hier zijn de driftbuien bij het avondeten populair.... Vooral niks eten en al helemaal niet zelf. Als we dan naar boven gaan voor bad en bed, omdat hij heeft besloten tijdens etenstijd niet te eten, is het drama: krijsen, huilen, frustratie etc etc. Als hij dan nog tig kansen krijgt om alsnog te eten, doet ie dit alsnog niet.... pfffft. wat de laatste 2 dagen werkte: voor het eten geen dvd meer (vond ik handig tijdens het koken) maar juist na het eten, en tijdens het eten aantal happen afspreken. Dat werkt bij hem goed, alleen het zelf eten moet nog aangepakt worden, maar ben nu al ff blij dat we er weer iets in krijgen Overdag eet ie trouwens super!...
Moon lees het nu pas van de astma. Hè gadverdamme wat sneu!! Kan hij eroverheen groeien.. Jeetje dat soort taal zou ik echt vreselijk vinden. Mijn meiden gaan naar de crèche maar heb dat gelukkig nooit gehoord.. En dan woon ik in de Bijlmer hahaha
Haai, Mijn dochtertje heeft ook astma, de kans is echt super groot dat die kleintjes eroverheen groeien. Ik merk het nu al. Ze is erg gegroeit en dus ook haar longetjes en ze gebruikt al een stuk minder puffers. Hopelijk zal jullie ventje er ook overheen groeien!!!! Liefs @ de rest Ik heb vandaag niet veel tijd. Ga morgen alles weer ff terug lezen Liefs
Ik vind het vreselijk. Eerst wilde ik haar er afhalen maar m;n ma zei dat ze straks op school toch ook miss wel met zulke taal thuis komt. Maar snap niet zo goed hoe 2/3 jarige er aan komen.. ja miss oudere broer of zus. Maar moet zo'n leidster toch ook horen?! @ fleur Ik hoop het, wacht eerst dinsdag even af. Hij is al een keer toen hij net een poosje thuis was terug geweest in het ziekenhuis. Toen had de dokter ons doorgestuurd omdat ze ook al wat aan zijn longetjes hoorde. Toen hebben we ook pufjes gehad maar ging de kinderarts er verder niet op in.
Ik kom even uitsnikken hoor meiden... Eigenlijk is er helemaal niets ernstigs aan de hand, in tegendeel, maar ik ben plotseling zo emotioneel... Net las ik op Hyves dat een kennisje (spontaan zwanger van haar 2e kindje, nadat het bij de 1e allemaal niet vanzelf is gegaan) na de pretecho het geslacht van haar kindje openbaar maakt. Na een meisje krijgen ze nu een jongetje. Een koningskoppel!! En ik moest plotseling zo huilen. Heb geen idee waarom. Ik geloof niet dat het jaloezie is, ook geen verdriet, ik vind het gewoon helemaal mooi... Wat sommige berichten toch los kunnen maken hè? Hoe is het verder hier? @M28; Nog steeds geen rode vlag uit of een mooie streep? Heb je al een afspraak voor een gesprek gemaakt? Hier ligt sinds gisteren de verwijsbrief voor de gyneacoloog klaar, maar ik ben weer te schijterig om te bellen... Til het wel even over het weekend, dan kan ik moed verzamelen...
Ojee Jipper, hoe moet dat nou als hier straks aan de lopende band zwangerschappen worden aangekondigd Zet maar vast een doos Kleenex naast de pc! Is wel herkenbaar hoor, ik heb dat soms ook. Dan zitten de tranen me zo hoog, dat ik al om Charlie & Lola kan huilen (die zijn soms zo lief voor elkaar...) Dat zijn trouwens niet mijn kids hoor, het is een tekenfilm-serie. Voordat ik moeder werd had ik dat nooit, 't is pas na de bevalling gekomen. Maar ja, ik ben nu ook vaker heel erg moe, zou het daar misschien mee te maken hebben?
Zeer herkenbaar zeg! Heb dat ook gekregen nadat ik moeder ben geworden en echt niet alleen bij mijn kleine Zoey hoor. Ook als de kindjes in de klas iets heel knaps of iets heel liefs doen. Zo raar vind ik dat. Zal wel bij het moeder zijn horen. Echt heel trots ben ik dan gewoon (echt dat er traantjes in mijn ogen komen). Anders dan ervoor is dat nu. Sinds ik zelf een kindje heb, kijk ik ook heel anders naar ouders merk ik. Vroeger kon ik wel eens denken: joh, gewoon weggaan. Als een kindje van net 4 onwijs blijft huilen en ouders blijven hier erg aan hangen en bevestigen dit gevoel juist, dan duurt het wennen vaak veel langer en blijft de periode van huilen bij het afscheid langer aanhouden. Nu Zoey zelf bij het KDV ook wel eens kan huilen bij het afscheid, breekt mijn hartje ook. Die 2 armpjes in de lucht en een hele grote siplip, gevolgd door gehuil. Tja, gewoon zielig. Geef een dikke knuffel en kus, zwaai even en loop gewoon weg, maar zeer doet het wel! @Jipper: Kom op meid, gewoon bellen naar de gyn.! Liefs, Banjabes
ow dat afscheid nemen.. ook last van.. Gelukkig niet heel lang, bij mij duurt het ook een paar minuten ik weet dat hij na 2 minuutjes weer lekker gaat spelen en er echt van geniet daar te zijn. Gelukkig! hihi we zijn gewoon zachte eitjes geworden wat een mooi woord Koningskoppel, ik verwacht dat de volgende een meisje wordt, dus dan zijn we thuis een koningskoppel
Verwacht je dat? Hoezo dan? Of hóóp je dat? (En dat laatste is natuurlijk eigenlijk 'not done', maar ik zou het heel goed kunnen begrijpen... )
Hihi, verwachten.... Ja, komt bekend voor hoor. Bij ons in de familie krijgen we allemaal als eerst een meisje en dat gaat echt al generaties lang zo. Natuurlijk puur toeval, want de man bepaalt het geslacht. Had stiekem toch ook een beetje verwacht dat Zoey een meisje zou worden. Iedereen was er echt van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen en als je die praatjes zou geloven zou dat nog zo zijn ook, maar ik was de enige die altijd dacht dat ik een meisje in mijn buik had en tijdens de 20 weken echo bleek dat ik gelijk had. Grappig dat je het over verwachten hebt dus! Ik denk dat bijna iedereen het leuk lijkt om kindjes van het verschillende geslacht te krijgen toch? Lijkt mij ook wel leuk! Een meisje en dan straks een knulletje erbij. Al 'verwacht' ik dat mijn mannetje meer meisjes in zijn zaad heeft en dus sneller meisjes zal maken, maar waar ik dat nou vandaan haal??? Das slechts een gevoel!
Maar over dat 'verwachten' Was jullie gevoel tijdens de zwangerschap juist (over het geslacht)? Hier was dat echt heel raar, ik was gewoon overtuigd dat het 2 meiden en 1 jongen zouden zijn. Tijdens de 18-weken echo deed gyn een gokje. Ze kon een jongetje zien, en bij de tweede dacht ze dat het een meisje was. En ik riep toen: natuurlijk is het een meisje, de derde ook Tijdens de 20-weken echo bleek dat ook zo te zijn
hmm hoe zat het ook alweer? even een nieuw lijstje maken maar? Ons Kleintje 5de ronde, 2de kindje, 1ste kindje 27+6 Ons Kleintje nod eum... chips..
Zoooo!!! Even aanpassen en aanvullen dames! Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) Fleur: 2e kindje (geen haast bij) (mama van L 20-6-2009 27,2 weken) M: 3e kindje (mama van A&E 03-10-2007, 25.5 wkn, 07-10-2007, 26.2 wkn) Malaika: 2e kindje (mama van Patrick, 17-9-2007, 27,5 weken) Brunette: 3e kindje (mama van J&J, 21-03-2009, 27 weken) Ons Kleintje: 2e kindje (mama van Dreumes, 27+6) Banjabes: 2e kindje (mama van Zoey, 34+3weken) NOD M: 1e ronde, 25 augustus (vanaf??) Ons Kleintje: 3e ronde, 27 augustus Malaika: 5e ronde, 7 september Fleur: .. ronde, 23 september (denk ik) Brunette: 1e ronde, 27 september? Banjabes: 1e ronde ergens na de bruiloft in april 2011 Jipper: 3e ronde, 27 oktober
Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) Fleur: 2e kindje (geen haast bij) (mama van L 20-6-2009 27,2 weken) M: 3e kindje (mama van A&E 03-10-2007, 25.5 wkn, 07-10-2007, 26.2 wkn) Malaika: 2e kindje (mama van Patrick, 17-9-2007, 27,5 weken) Brunette: 3e kindje (mama van J&J, 21-03-2009, 27 weken) Ons Kleintje: 2e kindje (mama van Dreumes, 27+6) Banjabes: 2e kindje (mama van Zoey, 34+3weken) NOD M: 1e ronde, 25 augustus (vanaf??) Ons Kleintje: 4e ronde, 7 oktober (bij een cyclus van 35 dagen) Malaika: 5e ronde, 7 september Fleur: .. ronde, 23 september (denk ik) Jipper: 2e ronde, 26 september Brunette: 1e ronde, 27 september? Banjabes: 1e ronde ergens na de bruiloft in april 2011 Hey meiden, hier het laatste lijstje dat ik terug kon vinden. Deze lijst klopt natuurlijk niet. Ik denk dat we zelf allemaal even moeten veranderen en aanvullen waar nodig. Ik laat mezelf voorlopig zo staan!
Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) Fleur: 2e kindje (geen haast bij) (mama van L 20-6-2009 27,2 weken) M: 3e kindje (mama van A&E 03-10-2007, 25.5 wkn, 07-10-2007, 26.2 wkn) Malaika: 2e kindje (mama van Patrick, 17-9-2007, 27,5 weken) Brunette: 3e kindje (mama van J&J, 21-03-2009, 27 weken) Ons Kleintje: 2e kindje (mama van Dreumes, 27+6) Banjabes: 2e kindje (mama van Zoey, 34+3weken) NOD M: 1e ronde, 25 augustus (vanaf??) Ons Kleintje: 5e ronde, 28 oktober Malaika: 5e ronde, 7 september Fleur: .. ronde, 23 september (denk ik) Brunette: 1e ronde, 27 september? Banjabes: 1e ronde ergens na de bruiloft in april 2011 Jipper: 3e ronde, 27 oktober en aangepast
Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) Fleur: 2e kindje (geen haast bij) (mama van L 20-6-2009 27,2 weken) M: 3e kindje (mama van A&E 03-10-2007, 25.5 wkn, 07-10-2007, 26.2 wkn) Malaika: 2e kindje (mama van Patrick, 17-9-2007, 27,5 weken) Brunette: 3e kindje (mama van J&J, 21-03-2009, 27 weken) Ons Kleintje: 2e kindje (mama van Dreumes, 27+6) Banjabes: 2e kindje (mama van Zoey, 34+3weken) NOD M: 1e ronde, 25 augustus (vanaf??) Ons Kleintje: 5e ronde, 28 oktober Malaika: 7e ronde, 28 oktober Fleur: .. ronde, 23 september (denk ik) Brunette: 1e ronde, 27 september? Banjabes: 1e ronde ergens na de bruiloft in april 2011 Jipper: 3e ronde, 27 oktober en aangepast