Hoi, Gisteren voor echo geweest in het ziekenhuis, ik zou officieel 9 weken zwanger zijn, had het afgelopen weekend en dagen bruin bloedverlies. Voelde me er niet zo prettig bij en heb daarom met de verloskundige gebeld. Deze stelde een spoedecho voor. Nou was er op de echo een vruchtje van 5,5 week te zien. En gaven ze aan in het ziekenhuis dat het waarschijnlijk een miskraam zou worden. Volgende week weer voor echo als er nog niks is gebeurd. Ik word hier best onzeker van. Stiekem hoop ik toch dat ik maar 5,5 week zwanger ben. maar hoe kan dat dan. Heb ik dan pas 4 weken na mijn ongesteldheid een eisprong gehad? Ik was altijd wel regelmatig ongesteld voordat ik met de pil begon. Heb 1 normale cyclus gehad na de pil. Ik weet niet meer wat ik moet denken. Ik had in het begin wel wat gespannen borsten, dat is nu wel weg maar voel me nu soms een beetje beroerd. Wie heeft dit nog meer meegemaakt?
hallo meid, ik was in april ook zwanger al 4 weken toen ik getest had! ik ben toen verhuist en had die ene dag een tampon vol bloed ik vond dat niet normaal, heb toen derict gebeld voor een afspraak met de gynecologe en een echo gedaan en helaas heb ik een miskraam gehad! dat is heel erg natuurlijk maar je hoort dat zo vaak é dat het de eerste keer misgaat! ik hoop voor jou dat alles goed komt en dat we snel gezond mogen zwanger zijn! veel sterkte alvast groetjes xxx
Hoi Suus, Hier een soortgelijk verhaal. Ben dinsdag naar de verloskundige geweest. Ik zou 8 weken zwanger moeten zijn en was al erg benauwd omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad (curretage). Schrok dan ook enorm toen er geen kloppend hartje te zien was. Het vruchtzakje was te klein voor 8 weken. Dit kon 2 dingen beteken: of een miskraam of de innesteling heeft langer geduurd en dan ben ik dus minder ver. Moet 2 (hele lange) weken wachten en krijg dan weer een echo bij de verloskundige. Heel veel sterkte! Groetjes, Antoinette
@ nathalietje en antoinette. Bedankt voor jullie reacties. ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet geloven. Er is nog niks gebeurd. Heb nog wel steeds bloedverlies en af en toe heb ik wel menstruatiekrampen maar dat wordt dan ook weer minder. Stiekem hoop ik dan toch nog dat het maar 5 en een halve week is. maar dat kan haast niet. Straks maar even met de verloskundige bellen. @antoinette: heel veel sterkte, en succes over 2 weken. @nathalietje: ik hoop dat je snel weer gezond zwanger mag zijn.
@ Suus Ik dacht ook dat dat niet kon omdat ik mijn eisprong gevoeld heb en dus eigenlijk niet verkeerd geteld kan hebben. De verloskundig heeft mij verteld dat de innesteling langer kan duren. De bevruchting heeft dan wel rond of tijdens je eisprong plaats gevonden. Heel veel sterkte! Groetjes, Antoinette
Gelukkig goed nieuws voor ons. Bij de echo zagen we het hartje kloppen. Waarschijlijk is mijn eisprong later geweest. Dat kon weer komen doordat ik de griep had toen die moet zijn geweest. Ben nu dus 7 weken zwanger. Dat is wel een opluchting. Hoe is het met je antoinette. Veel succes deze week als je weer voor echo moet. Ik hoop dat je net zo veel geluk hebt als ons.
Hoi Suus, Gefeliciteerd! Goed te horen dat alles in orde is. En nu maar lekker van je zwangerschap gaan genieten! Met mij gaat het een stuk minder. Ik moet morgenavond terug naar de verloskundige. Heb vorige week erge buikpijn gekregen en door mijn miskraam van vorig jaar werd ik erg bang. Ben vrijdag na een hoop gedoe naar de gyn. geweest. Daar bleek dat het vruchtzakje 2 mm is gegroeid, maar alles is nog steeds veel te klein voor 9 weken. Volgens haar zag het er niet goed uit en heb ik een grote kans dat het weer mis is. Heb me daar (hoe moeilijk dat ook is) op ingesteld en verwacht morgen dan ook definitief te horen dat het mis is. Want zolang het niet definitief is, blijf je stiekem toch hopen. Groetjes, Antoinette
succes antoinette vandaag, heel veel sterkte, Ik denk aan je hoor! En ik blijf toch duimen voor jullie!
Hoi meiden, Sorry dat ik nu pas reageer, wat dat betreft is zo'n forum niets voor mij. Hartstikke bedankt voor jullie medeleven. Dinsdag dus naar de vk geweest en eigenlijk ging ik er vanuit dat het niet goed zat en dat ik weer een miskraam zou krijgen. Had me zelfs al voorbereid op een curretage! Het begon al dat m'n baarmoeder moeilijk te vinden was, maar tenslotte was er wel iets te zien. 2 weken eerder was het vruchtzakje leeg, nu zat er wel degelijk iets in. Probleem is alleen dat het in 14 dagen maar 9 dagen gegroeid was. Het zou dinsdag 6w en 4d zijn, terwijl ik al 10 weken zwanger ben. Verder was er geen hartactie te zien, dus echt veel konden ze niet zeggen. We zijn weer voor een week naar huis gestuurd en moeten 3 juli terug komen. Echt een zenuwslopende periode waar we maar zo rustig mogelijk mee om proberen te gaan. Weer moesten we rekening houden met een eventuele miskraam. Nu is het te hopen dat het donderdag gegroeid is en dat er dan eindelijk hartactie te zien is. Al is het dan natuurlijk nog wel veel te klein, dan is er nog een klein beetje hoop. Ik probeer jullie op de hoogte te houden! Liefs, Antoinette