Bezette mannen die je versieren, wat doe je?

Discussie in 'De lounge' gestart door Assje, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik ben ooit een keer aangesproken door een behoorlijk knappe man.. die was op dat moment ook met zijn vriendin.. ik kende die hele kerel niet.. maar hij flikte het gewoon om op me af te stappen en te zeggen: "heee dat is lang geleden zeg! Hoe gaat het?" en tegen zn vriendin: "zij zat bij mij op school vroeger" ..:$ Ik was eerlijk gezegd zo perplex van dit onverwachte gebeuren, dat ik alleen maar kon uitbrengen: "ja goed..met jou?" .. Toen gaf hij dus zijn telefoonnummer.. en gingen ze weg.. maar ik heb er nooit iets mee gedaan.. vond dat zo apart.. want ik kende die hele vent niet! Wat een lef heeft zo iemand zeg.. om dat in bijzijn van z'n vriendin zelfs te doen...

2. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    :$:$:$??? Met wat voor mannen zit jij dan op msn? Haal je die van een chatsite af ofzo? Als het vrienden van je zijn dan zou ik zeggen dat het hoog tijd is voor nieuwe..

3. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Vraag ik me eerlijk gezegd ook af...

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, dat klinkt wel heel gestoord :$, blegh!

Een beetje flirten zal me een zorg zijn, dat doe ik ook weleens en mijn man misschien ook, so be it. Overdreven flirten of gewoon duidelijk plannen hebben die verder gaan vind ik niets of helemaal een afknapper. Ga dan maar gewoon weg bij je vrouw als je relatie toch niets meer voorstelt dan iemand te zitten belazeren.

5. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het walgelijk, dit hoeft niemand bij mij te proberen en me man ook niet bij andere vrouwen.
    Van dit soort gedrag komt alleen maar verdriet en ellende.
    Ben er zelf van overtuigd dat mannen en vrouwen gewoon hun blikken moeten neerslaan, in iedergeval geen bewuste tweede blik.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Als een getrouwde man met me flirt flirt ik terug.
    Sterker nog ik flirt zelf ook met mannen (getrouwt of niet) maar het blijft bij flirten!

7. socoldasice

socoldasice Actief lid

13 jul 2011
    197
    0
    0
    Verzorgende IG
    Zoetermeer
    Nee haal ze niet van een chatsite, zijn weer vrienden van vrienden, maar die blokkeer ik ook heel snel hoor bahbah hoef dat echt niet te zien hahaha

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Waar ik wel echt moeite mee heb is dat second love!!
    Kennen jullie dat? Dat is die site die spanning en vreemdgaan mogelijk maakt als het ware.

Dat zou me wel echt kwetsen. Het bewust op zoek gaan naar iets/iemand anders.

9. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik weet niet hoe jij een gesprek in gaat normaal gesproken, maar als iemand mij aanspreekt met "Hee dat boek heb ik laatst ook gelezen, hoe ver ben je?" dan roep ik niet meteen "Ik ben getrouwd!!" :p Misschien ben ik naief hoor, maar ik ga er niet vanuit dat wanneer een man mij aanspreekt, daar iets achter zit. Ik heb o.a. een leuke vriendschap overgehouden aan een praatje over een boek aan de bar.
    Dus ja, ik laat ze praten zonder er doorheen te gaan roepen dat ik bezet ben. Dat sommige mannen blijkbaar aannemen dat een vrouw zonder ring die een drankje drinkt aan de bar vrijgezel is, daar kan ik niets aan doen. En als die man zelf vrijgezel is neem ik hem ook niets kwalijk, hij kan het niet weten. Ik heb geen tattoo op mijn voorhoofd met de naam van mijn man.

Maar ik heb het over mannen die doen alsof ze zelf vrijgezel zijn en proberen iets van je gedaan te krijgen en vervolgens een gezin blijken te hebben als jij aangeeft bezet te zijn. Of je dat nu direct aangeeft of na een halfuur, dat moet er dan niet toe doen in mijn ogen.

Wat betreft 'iets uitstralen', ik snap niet goed wat daarmee bedoeld wordt. Heb het meerdere keren gelezen in dit topic. Is het zo dat een getrouwde vrouw er anders uitziet dan een vrijgezel? Ik zie dat verschil niet hoor, dus ik ga er ook niet vanuit dat een man dat wel ziet.
    Als je met uitstralen bedoelt dat je blijkbaar interesse toont in de mensen om je heen dan vraag ik me af waarom dat niet zou mogen. Ik vind het leuk om een praatje te maken met mensen en spreek zelf ook wel eens iemand aan. Dat ik een man heb die er op dat moment niet is betekent niet dat ik niet met andere mensen kan praten toch? Dat zou wat zijn!

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Als ik uitga praat ik met jan en alleman. Dat wil toch niet zeggen dat ik ergens op uit ben?!

11. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    #51 Moonchild82, 27 jul 2011
    Laatst bewerkt: 27 jul 2011
    Beetje terug flirten, moet kunnen. Het is leuk, en is goed voor je.
    Maar wel handjes thuis natuurlijk.
    Mijn ervaring is overigens wel, dat er sneller met je geflirt word, als je zekerder en gelukkiger overkomt. Niemand die flirt namelijk met iemand die er ongelukkig en nukkig uitziet.
    En dan spreek ik echt puur uit ervaring.

Zowel ik als mijn vriend, flirten allebei. We vinden het leuk om te doen. Maar zijn beiden heel trouw aan elkaar.
    Zelfs als we uitgaan samen, en hij ziet vanaf een afstand hoe er met mij geflirt word, dan kan hij zelfs een beetje trots zijn. Want ik ben tenslotte wel "zijn meisje" en ik ga met hem mee naar huis.

Deel Deze Pagina