ik begin het nu toch wel spannend te vinden, ik had verwacht vandaag ongesteld te worden, maar ben het tot nu toe nog niet.
nee ik heb dinsdag al een gedaan, en die was negatief. Morgen is dan voor mij toch de NOD? vorige zwangerschap kon ik ook pas na een aantal dagen na NOD positief testen dus ik ga nu even wachten tot ik (misschien) ongesteld wordt. Maar mezelf kennende ga ik dan zaterdag testen want we hebben die avond een bruiloft en weet niet echt of ik dan wel of niet mag drinken. wel leuk dat jullie zo meeleven
@OnsKleintje; Je NOD is de dag waarop je verwacht ongesteld te worden, maar waarop je hoopt dat die ongesteldheid uitblijft: de Niet-Ongesteldheids-Dag. Tenminste, dat dacht ik... Als ik het mis heb hoor ik het graag. Maar als het wel zo is als ik dacht dan is vandaag dus je NOD. (Snap je het nog?) Ik duim voor je!!
@jipper o zo ik heb nu 2 cyclussen gehad van 4 weken en 1 dag (ik dacht een van 4+1 en een van 4+2 maar ik zie in mn agenda dat het beide 4+1 was) dus mijn NOD is dus morgen aangezien ik donderdag 4 weken geleden voor het laatste ongesteld was, ik had verkeerd gekeken.
Nou joh, dan ga je zaterdag testen. Is inderdaad wel handig om te weten of je er eentje (of twee, of drie...) mag drinken. Ik ben benieuwd.
Oei jammer jipper, op naar die volgende ronde dan maar! Wat een spannende tijd meiden. Ik had last van rommelende darmen en pijnlijke borsten en voor mijn doen veel puisten. Verder gelijk al enorme moodswings. Zat ik een beetje te dollen met mijn ventje. Moest ik toch lachen, hahahahaha hihihihihi en ineens uit het niets keihard moeten huilen. Zo raar! Ik weet nog dat hij echt blij was dat ik zwanger was, want anders zou het echt niet goed gaan met me. Wat merkten jullie allemaal voor jullie NOD? X bessie
@Banjabes; Zet je jouw gegevens ook nog in het lijstje? Heb al wat ingevuld, pas en vul maar aan!! Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) Fleur: 2e kindje (geen haast bij) (mama van L 20-6-2009 27,2 weken) M: 3e kindje (mama van A&E 03-10-2007, 25.5 wkn, 07-10-2007, 26.2 wkn) Malaika: 2e kindje (mama van Patrick, 17-9-2007, 27,5 weken) Brunette: 3e kindje (mama van J&J, 21-03-2009, 27 weken) Ons Kleintje: 2e kindje (mama van Dreumes, 27+6) Banjabes: 2e kindje (mama van Z, .... weken) NOD M: 1e ronde, 25 augustus (vanaf??) Ons Kleintje: 3e ronde, 27 augustus Malaika: 5e ronde, ergens tussen 30 aug en 5 sept Fleur: .. ronde, 23 september (denk ik) Jipper: 2e ronde, 26 september Brunette: 1e ronde, 27 september? Banjabes:
Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) Fleur: 2e kindje (geen haast bij) (mama van L 20-6-2009 27,2 weken) M: 3e kindje (mama van A&E 03-10-2007, 25.5 wkn, 07-10-2007, 26.2 wkn) Malaika: 2e kindje (mama van Patrick, 17-9-2007, 27,5 weken) Brunette: 3e kindje (mama van J&J, 21-03-2009, 27 weken) Ons Kleintje: 2e kindje (mama van Dreumes, 27+6) Banjabes: 2e kindje (mama van Zoey, 34+3weken) NOD M: 1e ronde, 25 augustus (vanaf??) Ons Kleintje: 3e ronde, 27 augustus Malaika: 5e ronde, ergens tussen 30 aug en 5 sept Fleur: .. ronde, 23 september (denk ik) Jipper: 2e ronde, 26 september Brunette: 1e ronde, 27 september? Banjabes: 1e ronde ergens na de bruiloft in april 2011 Hoi Jipper, Heb mezelf erbij gezet, maar voor ons duurt het allemaal nog een tijdje. Zo smul ik wel lekker met jullie mee. En voor je het weet kan ik mijn exacte NOD invullen! Leuk dat ik zo alvast een beetje 'mee kan doen'. Hihi!
Tuurlijk! maarre, hoe zit het met jou? je vroeg een stukje geleden wat de eerste tekenen waren? @banjabes Leuk dat je ook meedoet!
probeer tot woensdag niet te testen.. ik heb niet echt vaste cyclus he.. maar zit nu op dag 30 geloof ik.. heb wel een erg zeurende onderbuik zeg maar.. dus of ong of .......