IUI van start in September!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Pindakoek, Aug 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    He meiden,

In september gaat het van start: de IUI. Het zal onze eerste IUI zijn..spannende tijden breken aan en hopelijk heeft het snel effect! Wie begint er ook in september met IUI? Graag lotgenoten ;)

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    /

Hai meis,

Ik heb middels al 3 iui's gehad maar heb 25 aug een evaluatie met de gyn hoe nu verder. Heb namelijk 2 keer een mk gehad sinds mmm... en behalve dat heb je altijd na 3 behandelingen een evaluatie. Ik ga dan dus horen wat het plan van september word. Wie weet iets nieuws. Als je even spiekt bij mijn berichten dan zie je daar ook een topic van iui's april.... maar ook andere... je kan daar ook meeschrijven als je wilt?

Kijk maar... of pb me ff.

Liefs Sjors

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Oh jeetje dat is niet fijn 2 keer een mk :( sterkte! Zal ff kijken naar de andere topics!

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi, ik heb 7 september een gesprek om te vragen of ik met IUI mag starten. Nou hoop ik natuurlijk dat t deze ronde raak zal zijn, maar ik ga er niet van uit. Spannend!!
    Groetjes Eevie

5. M02

M02 Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,372
    0
    36
    Succes! En ik duim voor jullie hoor.

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Ja jeetje hoop ook dat het snel raak mag zijn voor jullie! Zie in je handtekening dat jullie sinds juni 2009 bezig zijn voor een kindje, wij half december 2009.

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Bedankt! Jij succes met de bevalling :D

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Pindakoek; thanks, dat hoop ik voor jou ook. Wij zijn inmiddels al 26 maanden bezig en al 16 in het ziekenhuis. Hoop dat IUI het wel gaat doen voor ons.
    Jij hebt nu OI toch?

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Hebben ze dan al wel een behandelingsplan voor jullie klaarliggen? Raar dat ze al geen IUI bij jullie gedaan hebben dan! Wat is OI ...haha :) al die afkortingen. Als ik begin september ongesteld word dan moet ik dag 11 gaan bellen en dan gaan ze weer mijn cyclus in de gaten houden...tot het moment mijn eitje op springen staat en dan mag vriendlief gaan inleveren en word het bij mij naar binnen gebracht.

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Goedemorgen! OI is Ovulatie Inductie. Ik spuit hormonen tot ze zien dat er een mooi ei en n mooi baarmoederslijmvlies is en dan Pregnyl spuiten voor n eisprong. Gebruik jij nu geen hormonen?
    Het plan was eigenlijk dat ik weer 6 maanden OI zou doen, na mn miskraam. Maar goed, dat trek ik dus niet. Heb ook al 5 maanden gespoten voor ik zwanger raakte, en toen was het idee dat ik dat 6 maanden zou doen en dan IUI. Met de 3 maanden die ik nu al weer spuit, zijn er al weer 8 maanden voorbij. Ben toe aan n nieuwe stap!

Wat heb jij tot nu toe gehad?
    X

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Nee ik spuit gelukkig geen hormonen...alles is 'goed' bij ons dus waarom het niet lukt is een raadsel...:(Ze hebben mijn cyclus bijgehouden, ons beide getest en ik heb 2 maanden geleden een HSG behandeling gehad..nu in september dus IUI...

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Aha, dat scheelt al. Toch fijn dat je lijf eigenlijk gewoon "werkt". Aan de andere kant is dat misschien ook wel frustrerend. Ik kan het namelijk gewoon op de PCOS gooien; dat is een aantoonbare reden.
    Gaan ze de IUI in jouw eigen cyclus doen? Voor mij verandert er eigenlijk weinig; ik spuit dan nog steeds hormonen, maar m'n lief moet dan z'n potje inleveren. Hoop zo dat ik over mag stappen!

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Ja ze gaan IUI in mijn eigen cyclus doen..maar omdat mijn cyclus nooit regelmatig is moet ik dus steeds naar het ziekenhuis komen...bah heb daar nu al geen zin in :( Hopelijk mag je ook IUI gaan doen!!

Share This Page