Oh, Ons Kleintje wat leuk, gefeliciteerd!!! Ik duim voor een hele voorspoedige en lange zwangerschap!
@ OK: GEFELICITEERD!!! Wordt Ons Kleintje dan nu 'Onze Grote' en de nieuwe baby Ons Kleintje? Of wordt het Ons Kleintje en Onze Nog Kleinere? hihi Wat heerlijk zeg! Ik hoop op een voorspoedige en lange zwangerschap voor je! En dat je, net als ik, precies met 40 weken bevalt van je 2de!
@OnsKleintje: Jaaaaaaa!!! Van harte gefeliciteerd!!! Wat fantastisch!!! Geniet van dit geweldige nieuws en we gaan voor een mooie, onbezorde, lange zwangerschap hè?
Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) Fleur: 2e kindje (geen haast bij) (mama van L 20-6-2009 27,2 weken) Malaika: 2e kindje (mama van Patrick, 17-9-2007, 27,5 weken Brunette: 3e kindje (mama van J&J, 21-03-2009, 27 weken) Banjabes: 2e kindje (mama van Zoey, 34+3weken) Nannie: 2e kindje (mama van Brenden, 34 weken) NOD Fleur: 2e serieuze ronde ronde, 21/22 oktober Malaika: 7e ronde, 25 oktober Jipper: 3e ronde, 31 oktober Brunette: 1e ronde, 14 november Banjabes: 1e ronde ergens na de bruiloft in april 2011 Nannie: 1e ronde ergens in 2011 Zwanger!!!!!!!!!! M28: 3e ronde, 3e kindje (mama van A&E 03-10-2007, 25.5 wkn, 07-10-2007, 26.2 wkn), uitgerekend op 25 juni 2011 OnsKleintje: 5e ronde, 2e kindje (mama van R. ........, 27,6 weken), uitgerekend op ....... @OnsKleintje; Vul je het nog even verder in? En nu gaan we voor een volledig roze lijstje hè?!
jeaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat leuk.. en wat spannend.. ooh ben helemaal happy. geweldig en zo snel al positief getest... gefeliciteerd!!
ik wil wel regelmatige updates hoor dames! En net zoals ik, na de 32 weken dagelijks ff melden tot aan de 40 weken )daar gaan we ff vanuit voor het ´gemak´, hihi)
hahaha ja Mary gaan we doen.. en we hebben jou nodig om ons vertrouwen in te spreken hoor.. je bent het voorbeeld dta het goed kan gaan
ja, het kan dus ook zo maar goed gaan, dat heb ik aan den lijve ondervonden!! Maar vooraf had ik daar niet zo veel vertrouwen in hoor. Mijn man overigens wel; hij is zelf arts, dus dat deed me dan wel weer goed. Bovendien vond hij dat we het 'gewoon' moesten afdwingen Eerst maar eens op naar de 12 weken! Ik weet nog wel dat ik daar (het halen van de 12 weken) juist weer wel heel veel vertrouwen in had! Ik had zoiets van: het kan zo maar weer een korte zwangerschap zijn, dus laat ik maar goed van het begin genieten. Over het eventueel krijgen van een miskraam heb ik me geen seconde druk gemaakt! Pas rond de 26 weken begon bij mij de stress/ spanning.. Die vermijd je nooit helemaal, maar je kunt wel mensen om je heen verzamelen die je moed in spreken, zonder je angstgevoelens te bagatelliseren. daar had ik er te weinig van eerlijk gezegd. Mijn ouders waren meer van: kom op, deze keer gaat het vast goed en hadden niet zo veel begrip voor mijn angsten. Ik sta iig klaar voor jullie hoor!
M28, hier nog een voorbeeld dat het goed kan gaan hoor! Ik ben met 36 wk ingeleid omdat het er sterk op leek dat ik weer ziek werd, maar anders was Levi volgens mij lekker nog even blijven zitten. En we hebben nooit iets van zijn (volgens de cijfertjes één week) prematuriteit gemerkt. Hier gelukkig wel wat begrip voor mijn spanning, maar ook niet heel veel. En juist andersom, de moeder van mijn vriend en haar man maakten zich juist veeeeeel meer zorgen dan wij en dat vond ik juist ook wel weer lastig soms. Maar ook wel fijn, want ze stonden altijd klaar om op Mischa te passen als het mij te veel werd. Hoewel ze dat ook gedaan zouden hebben als ik dat verleden niet had gehad.
Dank jullie wel! wat een lieve reacties!! ik ben heel blij dat ik jullie heb leren kennen! ik denk dat ik er nog veel aan ga hebben tijdens mijn zwangerschap. Eigenlijk ben ik nu niet bang dat er iets misgaat, maar ik moet zelf nog erg aan het idee wennen. Hier het nieuwe lijstje: Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) Fleur: 2e kindje (geen haast bij) (mama van L 20-6-2009 27,2 weken) Malaika: 2e kindje (mama van Patrick, 17-9-2007, 27,5 weken Brunette: 3e kindje (mama van J&J, 21-03-2009, 27 weken) Banjabes: 2e kindje (mama van Zoey, 34+3weken) Nannie: 2e kindje (mama van Brenden, 34 weken) NOD Fleur: 2e serieuze ronde ronde, 21/22 oktober Malaika: 7e ronde, 25 oktober Jipper: 3e ronde, 31 oktober Brunette: 1e ronde, 14 november Banjabes: 1e ronde ergens na de bruiloft in april 2011 Nannie: 1e ronde ergens in 2011 Zwanger!!!!!!!!!! M28: 3e ronde, 3e kindje (mama van A&E 03-10-2007, 25.5 wkn, 07-10-2007, 26.2 wkn), uitgerekend op 25 juni 2011 OnsKleintje en Ons2dekleintje: 5e ronde, 2e kindje (mama van Dreumes, 27,6 weken), uitgerekend op 7 juli 2011 ik hoop dat jullie gauw mogen aansluiten!!
OnsKleintje Wat heerlijk! Gefeliciteerd met je nieuwe wonder in wording. Heb je een foto van de posi test? Daar wordt ik altijd zo blij van . Hoe oud zal R zijn als hij versterking van zijn brusje krijgt? Nannie, leuk dat julie er in januari al voor gaan. Voor je het weet is het zover. Spannend hoor. Fabsie, join the club!
Hoi Brunette, nee geen foto, ze zien er toch allemaal t zelfde uit na ongeveer een halve minuut kwam er een streepje bijstaan (kruidvat-test) Dus ik met die test trillend in mn handen naar beneden met mijn pas geplaste test, want daar zaten mn man en zoontje. ik ga vandaag of morgen even zo`n zwangerschapsdagboek halen. zoontje is dan bijna 2,5 jaar oud. hij is altijd al gek op andere kinderen, en helemaal verliefd op baby's. zo cute! Ik denk dat hij het superleuk gaat vinden!
ja leuk leeftijdsverschil vind ik dat.. We lopen echt bijna gelijk op.. leuk hoor Hoe is het vandaag met malaika en Fleur??