lijken.
hoi ik ben zelfs nog kleiner dan jij, maar heb er nooit bij stilgestaan (ik heb ook niet echt probleem met mijn lengte) hier een paar foto's van mij in trouwkleed http://www.zwangerschapspagina.nl/images/albums/thumbs/72/eadfd8aeba369a3ea576969621266cac_72686.jpg?dl=1359816082 http://www.zwangerschapspagina.nl/images/albums/thumbs/72/b0616454e0c9ba507cb057351daa43e3_72558.jpg?dl=1359619130