Bezichtiging verpest

Discussie in 'De lounge' gestart door sillies, 9 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Nou, het gekke is dat ze ong 1,5 maand geleden tegen ons zei: ik zit toch bijna nooit meer op het dakterras, waarom zet je geen windscherm neer als je privacy wil. Toen hadden we een week later het dakterras 1m dicht gemaakt (de rest wilde we later doen) en toen ging ze uit haar plaat. Ze wist niet eens meer dat ze dat gezegd had en hoe durfde we haar uitzicht te blokkeren. Toen zei mijn man nog: welk uitzicht? Die grote boom waar je op kijkt? Of ons dakterras? Toen wist ze niks te zeggen, want het enige uitzicht dat ze heeft is ons dakterras en een enorme boom.
    Het is dus puur treiteren wat ze doet.

Chocolat en mh81 vinden dit leuk.
  2. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    De vorige bewoners hebben het ook pas aangegeven toen we de sleutel kregen. En dan nog mild gebracht :confused:.

3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.273
    25.745
    113
    En in dit geval met als gevolg dat je je huis straks niet verkocht krijgt... Of misschien moet je omdenken: ze wil jullie niet kwijt, dus schrikt ze potentiële kopers af ;)

amam vindt dit leuk.
  4. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Misschien omdat ze dan niet meer kan gluren?:roflmao:

5. fafa

fafa Niet meer actief

Awww, toen ik de topictitel las hoopte ik heel even dat het hetzelfde verhaal was als van die buurvrouw met de overhangende takken. (die nu ook in de lounge staat) Maar dan dus vanuit de andere hoek, van de huiseigenaar, bekeken. :roflmao:
    Lijkt me briljant als zoiets een keer gebeurt.

Ctje1987, Chocolat, BabyFG en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik ben een beetje bang dat die buurvrouw van jullie een erg naar mens is. Als je nu dat dakterras dicht gaat maken gaat ze misschien nog meer moeite doen om de verkoop dwars te zitten.
    Misschien moeten jullie háár het leven zuur gaan maken, zodat ze zo snel mogelijk van jullie af wilt :p

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dan had je hier werk van kunnen maken.

8. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Haha, nee van dat andere topic was ik trouwens (de koper, niet de verkoper). Was wel heel grappig geweest. Maar goed, bijdehandte buren hoeft kopers dus niet te weerhouden van koop, wij hebben vandaag iig het koopcontract getekend.... (en hoop wel dat het bij onze buren in de praktijk meevalt...o_O).

Chocolat en fafa vinden dit leuk.
  9. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Och ik was direct naar de bouwmarkt gereden en het vandaag nog dichtgemaakt!
    Wat een stomme koe!
    Ik zou ook zo'n irritant windtingelding ophalen!

xNadine, ffff, Ziggi en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Dit inderdaad.

11. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Zo..dan zou ik echt ontploffen. Ze zou een hele slechte aan me hebben. Ik zou per direct het terras potdicht gemaakt hebben en had briesend op de stoep gestaan, dat als dit nog een keer gebeurd dat ik haar direct voor de rechter sleep.

julia80 vindt dit leuk.
  12. Manque

Manque Niet meer actief

Ik zou de wijkagent bellen en vragen om bemiddeling.

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Waarom wil ze 'm niet dicht hebben? Wat is haar reden?

Ik heb ook een buurvrouw die zonder enig overleg dingen doet zonder enig overleg. Zo is ons overpad vertrokken (ze heeft gewoon haar eigen tuin langer gemaakt), en heeft ze uitbouwen geplaatst waardoor we een stuk licht missen in de keuken en woonkamer. Technisch gezien mag ze het doen (ook het overpad zijn we achter gekomen, ondanks dat het er al meer dan 30 jaar was), maar het heeft wel geresulteerd dat ik mijn buurvrouw niet kan luchten of zien.

Dat het je recht is, prima. Maar wellicht even in overleg treden voordat je rucksichloss je dakterras dichtmaakt.

14. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Bij de volgende bezichtiging bij de buurvrouw op de koffie gaan.
    Dan kan je d'r afleiden.

15. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Als je terug leest lees je hoe het gegaan is ;).

16. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Whaa ze heeft net 2 van die stomme dingen op het dakterras gehangen (waarschijnlijk om ons te pesten :eek:).

vinorosso vindt dit leuk.
  17. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Vast wel! Hoop het hoor! Hier ging het ook lang goed.

18. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Het is lang goed gegaan hier. Bij die buren stak ze blijkbaar ballen lek als ze over de schutting gingen en de kinderen (en de ouders) schold ze grof uit. Maar dat hebben ze toen niet verteld. Wij wonen hier 9 jaar en lieten haar altijd maar lullen, maar laatst waren we het niet met haar eens en is ze ontploft.

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    De wijkagent erop zetten meschien kan die iets.
    Wij lieten mensen komen als de buren er niet waren

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Volgens mij mag ze verkoop niet dearsbomen

Deel Deze Pagina