bezig sinds sept 2010--> nog niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden' started by anne85, Mar 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

Jan 24, 2011
    127
    23
    18
    Wat een herkenning hier. Ik ben in oktober 2010 gestopt met de pil en we zitten nu in ronde 5 (ik weet het, is niet zo lang). Soms ben ik ook bang dat er wat mis is en dat ik bijv. onvruchtbaar ben. Zelf ken ik alleen maar mensen bij wie het snel is gegaan (of ze moeten niet eerlijk zijn geweest).

Ik ben nu wel begonnen met ovu-testen. Had ik dat maar eerder gedaan, ik vind het een stuk duidelijker als het tempen. Dus ook hier iemand die erg ongeduldig is. Dat we maar snel zwanger mogen zijn :)!

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zich er zo mee bezig houdt. Ik ben ook in september 2010 gestopt en we gaan voor ons eerste kindje.
    Bij ons in de vriendengroep gaat het allemaal heel snel en dan ga je toch denken dat er 1 stel in de vriendengroep pech moet hebben en dat wij dat zullen zijn.

Over ongeveer een weekje kan ik weer testen.. Heb nu ook weer last van pukkels en pijnlijke borsten dus weet weer niet meer waar ik het zoeken moet haha Ben dr echt constant mee bezig.
    Fijn dat ik het bij jullie kwijt kan.. zal mn vriend ook wel ff lekker rustig vinden haha ..

Hopen dat er dit een positieve maand wordt voor ons!

Bah verschrikkelijk dat wachten haha

3. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

Oct 29, 2010
    218
    0
    16
    Hoi meiden,
    Wat herkenbaar allemaal. Ik ben in okt '09 gestopt met de pil omdat ik eerst een jaar wilde ontpillen. In juli '10 zijn we gestopt met condoomgebruik. Mijn cyclussen liepen al niet zo mooi maar vanaf het moment dat we gingen voor een kleintje werden die cyclussen alleen maar ellendiger! Met monnikspeper loopt het nu een stuk beter, weet ook dat ik eisprongen heb door tempen en ovutesten. Ben nu ook heel bang dat het zaad van m'n vriend misschien niet goed is. Hij is vroeger aan een niet ingedaalde testikel geopereerd. We willen binnenkort zijn zaad laten testen. Hopelijk is het goed! Ben ook zo bang dat het allemaal niet zal lukken :( Mijn schoonzus deed er ook een jaar over, en ik hoopte altijd dat die stress mij bespaard zou blijven, ik hoop het maar!
    Sterkte iedereen en hopelijk hoeven we allemaal niet meer zo lang te wachten!

4. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

Mar 8, 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    heyy dames,,
    ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben
    4 possitieve testen gehad..
    dinsdag 1ste echo..
    gr

5. Lonit27

Lonit27 Actief lid

Sep 24, 2008
    478
    0
    0
    Bellamanuela, gefeliciteerd! :) Spannend dat je binnenkort al een echo hebt. Geniet ervan!

Mijn vriend en ik zijn in sept. 2010 langzaamaan begonnen voor een tweede. Met langzaamaan bedoel ik: voorbehoedmiddelen de deur uit en 'we zien het wel'. Sinds december zijn we weer wat gerichter bezig. Ons dochtertje is in april 2010 geboren, dus we waren er weer vroeg bij! :) Maar het heeft een jaar geduurd voor ik zwanger werd van haar en we gingen er vanuit dat het wederom niet zo snel zou gaan.

Blijkt nu dus ook weer, want we gaan alweer ronde 8 in. Sta er nu gelukkig wel wat relaxter in dan de eerste keer. Heb het wat beter kunnen accepteren dat het bij ons nu eenmaal niet zo snel gaat.

6. anne85

anne85 Niet meer actief

manuela gefeli!!! Nu op de roze wollk?? Ik moet nog even wachten op nod.. voel wel af en toe wat steekjes (nooit eerder gehad) en ook af en toe het gevoel ongi te worden :( mijn ei was deze maand laat anders morgen mijn nod.. (bij 30 dagen) mr moet het maar even uitzingen tot dinsdag denk ik :(

liefs anne

7. anne85

anne85 Niet meer actief

@ lizzy wann is je nod?? al getest??

8. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

Mar 8, 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    dank je..
    en ja op een grote roze wolk haha..
    ook pas na 3 weken en 4 dagen over tijd pos getest dus was extra spannend..
    gr

9. anne85

anne85 Niet meer actief

jeetje dat is wel lang in spanning zitten.. was je ei gewoon later of laat hcg? Nu al gelijk 7 week dan (schiet wel mooi op haha)

liefs

hier nog spannend..

10. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

Mar 8, 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    ben vandaag precies 8 weken..
    vanmorgen weer test gedaan en nu 2 even donkere strepen..
    dokter kon het niet met zekerheid zeggen.. dinsdag eerste echo..
    ben benieuwd..
    succes allemaal en hoop dat iedereen snel roze wordt:D

11. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

Oct 21, 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    wauw bellamanuela wat een goed nieuws. Van harte gefeliciteerd.
    Spannend de echo, hoop op een mooi kloppend hartje voor jullie.

12. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

Mar 8, 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    dank je wel:D:D
    hoop voor iedereen snel goed nieuws..
    hou jullie op de hoogte..
    gr

13. anne85

anne85 Niet meer actief

spannend.. strooi maar de hcg!! haha ik weet nog niet wanneer ik zal testen eigenlijk morg nod (mr ei was laat deze keer) vorige keer na 25 dagen ongi nu al dag 29 mmmm

14. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

Mar 8, 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    knap van je dat je kan wachten hoor..
    ik werd gek van de onzekerheid haha..
    en nu blijf ik testen omdat ik de streepjes zo mooi vind, maja 2 v 5 euro kan geen kwaad haha..
    zijn al even donker steepjes is altijd mooi;)
    duim voor jou dat je zwanger bent meid:D

15. anne85

anne85 Niet meer actief

dank, ga jij maar gauw op je roze wolk zitten:D

16. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

hoi meiden, ik kom me ook even melden want ik ben ook zwanger!
    Zo bizar...precies een half jaar nadat we ervoor gingen had ik een positieve test in handen.

@bellamanuela: heb je een digitale test gedaan om te kijken hoeveel weken je bent? ik twijfel ook een beetje over of ik niet al langer zwanger ben...ivm rare menstruatie vorige keer...dus wil die ook doen maar vind ze zo duur;) haha. ben dus benieuwd naar je ervaring.

Voor jullie allemaal veel geluk en hopelijk hebben jullie deze maand ook een mooie roze test!!

17. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

Mar 8, 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    heyy,,
    ja heb die ook gedaan en daar stond 1-2 weken op dus ik snapte het niet en heb verloskundige gebeld en moet nu dus dinsdag echo om te kijken hoe of wat..
    gefeliciteerd:D:D
    gr

18. Pukie80

Pukie80 Lid

Jul 23, 2010
    74
    0
    0
    Hi Allemaal,

Mag ik mij bij jullie aansluiten? Ik ben namelijk niet in september begonnen, maar in oktober..
    Maar ik begin ook met de maand meer en meer naar die roze streepjes te verlangen.. (eigenlijk wil ik het gewoon superr graag)

Ik ga me nu soms ook gek maken met de gedachte of ik onvruchtbaar ben.. stom he? Want normaal sta ik overal heel positief in en nu denk ik zo negatief.

Het is iig heel fijn dat er hier al 2 dames zwanger zijn!! Geeft hoop en een hoop positiviteit :) Gefeliciteerd meiden!!! Geniet er lekker van..

lfs

19. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Vanaf september 2010 tot nu is toch niet zo heel lang ?
    Er zijn meiden die er veel en veel langer over moeten doen.
    Zou blij zijn als ik in 7 maand zwanger was geraakt...

20. Pukie80

Pukie80 Lid

Jul 23, 2010
    74
    0
    0
    Hi Selena,

Daar heb je ook helemaal gelijk in hoor.. weet dat er mensen al zoveel langer bezig zijn en dat 6 of 7 maanden helemaal niet gek is, maar toch als die wens er zo sterk is.. dan is het ook nu al een teleurstelling als je toch ongesteld wordt.

Ik houd het ook altijd in mijn achterhoofd hoor, van: wat zeur ik nu? Maar misschien komt het, omdat mn 2 zussen door de pil heen zwanger werden en mn mn moeder 3 keer in de eerste ronde.. en dan ga ik mij daarmee "meten". Slaat nergens op natuurlijk..

groetjes

Share This Page