Hier nog een nieuwsgierig iemand en ik zie goed nieuws! M28 gefeliciteerd, spannend s dat wachten op de eerste echo, duim met je mee dat alles goed is.
@M; Heel logisch dat je het spannend vindt. Zoals OK al schrijft; daarom zijn we hier toch? Lekker komen spuien hoor! @Fleur & Malaika; Spannend meiden!! Ik duim voor jullie!! Hier; Ik heb gisteren (en vandaag nog steeds een beetje) overduidelijk mijn ei gevoeld. We hebben gisteren braaf geklust, dus hopelijk wordt het ei gevonden!! Mijn NOD is de 31e, dus ruim een week wachten en dan kan ik testen. Ben heel benieuwd...
Zo ff snel een berichtje. Heb niet zoveel tijd om uitgebreid te berichten vandaag. Nou ik ben gister niet ongi geworden.. Misschien vandaag. Vind het wel spannend maar ik durf niet te testen. Beng voor weer een teleurstelling. Dus als ik na het weekend nog geen ongi heb dan ga ik testen. Bij L teste ik ook pas op dag 34 positief. En de test die ik 3 dagen geleden deed was helemaal wit. Dus ik ga er nog steeds maar vanuit dat de ongi nog wel door gaat breken. Bedankt voor het duimen!!!
Ja moon lukt me niet om me aangemelden. Op mijn werk is die geblokt en mijn thuis computer doet internet het niet. Heb alleen mijn tel. Kan je me nogmaals uitnodiging sturen?
Ik denk dat ik straks wel evene en test ga doen. Aangezien ik nog steeds niet ongi ben of enig voorteken daarvan heb. Ik durf eigenlijk niet haha. Maarja... Ga het miss toch maar doen.
Net ff gedaan maar helaas negatief! Dus ik wacht op mijn ongi. Hopelijk komt het snel dan kunnen we weer verder. De volgende keer ga ik ovulatie testen gebruiken want mijn ei was deze keer dus niet in de cyclus van 31 of 32 dagen. Morgen zit ik al op dag 33. Als ik na het weekend nog steeds niet ongi ben zal ik dan nog eens een test doen. Liefs
Achja, de volgende keer gewoon die testen doen weet ik iig wanneer mijn ei is. Volgens de pendel werd het pas april haha. Maarja dan zou ik wel pas in de 8e maand bevallen ipv krap 6 maanden. Ergens wel apart dat het de 1e keer zo lukte en dat het nu wat langer duurt. Maarja. Geduld.. En hopelijk de volgende ronde!!
Je hebt afgelopen 3 mnd wel erg regelmatige cyclus gehad. Waarmee had je getest? Ook geen heel licht streepje???
he jammer fleur! Ons Kleintje is echt een kruidvat-ovulatietest-baby dit keer gebruiken we ze niet, maar mocht het langer duren zal ik ze weer kopen.
Ik had clear blue.. In het begin leek er een heel licht streepje te staan (binnen de tijd) maar toen we later even keken was het lichte streepje weg. Nu was het bij L ook zo dat ik pas op dag 34 ofzo (miss nog wel iets later) pas positief testte. Ik had toen op dag 31 getest voor het eerst en die was dik negatief toen. Dat weet ik nog omdat het oud&nieuw was en ik wilde weten of ik een wijntje kon nemen. haha. Een paar dagen later was er toen nog geen ongi en toen nog maar eens kijken en toen was hij wel dik posi. Dus miss duurt het bij mij even met de HCG. Maar om mezelf een teleurstelling te besparen ga ik nog steeds uit van morgen/zondag ongi. En dat we de volgende ronde ovu testen gaan gebruiken.
Spannend Fleur! Mijn vorige cyclus was 26 dagen, deze cyclus duurde maar 25 dagen! Woensdag was dus dag 1 van onze officiƫle eerste ronde . Volgens de berekeningen heb ik ongeveer volgend weekend mijn eisprong en rond 14 nov mijn NOD. Wel gek hoor, ik heb nu voor het eerst sinds jaren een eigen cyclus. Ik ben op mijn 16e aan de pil gegaan, die heb ik 10 jaar geslikt. Toen ik daarmee stopte, was ik gelijk zwanger. Na de bevalling eerst Cerazette en na het stoppen met kolven weer mijn vertrouwde Microgynon. Nu heb ik dus voor het eerst sinds 12 jaar weer eens een echte menstuatie gehad ipv een onttrekkingsbloeding. Pff, dat gaat toch wel met meer pijntjes gepaard. Ik hoop dat ik - correctie: wij allemaal - snel zwanger zijn! Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) Fleur: 2e kindje (geen haast bij) (mama van L 20-6-2009 27,2 weken) Malaika: 2e kindje (mama van Patrick, 17-9-2007, 27,5 weken Brunette: 3e kindje (mama van J&J, 21-03-2009, 27 weken) Ons Kleintje: 2e kindje (mama van Dreumes, 27+6) Banjabes: 2e kindje (mama van Zoey, 34+3weken) Nannie: 2e kindje (mama van Brenden, 34 weken) NOD Fleur: 2e serieuze ronde ronde, 21/22 oktober Ons Kleintje: 5e ronde, 28 oktober Malaika: 7e ronde, 25 oktober Jipper: 3e ronde, 31 oktober Brunette: 1e ronde, 14 november Banjabes: 1e ronde ergens na de bruiloft in april 2011 Nannie: 1e ronde ergens in 2011 Zwanger!!!!!!!!!! M28: 3e ronde, 3e kindje (mama van A&E 03-10-2007, 25.5 wkn, 07-10-2007, 26.2 wkn), uitgerekend op 25 juni 2011
Heee M, Das grappig, ik was van Zoey uitgerekend op 23 juni. Vlakbij jouw uitgerekende datum. Hoe gaat het met je die eerste weekjes van je zwangerschap? Liefs, Banjabes
Waarschijnlijk niet, want dan hadden we het wel gehoord. Toch? Hoe is het met jou? Voel je je al lekker zwanger? @Brunette; Wat jij schrijft zou mijn verhaal kunnen zijn. Met het verschil dat ik na de bevalling een maand of 5 geen pil heb geslikt. Dus ik heb toen wel een 'echte' cyclus gehad. Ik vind het zo spannend voor jullie!! Hoop dat het snel raak is. (En voor de andere meiden natuurlijk ook!! ) Hier weinig nieuws. In afwachting van mijn NOD. Nog geen voortekenen. Behalve dat ik om iedere wissewasje kan janken...
haai, ff een snel berichtje, Ik heb nog geen duidelijkheid. Nog niet getest en ook nog niet ongi. Mijn afscheiding is wel meer en ik heb schoonmaak woede dus ik denk dat mijn ongi eraan komt. Ik hoop dat maar want die onduidelijkheid is ook niet alles dan nog liever gewoon ongi en een neiuwe ronde nieuwe kansen met de ovu testen. Spannend jipper!!!! Hopelijk is het raak! Liefs
Meer afscheiding kan ook een symptoom zijn hoor!! Wanneer heb je voor het laatst getest? Misschien nog een testje proberen? Ik hoop gewoon heel erg dat het raak is voor jullie!!
wel spannend.. idd meer afscheiding... hmmm wat zou dat leuk zijn.. ga nog even testen man jipper spannend..