Door ziek zij later eisprong of geen eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elizabett, May 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elizabett

Elizabett Lid

Feb 6, 2011
    35
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    Hallo,

kom dit iemand bekend voor?
    Ik ben een beetje ziek geweest in de week van mijn ei, ik ben echter niet bevrucht geraakt ondanks goede klusschema. Dus of ik heb mijn ei niet gehad of die komt nog en ik weet niet wanneer.
    Ik zou nu dus ongesteld moeten zijn. Ik voel zo af en toe ongesteldheidsgevoel. Maar zwanger ben ik denk ik niet. Ik heb nl geen symptomen. En die had ik al die andere pogingen altijd wel.
    Gebeurd dit altijd als je ziek bent dat je ei later is? Gaat zich dat herstellen of ben ik mijn ei nu kwijt en moet ik werken met ovutesten?
    Ik heb dit nog niet gehad dus dit is echt helemaal nieuw voor mij.

Iemand help?

Gr Eliza

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Volgens mij is dit wel mogelijk, heb het ook wel eens gehad, maarrrrr ik hoop niet dat je denkt dat een goed klusschema gelijk zegt dat je zwanger zou moeten zijn wanneer je een eisprong hebt gehad. Dan staan je ws nog wel wat teleurstellingen te wachten. ;)

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent, maar op dit forum zitten zoveel dames die zich iedere maand op het juiste moment het ongans klussen, maar toch helaas niet zwanger raken... :cool:

Ovutesten zijn altijd handig, want dat helpt te bepalen wanneer je eisprong ongeveer is, maar je kunt er ook voor kiezen het lekker een halfjaartje op zijn beloop te laten en, als je een regelmatige cyclus hebt, zo 18 dagen voor je verwachte ongidatum te beginnen met klussen en dat om de dag, gedurende een dag of 6/8, vol te houden. Succes! :)

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Volgens mij kan dat wel degelijk invloed hebben op je eisprong dat hij later komt of een maandje overslaan

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ffofftopic....
    Wauw mykelti wat ben je veel afgevallen!
    Ben nu ook 2,5 week bezig en zit nu op -7,5 kg maar wil er 30 dus ben wel ff onderweg.. Mag ik vragen hoe je zoveel bent afgevallen? En hoe hou je het eraf...
    Je mag me ook pben hoor als je dat fijner vind maar wist niet of je op een pb zat te w88 :)

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja klinkt bekend hoor! Ik heb 4 rondes geleden griep gehad, en toen kwam mijn LH piek pas op dag 17, en mijn ei dus op dag 18 of 19, mijn luteale fase was daarmee ook te kort (6 dagen).. verder heb ik mijn LHpiek afwisselend op dag 13/14/15 maar toen kwam hij dus later, en mijn menstruatie eerder!

Share This Page