@ reacties voor mij; ik heb in de kraamperiode 10 dagen gevoed, gestopt ivm veel pijn bij mij, onrustige dochter en onvoldoende productie door een borstverkleining. Toen mn dochter 12 weken was, dus na 10 weken niet gevoed te hebben, ben ik begonnen met relacteren en direct de 2e keer kolven had ik druppels! De afgelopen dagen heb ik erg weinig gekolfd omdat ik een loge in huis had en niet de rust en tijd had om te kolven. Ik heb ook spijt dat ik gestopt ben in de kraamperiode, maar weet ook dat ik het toen gewoon niet volhield, ik had teveel pijn (kloven en erg pittige dochter ) en was te moe... Nu onze 2e kans! Ik ga misschien toch maar die spray idd proberen....
ruim 3 maanden en we hebben ons best gedaan. maar nu komt het punt dat we gaan stoppen, kan wel janken. Ze drinkt nog hartstikke goed aan de borst en we genieten er intens van! Maar ze spuugt zo ontzettend veel van de borstvoeding. Ze komt heel snel weer voor de volgende voeding en ik merk dat mijn productie terugloopt (ze drinkt steeds meer kunstvoeding). Gisteren bij de ka geweest en ze wil er niks bijgeven qua medicatie (krijgt nu alleen zantac) omdat ze wel goed groeit. de late voeding al geen borst meer gegeven, omdat ze dan haar hele bed steeds onderspuugt en heel snel weer voor een voeding komt. Vanochtend wel heerlijk genoten samen, maar we gaan dus rustig aan afbouwen. hoop dat ik wel 1 voeding, gedeeltelijk, zal kunnen blijven geven. En als ik kijk naar wat ze toch allemaal binnen heeft gekregen ben ik stiekem wel trots op mezelf.
Je mag ook zeker trots zijn op jezelf hoor!! jammer dat het neit wil verder. geniet van alles wat er nog is en komt!
Ik ben ook enorm trots op jullie doorzettingsvermogen! Misschien een overbodige vraag maar geef je ook nutrition met een lepeltje bij de bv?
nee, niet meer. was levensgevaarlijk Ze slikte het wel, maar met spugen kwam het als een bolletje/klontje terug en ik wil niet weten wat er gebeurd zou zijn als ze zich daarin verslikt had.