Google afbeeldingen op regenboog, of taart. En dan afbeelding opslaan op je comp, en dan kan je deze bewerken met een foto-bewerkings programma tot een uitnodiging. Zo maak ik ze ook voor iedereen in mijn omgeving. Bloempje83, leuk zeg! Helemaal mijn smaak, super gedaan!!!
Haha, ik bedoelde natuurlijk programma, ik had niet door dat ik pagina schreef. Leuk dat je zo handig bent met photoshop. Ik kom er totaal niet uit. Heb al gekeken of ze er hier in het buurtcentrum een cursus voor geven want het lijkt me zo leuk
even googlen op regenboog taart hier was ie home made (niet door mezelf haha had ik geen zin want is best een karwei) April 2011 hier ergens staat onze taart tussen, lekker chemisch met al die kleurstoffen natuurlijk maar ach je word maar een keer 2 jaar dus dat mag best een keertje..
Oh wat een mega schattige foto! Ik heb het kaartje zelf gemaakt (ben grafisch ontwerper) Seph is zo ongeveer de enige baby/dreumes met een eigen huisstijl hahaha de ster (vol met icoontjes die op ons slaan) stond op zijn geboortekaartje en hij vind Shaun the sheep heel lief!
Echt super hoor Johannal, ik vond het er ook al echt professioneel uitzien!! Als je zelf een site hebt, wil je me dan eens een linkje sturen?