Bezig met zwanger worden. Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dani86, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey dames ik heb al lang niets meer van me laten horen

zaterdag lekker gewinkeld met mijn mams....was wel heerlijk nog eens...maar ze heeft aan zich om in het Noors te antwoorden net als mijn broertje is erg leuk om te zien.......hihihi
    in de avond zijn mijn schoonouders gekomen:D

ook hebben mijn ouders hun hond bij zich (mannetje) en die van ons een vrouwetje. dagen elkaar de hele tijd uit...wel leuk om te zien.

valentijn en vanmorgen lekker geklust....dus ben eens benieuwd. ben er wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en veeeeeeeeeeeel minder mee bezig dan voorheen!

wat gaan jullie nog allemaal doen?

wij hebben hier heelrijk carnaval gevierd. nergens aan gedacht en gewoon geklust:D ik ben er bijna niet mee bezig....dat is een heerlijk gevoel :D
    ook al zitten we nu in de wachtperiode! vanmorgen had ik opeens steken in mijn onderbuik (geen eisprong die heb ik al eerder gehad) was een heel raar gevoel:S misschien innesteling?

vanmorgen hier gepoetst en opgeurimd en misschien dadelijk even met mijn broertje de stad in. ik moet morgen werken van 8 tot 18uur dus.......dat is lang maar wel leuk!

vrijdagavond gaan we uiteten en zondag vertrekken mijn ouders weer naar Noorwegen (weer rust in de toko) het is erg druk met 2 honden en 5 personen pfffff maar wel gezellig met eten en lekker kletsen:D

hoe gaat het hier met iedereen?

2. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    Leuk, gezellig verhaal om te lezen!
    Fijn dat je er niet zoveel meer mee bezig bent. Is toch beter voor je gemoedsrust ;)
    Hier is het ook weer wat gezakt. Ben afgelopen donderdag ongesteld geworden en dit was de eerste keer dat het zwaar tegenviel. Ben ook echt een paar dagen enorm verdrietig geweest, ondanks dat ik weet dat er mensen zijn bij wie het al langer duurt enzo...dit was mn eerste teleurstelling.
    Nu is het weer wat gezakt, heb ik weer zin in volgende week om voor serieus te kunnen klussen.nieuwe ronden nieuwe kansen.
    Verder gaat het goed. 1 dag carnaval gevierd (zondag) en maandag gewoon gewerkt. Was toch zwaar, ondanks dat we vroeg in bed lagen. Drank zorgt voor gebroken nachten hé. hahaha. Verder lekker aan het werk, en bezig met de voorbereidingen voor onze wintersportvakantie over 2 weken. Dan is net de klustijd in alle hevigheid begonnen. Hoe beter kon dat uitgekiend worden?

En hoe gaat het met jullie?

Deel Deze Pagina