Hoi allemaal, Gisterenmiddag van de huisarts te horen gekregen dat de zaadjes van mijn man niet goed genoeg zijn en nu moeten we half maart een tweede potje inleveren. Dit wordt dan weer uitgebreider onderzocht. De huisarts vertelde dat de productie goed was, maar dat de kwaliteit beneden de maat is... Mijn man en ik voelen ons nu verdrietig, omdat dit meteen de wens om gewoon zwanger te worden verder wegdrukt. Ik ben meteen gaan opzoeken wat de mogelijkheden zijn, als het zaad inderdaad niet goed blijkt te zijn, en alhoewel er zat opties zijn, geeft het mij een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant willen we heel graag een kindje en aan de andere kant ben ik een beetje bang voor dat hele circus in het medische circuit. Zwanger worden wil je nu eenmaal graag samen en intiem toch? Ben ook gister net weer ongesteld geworden en dat maakt het nog vervelender. Ik weet nu dus wel dat de kans erg klein is dat het spontaan gaat gebeuren, dus zal niet meer zo zitten te wachten elke maand op de Al met al weet ik niet goed wat ik met mijn gedachten moet, want je hangt dit ook niet even aan de grote klok bij je familie en vrienden. Ik heb dus maar besloten het hier op te schrijven en denk dat er heel veel meiden en misschien ook wel mannen zijn die hetzelfde gevoel hebben of hebben gehad. Ik moet het gewoon even kwijt, liefs van Daffie
mijn man had ook slecht zaad , weinig zaad en slecht zwemmend, maar ik ben toch zwanger geraakt. dus niet de moet opgeven !
hallo wij gaan vanmiddag mijn man's zaad in leveren..ben ook bang dat we een slechte uitslag krijgen,mijn man wil verder niet de mm in. liefs
Hoi Daffie, vergeet niet dat het de eerste onderzoek was, misschien is de tweede onderzoek veel beter. Het kan zoveel oorzaken hebben gehad dat de uitslag niet positief was. Geef de moed gewoon niet op, wacht eerst op de tweede uitslag. Wij slepen je er wel door heen, en je kan altijd je hart lucheten hier. Liefs Jolie
hoi meid wat erg zeg maar geef de moed niet op er zijn nog mogelijkheden en misschien is idd de volgende keer wat beter het is een moment opname sterkte meid het is niet niks om het te horen te krijgen
Hier ook een dame die vorige week dinsdag te horen kreeg dat de zwemmers niet je van het waren... Het was best een klap. Maar de dag erna zijn we eens gaan denken en verder kijken. De nacht voor het inleveren hadden we slecht geslapen, we waren alle 2 erg drukjes met werk geweest ( veel stress) en we sliepen op een electrische deken omdat de kachel stuk was en het echt heel koud was. Dat zijn factoren die de eerste test zouden kunnen hebben beinvloed.. Wij gaan dus gewoon na mijn nod een nieuwe test inleveren en hopen op beter. Wij zitten nog maar aan het begin en voor we echt de mmm in " mogen" moeten we van de ha toch eerst maar eens verder klussen tot volgend jaar januari. Het heeft ons wel aan het denken gezet over de mmm. Wij hebben besloten om wel voor eventuele medicatie te gaan, maar geen iui of iets dergelijks. Ik denk dat ik en dus onze realtie er niet tegen bestand is. Dus probeer nu eerst ( hoe moeilijk ook) de tweede test af te wachten en kijk dan eens naar hoe ver jullie zouden willen gaan. Heel veel kracht voor jullie 2...
Ik ga inderdaad al van het ergste uit, maar het kan natuurlijk nog alle kanten op! We hadden niet echt factoren die erop van invloed kunnen zijn, maar misschien is zijn zaad volgende keer inderdaad wel beter. Maar mocht het zo zijn dat de zwemmers het toch niet helemaal goed doen, gaan we wel proberen het via de medische weg te doen, want we willen toch wel erg graag een kindje. Eerst maar eens afwachten tot half maart en van daaruit maar weer verder kijken.. Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties, had ik echt even nodig. En jullie hebben gelukkig ook relativeringsvermogen, wat ik even mistte. Daffie
Mijn man had ook slecht zaad de eerste kwak. Tweede kwakkie was al duidelijk beter! En hij heeft mij al 4 keer zwanger gemaakt dus.... Meid, ik snap wat je bedoeld en ik wens je sterkte (hoop voor je dat het allemaal meevalt)
Goed dat je er weer wat positever tegenover staat. Kan me heel goed voorstellen dat het een grote teleurstelling geweest moet zijn. Ik hoop op een betere uitslag half maart. Knuffel, Bibu !