Hallo, Ik kom ook even aanschuiven als jullie dat goed vinden! Ik ben ook al een tijdje bezig, maar dan vanaf oktober 2010. Ik heb sindsdien cyclussen van 50 dagen (soms 2 daagjes minder, soms 2 daagjes meer), en kan maar af en toe mijn eisprong ontdekken..! Om gek van te worden! Ben van de week maar eens langs de huisarts gegaan, vond mn cyclussen toch wel erg lang..en zowaar, ik ben doorgestuurd naar de gynaecoloog!! Ben benieuwd!
ja dat klopt, dat kwam omdat de gyn dacht dat ik zelf thuis getest had en toen ik daar kwam zei hij zonder door te vragen dat het een vroegtijdige miskraam was!! dus ik was echt geschrokken, toen zei hij als je morgen weer een test doet zal hij neatief zijn!! dus ik zei maar ik heb niet zelf getst maar dat hebben ze hier in het zkh gedaan! en toen zei ooohh dan heb ik het verkeerd dan is het gewoon nog heel pril. Maar toen wilde ik toch thuis een test doen en deze was negatief, dus ik dacht het zit niet goed. maar effe later weer en test en vandaag weer en die geven duidelijk aan dat ik zwanger ben de clearblue digital zegt zwanger 1 2 weken!! dus het is denk ik gewoon nog heel pril en we wachten maar geduldig af!!!
hoi, Rare vraag misschien maar wat betekent 10dpo...... mensen hebben het erover, maar kan uit de test niet opmaken wat het betekent.... groetjes
gefeliciteerd!!! IK neem ook elke keer voor me te focussen op andere dingen, maar dat lukt niet echt **schaam** schaam**.. Volgens mij heb ik mijn ei gehad dus nu wordt het wachten op de ongi (die hopelijk mij voor negen maanden over wil slaan, alstublieft meneer/ mevrouw ongi zou U even weg willen blijven]?!?!?!?! Nou als iemand al wat voelt, hier niets noppes nada nog... ik snap zelf volgens mij nog nooit iets van die ovu testen ik had hem s'avonds bijna posi en s'ochtends helemaal (had wel twee uur daarvoor geplast dus ik denk dat die ochtend wel prima was om te testen, toch) Springt mijn eitje 12 tot 48 uur na die posi test "(zit nu op 36 uur) zou ie ergens zweven of kennis hebben gemaakt met een zaadlijkvriendje van mijn vriendje... spannend ik moet volg week weer nr de gyn. miss. toch mr vragen om zaadlijkvriendvriendjes test nou meiden alvast fijn weekend! liefs Anne
Helaas heb ik een miskraam gehad. Ik ben er kapot van en heb er heel verdriet van ookal was het nog zo pril. Maar dit mini mensje was zo ontzettend welkom! En helaas is het niet gebleven. liefs mamavand
Mamavand wat erg tuurlijk doet het pijn ook al was het nog maar pril! Sterkte en hou je taai! Knuffel!!
Ben ik weer een keertje....Vandaag mindere dag, inmiddels in ronde 10 en begonnen met temperaturen. 2 dagen na eisprong verhoging gehad, maar vandaag ineens van 37,1 naar 39.8 gegaan. Ook heel licht rood bloedverlies/slijm. Mijn NOD is pas zaterdag/zondag want heb mijn ei gevoelt. Nog hele kleine hoop maar gezien bovenstaande toch weinig vertrouwen. Hebben ons voorgenomen om na deze ronde het zaad van mijn partner te laten testen. Dit kan volgens de huisarts vrij simpel. Krijgen een verwijsbriefje en moeten zaad inleveren bij ziekenhuis. Maar misschien zijn we nog te vroeg met plannen...Please Please Please, laat dit een mooi paasweekend worden!!!!
Mikka heel veel succes ik duim met je mee... mr het is wel verhoging verhoging zeg maar koorts, voel je je ook ziek? Mr roze slijm is meestal goed toch, innesteling liefs ps hier nog niets, geen enkel symptoom
haai, ik ben nu 3 dagen overtijd, dat is nog niet zoveel als ik de meeste lees....Maar ben toch zo ongeduldig! Heb ook geen klachten.... Ik ben normaal best regelmatig, dus ik vind het wel raar. Daarnaast heb ik maandag een heel heel heel klein beetje bruin afscheiding gehad. Verder niets! Wel last van buik, maar kan ook ongesteldheid zijn....Nu test gedaan en die is nog negatief, maar je moet 30 minuten wachten...controle streepje is ook licht, volgens mij ook te weinig urine...Maar ja je gaat alles als een uitweg zoeken....Maar zolang ik geen "bloedbad" heb is er hoop! __________________
Tnkx, maar ga ervan uit dat het (weer) niet gelukt is. Denk niet dat het innesteling is geweest, want dat is toch meestal +/- tussen 8-10 na je ei, deze heb ik op zondag 18/4 dan gehad, heb nu op 21/4 heel licht bloedverlies/slijm gehad, en ook die dag verlaging van temp. Vanmorgen ook weer gemeten en was nog lager als gister. Als ik hier en daar lees op het forum is deze combinatie niet erg positief:x. Als je zwanger bent, zou je temperatuur omstreeks je menstruatie hoger moeten zijn, of gelijk, in elk geval niet lager. Ben verder ook niet ziek ofzo. Maar wie weet, nog 1 a 2 dagen en dan weten we meer.
hmm balen zeg... ik ben er sinds vanochtend achter dat ik onvruchtbaar ben op het moment, we liepen al een tijdje in het ziekenhuis.. mr ik heb een hypofyse adenoom..dus flink balen nu aan de meds en hopen dat het snel weer beter gaat en we ooit een wonder mogen verwachten!!! liefs anne
Hey anne balen zeg.. Maar iig fijn dat je het weet, nu kun je dr door medicijnen slikken iig iets aan proberen te doen. Ik hoop ook dat het snel raak is voor jullie Knuffel!
thnks lizzy!!! Jij gefeliciteerd met het afvallen al 4,7 goed bezig!!! liefs en euhh overtijd--> roze???
Hey anne thanks!! Zit ondertussen op - 5,7 dus ik ben helemaal blij Idd twee dagen over tijd.. durf nog niet te testen.. geloof er niet meer zo in.. Heb gezegd dat ik zaterdag ga testen maar denk dat ik morgen ongi ga worden.. zegt mn gevoel iig.. Het kan natuurlijk om mn lijf zijn die door het lijnen helemaal van de kaart is
oehh spannend voor jouw dus.. benje van je langste cyclus uitgegaan??? ik duim voor je! ik gisteren begonnen met medicatie, vind het wel btje eng (scheitluis he hihi)
Hey! Jaa ben van mn langste cyclus uitgegaan.. Maar denk gewoon dat het met mn lijnen te maken heeft .. Heb gister ff een testje gewaagd maar negatief.. Snap wel dat je het spannend vind.. Tis ook niet niks om ineens aan de medicijnen te moeten .. maar tis voor een goed doel!!
He anne85, mag ik vragen waarom je al zo vroeg in de MMM zit ? Dacht dat je pas na 1 jaar geholpen kon/mocht worden..