Weer een moederdag...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisa280887, 11 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    F527BACB-104B-4511-90CE-97D08E682CF7.jpeg Lieve dames,

Wederom een moederdag die wij niet kunnen vieren op de manier die we graag hadden gewild.

En met ons vele anderen!

Ik wil iedereen via dit topic een hart onder de riem steken... hang in there❤️ We komen er echt wel! Wanneer weet niemand helaas. Misschien mogen we het volgend jaar wel vieren? Het jaar erop?

Ik hoop voor iedereen dat jullie grootste wens in vervulling mag gaan❤️

Hakoek, knorretje87, liefmeimeisje en 19 anderen vinden dit leuk.
  2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Lieve meiden, ik wilde dit topic morgen eigenlijk zelf openen om iedereen die nog wacht een hart onder de riem te steken. Niemand weet of en wanneer jullie grootste wens in vervulling zal gaan. Maar weet dat er altijd aan jullie wordt gedacht. Ikzelf heb twee verdrietige Moederdagen meegemaakt. Dit jaar geen verdriet meer, maar ik zal nooit vergeten van hoe ver ik ben gekomen. Ik stuur allen die nog wachten sowieso dagelijks een enorme dosis babydust, en morgen stop ik er voor iedereen een heel dikke knuffel erbij. Jullie zijn niet alleen ♡

Hakoek, dreumesje, Dinpin en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.307
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte!

Ook voor de dames en heren die geen moeder meer hebben.

Mijn zoon was vorig jaar bijna zijn moeder verloren en dat ik nog een moederdag mag vieren, daar ben ik extreem dankbaar voor. Zal vast een emo dag worden morgen... Het leven valt niet te plannen.

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

#4 Maan14, 11 mei 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2019
    Een hele dikke virtuele knuffel voor alle vrouwen die moeder zijn met hun hart maar hun schoot nog leeg is. Voor de moeders die hun kindje moeten missen, en een sterretje hebben die juist morgen extra straalt, mensen waar van de moeder helaas niet meer hier is. Voor de moeders die deze dagen vieren in het ziekenhuis bij hun kindje's'

Een hele dikke virtuele knuffel voor iedereen die hem nodig heeft.

❤️❤️

Rosy90 en Lisa280887 vinden dit leuk.
  5. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.024
    1.308
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel lieverd! ❤️
    In mijn gedachten zeker ook bij jou!

Lisa280887 vindt dit leuk.
  6. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.024
    1.308
    113
    Vrouw
    Ook voor hun idd! ❤️

Helaas is dit mijn 4de Moederdag zonder mama, wat mis ik haar nog steeds enorm!
    Zelf mijn eerste Moederdag morgen........ Met een lach en een traan.....

7. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    ❤️❤️❤️

Dikke knuffel voor een ieder die ook een kindje(s) moet missen en wiens wens nog niet in vervulling is gegaan.

Krily en Lisa280887 vinden dit leuk.
  8. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik weet het nog goed ❤️ Sterkte morgen voor wie het nodig heeft.

9. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Jij ook een hele dikke knuffel lieverd❤️

10. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    ❤️❤️❤️

Sterkte en een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

11. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.369
    8.875
    113
    Vrouw
    Ik wou net zelf een topic openen toen ik dit topic zag... Ik ben 'pas' 3 maanden daadwerkelijk bezig met proberen zwanger te worden, maar voor mijn gevoel van binnen al jaren...

Ik kwam deze tekst vorig jaar tegen:

Voor alle lieve mama's zonder kindjes❤Moederdag... Waar ik met vele andere moeders wakker in mijn bed lig te wachten tot kleine kindervoetjes de trap op komen. Lig jij waarschijnlijk ook wakker in je bed. Voor jou geen kindervoetjes die de trap op komen en voor jou geen ontbijt op bed. Misschien zou jij die dag het liefst verdwijnen of de dekens over je heen trekken en je tranen laten gaan. Jouw kindje is nog niet tastbaar en leeft alleen nog maar in je hart. Met de extra reclames over moederdag word je nog even meer met de neus op de feiten gedrukt. Alsof je dagelijks niet genoeg dikke buiken en kinderwagens ziet. Je ziet iemand al met een derde kindje lopen. Iemand waarvan jij vind dat ze misschien helemaal niet geschikt is om moeder te zijn. Je vraagt je af, waarom zij wel en ik niet? Je weet dat die gedachten niet eerlijk zijn. Maar je kunt het niet helpen dat je het zo voelt. Als je een moeder in de winkel weer eens hoort zuchten over hoe slecht haar kinderen luisteren en dat ze liever ALLEEN boodschappen doet, voel je je tranen branden. Jij doet altijd al alleen je boodschappen en zou alles opgeven voor een kind die zich misdraagt in de supermarkt. De extra kamer die je hebt heb je in gedachten al 1000 keer veranderd in een babykamer. De kleertjes die misschien een keer in een opwelling hebt gekocht liggen verstopt in een doos. Af en toe gaat het doosje even open. Laat je je emoties toe en stel je je voor hoe het zal zijn als er eindelijk een kindje in de kleertjes zit. Hoe het eruit ziet, hoe het voelt, hoe het ruikt. In je dromen zie jij een kindje. Maar het gezicht is nog wazig. Alleen jij WEET dat dat kindje bij jou hoort. Lieve mama's zonder kinderen. Stop je emotie niet weg. Probeer positief te blijven en laat alle "goed bedoelde" opmerkingen van je afglijden. Lieve mama's zonder kinderen. Ook al lig ik deze moederdag op mijn kinderen te wachten... In gedachten ben ik bij jullie. Huil ik even met jullie mee. Want voordat ik eindelijk eens zwanger raakte. Was ik ook die mama zonder kind. Lieve mama's zonder kind. Ik wens dat je moederdag op een andere manier kunt beleven volgend jaar. Dat er voetjes trappelen van binnen of dat je kleine voetjes kunt kussen bij het opstaan. Ook weet ik dat het onrealistisch is, want helaas zal dit niet voor iedereen gebeuren. Maar hou hoop en geef niet op. Hoe dan ook je bent een moeder, Al zij het alleen in wensen,dromen en in je hart. Dus van mijn hart naar de jouwe.. Ook jij een fijne moederdag gewenst.

Voor alle lieve dames die nog aan het vechten zijn voor een wondertje: een hele dikke knuffel ❤
    En voor de mama's: geniet ervan!
    Ook voor dames die geen moeder meer hebben heel veel sterkte ❤

Hakoek, Kangerootje, dreumesje en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    gedicht-650x494.jpg

Hakoek, Krily, ChanelM en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Voor mij officieel nog geen moederdag, maar wel het geluk dat er een wondertje in me buik aan het trappen is.

Alle andere dames die nog wachten en hopen. Heel veel sterkte. Hopelijk mogen jullie dromen ook in vervulling komen.

nizzie86, Lisa280887 en Mim89 vinden dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.106
    17.112
    113
    Wat moet een dag als dit moeilijk zijn als je al (veel te) lang aan het wachten op en strijden voor zo’n wondertje bent...

Sterkte voor alle dames die (nog) met lege handen staan en hopelijk mogen jullie dromen ook gauw in vervulling gaan.

Mim89, Lisa280887 en nizzie86 vinden dit leuk.
  15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Alles wat hierboven al gezegd is.....
    Ik ben ook niet vergeten hoe het voelt!
    Hou vol dappere dames! Hopelijk wordt jullie geduld en moed snel beloont!
    Dikke knuffel!

Mim89 en Lisa280887 vinden dit leuk.
  16. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Na 6,5 jaar nog steeds geen kindje

Bijgevoegde bestanden:

17. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Hele dikke knuffel❤️❤️

18. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Wat een lieve woorden allemaal.
    Begin vorig jaar voor ons eerste kindje gegaan. Mijn super positieve instelling was toen: Misschien ben ik op Moederdag wel pril zwanger.
    Helaas, maar ook dacht ik toen: Dan vast volgend jaar, met een klein baby'tje, maar anders zwanger.

Helaas... Nog steeds niet. Nu durf ik het voor volgend jaar niet meer te denken.

Afgelopen zondag mijn eigen moeder bezocht. Ik ben blij dat ik haar nog heb, zeker als ik dan op facebook of Insta de teksten voorbij zie komen van mensen die hun moeder moesten missen afgelopen zondag.

Maar zelf moeder zijn op Moederdag is wat ik wil.

Deel Deze Pagina