bezig houden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by engels01, Mar 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. engels01

engels01 Lid

Mar 3, 2007
    8
    0
    0
    dedemsvaart
    hallo,

mijn dochter slaapt overdag weinig en is veel wakker. ik ben de hele dag met haar bezig om haar te vermaken. ze vindt de box en het wippertje wel leuk maar niet voor al te lang. ik ben de hele dag bezig met haar bezig te houden. dit is best vermoeiend. zijn er meerdere mensen met dit probleem en hebben jullie hier een oplossing voor.

2. cindypascal

cindypascal Actief lid

Sep 26, 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    ik heb dat probleem ook, rowin slaapt 2 a 3 keer een half uurtje en de rest van de dag moet ik hem bezig houden,
    ik kan soms niet eens even naar het toilet...
    we hebben een loopstoel voor hem gekocht, ik weet dat het niet goed is zo'n ding ivm lopen op tenen en zijn rug, maar hij zit al heel goed stevig en hij zit er niet langer dan een half uutje per dag in, maar dan heb ik even mijn handen vrij om bv. het avond eten klaar te maken.

verder ben ik de hele dag met hem bezig.

aimée is nog wel wat jong voor een loopstoel maar misschien is het een idee voor de toekomst.

groetjes cindy

3. mamavanalexi

Mar 5, 2007
    44
    0
    0

hier het zelfde hoor,
    en inderdaad heel vermoeiend!
    als je een oplossing vind, laat het me dan weten ;)

4. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Hier ook een dame die ge-entertaind wil worden. Sommige dagen slaapt ze wat meer, maar meestal is het 2 a 3 x een half uur a 3 kwartier

Tja wat doe ik: veel wandelen....het hele huis doorslepen (mee de was opvouwen, was ophangen, badkamer schoonmaken, ze vindt het leuk om te kijken), met slecht weer een ritje met de auto en als ik moet koken, kijkt zij tv ( :oops: )

5. Beau

Beau Lid

Jan 9, 2007
    23
    0
    0
    adm medewerker
    Dedemsvaart
    ik ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem. Soms voel ik me zo onzeker of ik het wel goed doe enzo. Het is mijn eerste kindje dus ja ervaring heb ik niet. Hoe laat gaan jullie kinderen naar bed? Aimee gaat van 18.00 tot de volgend eochtend 7.00. wel maak ik haar om 22.30 wakker voor de laatste fles.
    het is dus elke dag uit kijken naar 18.00 want dat is het rust en ben ik volledig uitgeput.
    en dus geen zin meer in huishoudelijke dingen.

6. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou als ik dit hier zo lees, hebben wij een echte slaapkop..
    Eliza wordt sochtends rond 8.00 wakker en is om half 10 echt moe.
    Dan slaapt ze tot 11.oo voor een fruithapje.
    Om half 1 krijgt ze dan nog een fles en gaat naar bed tot 14.00.
    Dan wat ranja en om 15.00 weer op bed.
    Om 16.30 weer een flesje en om 18.00 warm eten daarna slaapt ze weer tot half 8 en om half 9 weer een fles en dan meteen naar bed.

Soms moet ik haar echt wakker maken.. vind het wel prima, merk vanzelf wanneer ze niet meer wil slapen.

7. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Ik heb er ook een. Sommige dagen vindt ze het prima om alleen in de box te spelen, andere dagen niet. Dan neem ik haar overal mee. Die dagen ga ik dan strijken, leg haar op de bed neer met knuffels, kinder CD aan.
    Ik zit Moira nu ook rechtop in de kinderwagenbak, ondersteund door kussens. Kan ik zo de eten klaarmaken en met haar kletsen. Dat vindt ze ook wel leuk. Zodra ze in slaap valt, leg ik haar gewoon plat in de bak. Dat helpt ook.
    Misschien dat je daar wat aan heb?

8. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Soms denk ik ook gewoon even laten huilen als ze in de box ligt, ze moet toch leren om alleen te spelen! Esmee was vanaf de geboorte ook veel wakker, nu met veel rust en regelmaat leert ze pas om na elke voeding een uurtje of 2-3 te slapen!

9. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    is een draagzak misshien ook geen oplossing? dan heb je toch wat meer je handen vrij en heb je haar toch bij je...

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Quinn vind en vond de box ook niet echt fijn.
    Mijn vriend heeft op een gegeven moment een kleed op de grond gelegd en daar heeft Quinn het veel meer naar zijn zin.
    het schijnt ook te helpen je box voor het raam te zetten, maar misschien heb je dat al wel.

11. ElleE

ElleE Actief lid

Jun 4, 2006
    223
    0
    0
    Hoi meiden,

Lees het boek Regelmaat en Inbakeren eens van Ria Blom, daar staan heel handige tips in om je kleintje te leren zichzelf te vermaken en ervoor te zorgen dat hij/zij overdag ook beter gaat slapen! Ik heb er veel aan gehad...

Groetjes ElleE

12. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Het helpt echt om de box voor het raam te zetten
    Teun vond de box ook niets tot dat we hem voor het raam plaatste...nu ligt hij daar lekker een uurtje in te spelen..en gaat dan moe naar bed..en zijn wipper die sleep ik door het hele huis mee....kan meneer me mooi zien als ik aan het werk ben.....en ik laat hem ook wel eens alleen...moet hij ook leren....dan praat ik wel met hem en loop ook weer pratend weg

wie weet heb je er wat aan

Share This Page