Hier het nieuwe lijstje: Wij gaan ervoor!!: Jipper: 3e kindje (mama van D&L, 31-8-2008, 26,1 weken) Fleur: 2e kindje (geen haast bij) (mama van L 20-6-2009 27,2 weken) Malaika: 2e kindje (mama van Patrick, 17-9-2007, 27,5 weken Brunette: 3e kindje (mama van J&J, 21-03-2009, 27 weken) Banjabes: 2e kindje (mama van Zoey, 34+3weken) Nannie: 2e kindje (mama van Brenden, 34 weken) NOD Fleur: 2e serieuze ronde ronde, 21/22 oktober Jipper: 3e ronde, 31 oktober Brunette: 1e ronde, 14 november Malaika: 8e ronde, 22 november Banjabes: 1e ronde ergens na de bruiloft in april 2011 Nannie: 1e ronde ergens in 2011 Zwanger!!!!!!!!!! M28: 3e ronde, 3e kindje (mama van A&E 03-10-2007, 25.5 wkn, 07-10-2007, 26.2 wkn), uitgerekend op 25 juni 2011 OnsKleintje en Ons2dekleintje: 5e ronde, 2e kindje (mama van Dreumes, 27,6 weken), uitgerekend op 7 juli 2011
Ik lees goede en minder goede berichten. @ Malaika, balen zeg, hopelijk deze ronde meer geluk. @ Ons kleintje, wat een goed nieuws gefeliciteerd. Hopelijk blijft je kleintje echt 40 weken zitten zou prettig zijn.
HOI m28 en onskleintje proficiat met jullie zwangerschap !! ik ga jullie zeker volgen en hoop dat jullie het net zo goed doen als marywoods, maya en ik hebben gedaan spinnekop
pff hier nog geen ongi.. Erg vervelend want als die er is dan kunnen we het weer opnieuw proberen.. Ga vanavond ovulatie testen bestellen en dan hoop ik dat het de volgende ronde raak is. Hoop echt dat ik snel ongi word dit is ook niks! Ohja gister maar een testje gedaan en negatief. Dus duimen jullie voor me dat ik dan morgen eindelijk ongi mag zijn?! Liefs
Ik wilde zeggen; wacht even met het kopen van de ovulatietesten tot je meer weet, maar toen las ik dat je gisteren weer een test hebt gedaan... Balen dat het zo lang duurt. Ik begrijp dat je het liefst wilt dat de ongi nu doorkomt, zodat je verder kunt. Ik duim in ieder geval voor je!!
he balen Fleur.. dat is jammer. ja hopen dat de ongi snel komt... was er ook geen heel licht streepje?
@fleur, bij ons kleintje kon ik pas een paar dagen na NOD positief testen.. @Malaika Balen zeg.. hoop dat het de volgende ronde voor jullie raak is. @M28 wanneer heb jij je eerste echo? ik heb vanmiddag gebeld en een afspraak gemaakt voor eind nov, maar misschien moet ik eerder ivm vroege vaginale kweek of hoe noem je dat..zal morgen even opnieuw met ze bellen. Leuke banner! ik wacht nog heel even tot ik het al mijn familie heb vertelt.
Ga je naar de gynaecoloog? Die van ons zei tijdens het gesprek, wat we een tijdje geleden hebben gehad, dat we meteen konden bellen, als ik zwanger blijk te zijn, voor een afspraak en dat er rond 6 weken al een goede echo gemaakt kan worden. Dat zou bij jou dan half november zijn. Spannend hoor!!
Hoera ons kleintje....gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!! Oh, wat een heerlijk nieuws. Geweldig hoor. Hopelijk mag dit kleintje wat langer in je buikje blijven. @Malaika: He, wat naar meis. Balen!
wow! hihi ja dank je wel! Jipper ik mocht pas met 8 weken, omdat er dan zeer waarschijnlijk een duidelijk hartje te zien was. Maar de secretaresse vroeg nog of er iets was waarom ik misschien eerder dan 8 weken moest komen. Dat wist ik niet. Maar later las ik in de brief van het UMCG dat ik een vroege kweek moet hebben, maar ja wat is vroeg bij mn vorige zwangerschap wist ik niet hoelang ik zwanger was en hebben we met 6 en daarna nog met 9 weken een echo gehad. met 6 weken en 2 dagen was toen het hartje al te zien. Jammer ik wil er wel zo gauw mogelijk naartoe. ben benieuwd of ik eerder mag! @m28 15 november dus, dat is best wel snel! die afspraak van mij staat nu 29 november. leuk dat we samen zwanger zijn!