Bezichtiging huis, dochter meenemen?

Discussie in 'De lounge' gestart door sillies, 28 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nja dit dus.
    Soms zijn er gewoon geen mogelijkheden om je kind weg te brengen

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.336
    10.295
    113
    Afhankelijk van je kind, is ze rustig em afwachtend dan zou ik haar meenemen. Is ze meer net als onze zoon, nieuwsgierig, ondernemend dan zou ik daar nog eens over nadenken. Je wil je wel echt bezig houden met het huis en niet elke min met je dochter.

Succes!!

3. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Wij hebben onze kinderen destijds regelmatig meegenomen. Dochter was 3 en vond het geweldig.
    Zoon was nog jong en lag in de maxicosi of draagzak. Die zou ik nu niet meer graag meenemen omdat hij nu dus overal aan zou zitten.
    Maar met dochter ging het prima. Ligt er dus ook aan wat voor kind het is

4. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.805
    781
    113
    Wij hebben onze kinderen ook best vaak meegenomen (nu 2,5 en 9 maanden). Soms komt het gewoon zo uit, en was het niet mogelijk om oppas te regelen. Is nooit een probleem geweest, ook geen nare reacties van makelaars gehad.

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    wij hebben onlangs 2 leegstaande huizen bezichtigd waar onze dochter van 4 gewoon bij was. nou was daar ook dus niks waar ze evt aan kon zitten ;)
    het ene huis vond ze helemaal geweldig want daar lag een bal in de tuin (waar zij mee speelde terwijl wij beneden eens goed rondkeken haha), het andere huis vond ze minder want daar lag geen bal in de tuin om mee te spelen ;) tja :D

vorige week een bewoond huis bezichtigd en t is dat ze al bij een oppas was die dag en wij gelijk uit het werk gingen kijken, anders had ik haar ook toen meegenomen.
    als we voor een 2e bezichtiging gaan gaat ze zeker mee, zij moet ook goed reageren op het huis en niet ineens in elkaar krimpen ofzo ergens vanwege t een of ander ;)

sillies vindt dit leuk.
  6. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Het ging super goed! Er was een speeltuin tegenover en als ze goed luisterde en nergens aan zat gingen we na de bezichtiging nog even spelen. Nou, dat werkte wel! Bleken we de buren te kennen, dus 2 bezichtigingen gehad haha.

BabyFG vindt dit leuk.
  7. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.805
    781
    113
    Fijn om te horen!! En zijn jullie enthousiast over het huis?

8. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.185
    10.762
    113
    Een rustig kind van 4 kan je prima meenemen voor een eerste bezichtiging (mijn zoon van 3 zou overal aan zitten dus dat leidt teveel af) die vooral een algemene indruk geeft. Voorzover een tweede bezichtiging er in de huidige markt nog in zit, zou ik die zonder kinderen doen, dan wil je toch meer op de details letten en zo en niet afgeleid worden.

9. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Heel erg. Maar eerst moet ons eigen huis verkocht worden.

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nee zeker niet. Onhandig, want je bent dan sowieso meer bezig met je dochter en eigenlijk moet je al je aandacht bij t huis hebben.

11. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Wij hebben onze vier kinderen zelfs meegenomen als het moest. Tenzij het onder schooltijd was dan namen we er twee mee. Ik denk dat het toch echt aan de kinderen ligt. Die van mij zijn onder de indruk van zo'n makelaar en luisteren mee of zitten op de arm. We leggen uit wat er gebeuren gaat. Rondrennen en overal aanzitten dat ken ik niet. Ook erdoorheen praten niet. Als ze al een keer wat vroegen was het op fluistertoon zoals in de kerk ;) . Wij vonden het juist leuk om dit met ze te delen.

12. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Dit vond ik dus ook. Bij een tweede bezichtiging zou ik haar niet meenemen, maar voor zo'n eerste indruk is het juist leuk.

Lafelife vindt dit leuk.
  13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Meestal niet, maar we hadden ook een keer geen oppas en toen gingen ze gewoon mee. Niet raar hoor, gewoon opletten dat ze niet aan dingen zitten.

Deel Deze Pagina