@M28, ik geloof niet in indrooglijntjes. Als ik negatief testte kreeg ik nooit een indrooglijntje, alles bleef dan maagdelijk wit. Bij mijn zwangerschap kreeg ik de eerste test ook een heel vaag lijntje na een minuut of zeven en ik was wel degelijk zwanger. Dus ik hou gewoon hoop voor je. Misschien dinsdag weer testen? Ik dacht dus dat ik een heel vroeg ei had gehad, maar ik kreeg gisteren enorme ovu-pijn en heb er een ovu-testje tegenaan gegooid en die was positief. Dus we maken toch nog kans deze maand. NOD wordt nu 7 september.
Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) Fleur: 2e kindje (geen haast bij) (mama van L 20-6-2009 27,2 weken) M: 3e kindje (mama van A&E 03-10-2007, 25.5 wkn, 07-10-2007, 26.2 wkn) Malaika: 2e kindje (mama van Patrick, 17-9-2007, 27,5 weken) Brunette: 3e kindje (mama van J&J, 21-03-2009, 27 weken) Ons Kleintje: 2e kindje (mama van Dreumes, 27+6) Banjabes: 2e kindje (mama van Zoey, 34+3weken) NOD M: 1e ronde, 25 augustus (vanaf??) Ons Kleintje: 3e ronde, 27 augustus Malaika: 5e ronde, 7 september Fleur: .. ronde, 23 september (denk ik) Jipper: 2e ronde, 26 september Brunette: 1e ronde, 27 september? Banjabes: 1e ronde ergens na de bruiloft in april 2011 Even aangepast.
hihi maagdelijk wit, wel leuke woorden-combi als het gaat over een zwangerschapstest @m28 wanneer ga jij weer testen dan? ik denk als ik nu test dat het weer negatief is namelijk. maar dat klopt dat was ook altijd bij mijn negatieve testen. @malaika, yes dus je hebt nog wel een kans, dat is mooi! @ovulatiepijn, nooit last van, ik kan het echt niet voelen. hoe voelt het dan?
spannnend malaika.. jawel geloof wel in indroogstreepjes. had vorige week maandag echt een indroger na 10 min, ander shad ik ondertussen allang positief moeten testen
@ m Sja ik geloof ook niet in indrooglijntjes. Zkr niet als er een heel licht lijntje nog na 7min komt. Miss ben je toch te vroeg met testen.
hoi meiden, hier laat de menstruatie op zich wachten, 3 dagen NOD. zojuist weer een test gedaan want ik voel vanalles in mijn buik rommelen, ik vind het heel spannend allemaal. de test was negatief.
Pfff...zenuwslopend zeg!! Misschien is het goed om, als het onverhoopt toch niet raak is, ook de menstruatiekalender in te vullen. Die berekent voor je wanneer je eisprong ongeveer zou kunnen zijn en wanneer je dan weer ongesteld zou moeten worden. Ik vind het zelf erg fijn. Dan heb je een beetje een punt waar je je op kunt richten... Sterkte!!
En, is er al nieuws? M? Ons Kleintje? Hier is de twijfel toegeslagen. Niet bij mij, maar bij vriendman. Hij wil zeker nog een 3e, maar wil nog even afwachten. Daar kwam hij gisteren mee. Ik had al gemerkt dat hij niet zo enthousiast reageerde als ik over de nieuwe zwangerschap begon. Maar er zit hem dus iets dwars. Hij is vorig jaar november begonnen voor een nieuwe werkgever. Hij is op een hele vervelende manier vertrokken bij zijn vorige werkgever. Hij werd ontslagen (vanwege de recessie), terwijl hij een vast dienstverband had. (O ja, en dit gebeurde een week na de totaal onverwachte geboorte van de tweeling ) Ons leek dit niet terecht en we hebben er dus een zaak van gemaakt. Vriend is na een maandenlange procedure helemaal in het gelijk gesteld en mocht zijn baan behouden, het ontslag was idd onrechtmatig. Inmiddels waren de verhoudingen zo verslechterd dat hij, nadat hij een nieuwe baan had gevonden, zelf vertrokken is. Hij heeft nu een jaarcontract bij zijn huidige werkgever. Hij heeft het er erg naar zijn zin en voor zover ik weet zit hij daar prima op z'n plek. Maar door de eerdere ervaring is hij erg onzeker geworden. Eind oktober loopt zijn contract af. Ik verwacht dat hij gewoon een nieuw jaarcontract krijgt, of misschien zelfs wel een vaste aanstelling. Maar hij wil nu dus wachten met zwanger worden. Hij wil eerst de zekerheid dat zijn contract verlengd wordt. Dat zou betekenen dat we nog 2 maanden moeten wachten voordat we voor een 3e kunnen gaan. En nu ben ik dus enorm beteuterd... Want ik wil gewoon graag nú zwanger worden. Maar ja, ik begrijp hem ook wel. Die onzekerheid die we na de geboorte van de tweeling hebben meegemaakt, was ook echt niet fijn. Maar aan de andere kant denk ik dat zijn zorgen onterecht zijn. Hij mag echt wel blijven. En dan moet ik mijn kinderwens 2 maanden uitstellen om niks. En ik wil zo graag een lentekindje, dat gaat dan dus niet meer lukken... (Voel me nu net een verwend kind dat haar zin niet krijgt.) Nou ja, er zijn dus wat voors en tegens. Het gaat natuurlijk maar om 2 maanden. Dat is echt niet zo lang. Maar zo voelt het nu wel, omdat ik voor mijn gevoel al gestopt ben met de pil. Ik kan zo weer beginnen, want ik zit nu in mijn normale stopweek. Vrijdag zou ik dan gewoon weer een nieuwe strip kunnen aanbreken. Maar ik heb afgelopen donderdag zo bewust die laatste pil geslikt, ik dacht echt dat ik daar voorlopig klaar mee was. Mijn wens voor een nieuw kindje is zo groot. Pfff Nou ja, voor vrijdag moeten we dus beslissen. Nu ervoor gaan of nog 2 maanden geduld. Ik denk niet dat ik mijn zin krijg. En das ook wel terecht natuurlijk, want we moeten er natuurlijk allebei voor willen gaan. Maar mag ik dan wel een beetje teleurgesteld zijn? Wat vinden jullie ervan? Iemand nog wijze woorden?
Ik begrijp heeeel erg goed dat je teleurgesteld bent. Je had je ingesteld op stoppen met de pil, hopelijk snel zwanger worden, een 3e kindje. En nu moet je die wens (waarschijnlijk) even opzij zetten. Aan de andere kant begrijp ik je vriend ook wel. Het is natuurlijk prettiger om de zekerheid te hebben dat je ook straks voor jullie 3 kindjes kunt zorgen in financiële zin. Je hóeft natuurlijk niet door te gaan met het slikken van de pil. Misschien kunnen jullie een tussenoplossing zoeken. Je stelt het 'echte klussen' nog even uit, maar zorgt er wel voor dat je hormoonhuishouding alvast een beetje op orde komt. Is dat misschien wat? Een soort compromis? Heel veel sterkte in ieder geval. Het is en blijft behoorlijk balen!!
he wat balen! maar goed ik kan het me wel voorstellen van vriend. En wat is nu 2 maanden op een mensenleven? ik begrijp je heel goed hoor! maar je vriend begrijp ik ook. Je kunt maar beter alles goed voor elkaar hebben wanneer je zwanger raakt want je wilt er ook geen stress van hebben, wat ook weer kan leiden tot een vroeggeboorte. Ik zou zoals Jipper voorstelde, stoppen met de pil en dan een ander conceptiemiddel gebruiken zodat je al wel vast ont-pil-t bent. en alvast foliumzuur slikken, Het nieuws is:........ ik ben nog niet ongesteld! (4 dagen NOD) ik heb sinds gistermiddag geen test gedaan. Men(!!) wat vind ik dit spannend. ik denk dat ik best wel teleurgesteld ben mocht ik alsnog ongesteld worden. @ Merel? jij?
Jaa, da's een goed idee! (Waarom heb ik dat zelf niet bedacht? Ik zit nogal vastgeroest in het idee niet zwanger worden = pil slikken, geen pil slikken = zwanger worden )
maar Brunette, als zijn contract afloopt eind oktober is het toch heel normaal om al 1 a 2 mnd van te voren iets te horen?? met andere woorden. je vriend kan toch een gesprek aan vragen en vragen waar hij aan toe is.. vind ik vanzelfsprekend. en idd zou wel stoppen met pil alvast, maar gewoon even veilig doen.. OK.. ga testen man.. je bent vast zwanger hier nog niks.. maar de kwaaltjes die ik had zijn wel helemaal weg, dus ben vast niet ong.. maar met mijn cyclussen is er toch niks te meten
ik heb eergisterenmiddag nog negatief getest, maar ik denk dat ik morgenochtend weer ga testen wanneer ik dan nog niet ongesteld ben. eum ik weet het niet of ik symptomen heb. wat zou ik dan moeten hebben?
quote mezelf: eum chagerijnig/emotie dat het rondje bij je tepels donkerder van kleur wordt, dat je bijv ineens exceem krijgt, dat je heel veel honger hebt, rommelend gevoel in je buik door de darmen.. ow ja.. het uitblijven van de menstruatie (grapje) bovenstaande had ik een paar dagen geleden aan jou geschreven M28 - geen donkerdere tepels -geen pijnlijke boobies -wel moe -euuum scheetjes*schaam* dat had ik bij vorige zwangerschap ook -niet misselijk, maar bij vorige zwangerschap ook niet - wel een beetje exceem op mn handen - wel een soort krampjes gehad alsof ik ongesteld moest worden maar dan werd ik het niet. - heel erg chagerijnig paar dagen geleden. - sneller emotioneel dat ook.. zucht M28 ben jij dan ook nog niet ongesteld geworden?? zou wel leuk zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn.
nope hier geen ng, maar zoals ik al schreef vorige ronde was 60 dgn. dus zegt erg weinig.. had eerst heel veel krampen onderin mijn buik, maar zijn allemaal weg, daarmee mijn hoop ook