Hallo dames, ik ben nieuw hier en ik heb even advies nodig… zal het proberen kort te omschrijven… het zit namelijk zo…. Ik was van de pil af, al ruim een jaar… ( voorheen gestopt en toen m’n dochtertje gekregen, later gestopt ivm geen vriend, nooit last van ontpillen gehad) toen heb ik iemand ontmoet en ben ik weer aan de pil gegaan… deze 3 maanden gebruikt.. hij gaf aan dat t te snel was na zijn vorige relatie en er niet aan toe was om veder te gaan op dit moment… ik ben toen dus weer gestopt met de pil… had na mijn stopweek 1 week geslikt en ben toen gestopt en heb een onttrekingsbloeding gehad… 2 weken later hem gezien en hebben we seks gehad, een paar dagen later kreeg ik vage klachten en dacht ik…. Uhm…. Zou het kunnen..? Zou mijn lichaam meteen weer m’n cyclus opgepakt kunnen hebben? tussen de 2 en 5 dagen dpo ( dpo teruggerekend en lag , mits ik een normale cyclus weer opgepakt heb, in dat weekend) vage klachten zoals hoofdpijn rommelende darmen, moe, veel afscheiding en tintelende borsten… ook zijn mijn klieren van Montgomery meer aanwezig… 5 a 6 dpo savonds hevige buikpijn en licht bloedverlies, sochtends nog wat licht bloedverlies daarna niet meer.. 6 tot 8 a 9 dpo tintelende borsten, lage rugpijn, hoofdpijn nog steeds licht aanwezig, rommelende darmen… af en toe vlagen van misselijk/duizeligheid.. Heb op 11 a 10 dpo getest en op 9 a 8 dpo getest.. beide negatief… kan het zijn dat het raak is of zou ik nu zwaar aan het ontpillen zijn ?
Tja, het zou allebei mogelijk kunnen zijn.. Volgens mij is het nu een kwestie van afwachten en eventueel na 2 dagen nog een test doen. Niet echt een antwoord waar je iets mee kan maar ik kan het ook niet beter maken.
Je bent natuurlijk even aan het rommelen geweest met jouw hormonen. Dus de kans is ook groot dat je lichamelijke klachten nu daarvan komen.